Uskoton vaiko narsisti?

en keksi

Hän suuttuu ja loukkaantuu herkästi, saattaa olla pitkiä aikoja puhumaton.
Puhumattomuus on se suurin on ongelma, kommunikaatiota ei pelaa.
Joskus kyllä epäilen että hänellä saattaa olla mt-ongelmia, narsistisia taipumuksia ainakin on.
Hän ostelee minulle kyllä kukkia, tuo pizzaa, jäätelöä joskus jne. mutta muuten ei osoita mitään tunteita. 
Hän ei naura koskaan seurassani, eikä vitsaile, on aina yhtä totinen.
Alussa hän oli ihan erilainen. Olemme olleet yhdessä 12 vuotta.
Olen kyllä huomannut että jos jossain on joku nätti nuori nainen, niin kyllä hän heille on niin perusteellisen ystävällinen ja hymyilevä.
Hän liikkuu ulkona jonkunverran kaverinsa kanssa. Ei kuitenkaan käy baareissa, on lähes raitis.
Toivoisin että hän ottaisi eroin puheeksi, jos sitä haluaa, itse en uskalla koska pelkään että sitten ne asiat vasta mutikistuisi. Miten selvittää nämä ongelmat?

Kommentit (2)

Terkut

Et sä niitä ainakaan puhumatta pysty selvittämään. Kun sanot, että itse et uskalla ottaa eroa puheeksi, ihmettelen, mikset. JOs haluat eron ("toivoisin, että hän ottaisi eron puheeksi..."), keskustelunavaus on ainoa tie, jolla sen saat aikaan - vai ajattelitko alkaa niin ikäväksi, että mies (oletan, että mies) lähtee kävelemään?

Ihan totta, ota ohjat omiin käsiisi ja ala itse vastata elämästäsi ja sitä koskevista päätöksistä. JOs et halua tuota, valitse toisin.

Vierailija

Narsistit ovat usein myös uskottomia, molemmat on mahdollista samaan aikaan. Kuvauksesi on niin lyhyt, että tuon perusteella ei voi antaa edes kyökkiarviota. Narsismi ei ole varsinaisesti mielenterveysongelma, ainakaan siinä mielessä että henkilö itse siitä kärsisi. Totisuus kertoo jostain muusta ongelmasta. Totta kai sinun pitää itse ottaa ero tai ainakin tuo ongelma puheeksi jos toinen on niin lapanen, ettei itse sitä tee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat