Millä mielellä olette heränneet pe aamuun?
Itse hieman väsyneenä, mutta iloinen siitä että viikonloppu edessä :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonolla. :( Olen kipeänä, surkeana ja yksin, no, kissa kyllä tulee tämän tästä tuijottamaan minua ja alkaa kehrätä. Lääkitys tulehdukseen ei lähde tehoamaan, en tajua miksei. :(
Voi kurjuus :( tsemppiä ja jaksamista. Jos kuuri ei ala tehoamaan niin vaihda se toiseen. Ja toivottavasti saisit jotain jutustelu seuraa ettei tarvis yksin koko päivää olla.
Jaksamista sulle.Kiitos. :'I Ilmeisesti katsotaan vielä pari päivää mitä tapahtuu.
Aivan. Pitää olla kärsivällinen vaikka tuskaista se on ku huono vointi painaa. Nyt sitten syöt herkkuja jos vähänkin maistuu ja muistat juoda. Mielenkiintoista luettavaa ja sit peiton alla vaikka leffan tuijotusta niin aika kuluu :)
Oot kyllä ihanan huolehtivaisen oloinen. Kunpa maistuiskin, mutta mulla on koko ajan melko huono olo ja pääkipua ilmeisesti antibiootin takia. Lukemista se ei onneksi estä.
Väsyneenä. Veto on pois ja mieli maassa. Työ tökkii.
Noh, onpahan edessä viikonloppu. :)
Huonolla, hermot riekaleina. Ei oo helppoa tää tupakkalakko!
Ihan jees. Tänään ja huomenna vapaata. Sunnuntaina sitten töihin taas, joten tavallaan minulla on nyt lauantai. :)
Vauva heräilette useaan otteeseen yöllä, ja esikoinenkin 3v. kerran. Päätin nousta 5.30 kun en kivuilta pystynyt nukkumaan ja hilpaista töihin. Annoin vielä nopeasti miehelle käsihoidon, tuli hyvä mieli :)
Rankkoja aikoja tässä, koitan pitää lipun korkealla.
Pikkasen riepoo, kun vedet alkoivat mennä klo 1 yöllä ja nukuin pätkissä, nyt kello on kohta 11, eikä edelleenkään kuin satunnaista lorinaa ja orpoja suppareita silloin tällöin. Olo on suht kehno, eikä tämmöistä vanumista oikein jaksaisi. Plääh. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonolla. :( Olen kipeänä, surkeana ja yksin, no, kissa kyllä tulee tämän tästä tuijottamaan minua ja alkaa kehrätä. Lääkitys tulehdukseen ei lähde tehoamaan, en tajua miksei. :(
Voi kurjuus :( tsemppiä ja jaksamista. Jos kuuri ei ala tehoamaan niin vaihda se toiseen. Ja toivottavasti saisit jotain jutustelu seuraa ettei tarvis yksin koko päivää olla.
Jaksamista sulle.Kiitos. :'I Ilmeisesti katsotaan vielä pari päivää mitä tapahtuu.
Aivan. Pitää olla kärsivällinen vaikka tuskaista se on ku huono vointi painaa. Nyt sitten syöt herkkuja jos vähänkin maistuu ja muistat juoda. Mielenkiintoista luettavaa ja sit peiton alla vaikka leffan tuijotusta niin aika kuluu :)
Oot kyllä ihanan huolehtivaisen oloinen. Kunpa maistuiskin, mutta mulla on koko ajan melko huono olo ja pääkipua ilmeisesti antibiootin takia. Lukemista se ei onneksi estä.
Kiitos :) semmonen olen että pidän toisista huolta ja itseni usein unohdan..mutta koen vuoksi sympatiaa koska tiedän kuinka kurja olo voi olla ja varsinkin jos on vielä yksin.
Voishan se mieli parempikin olla, mut ei tää pahin mahdollinen ole. Lapsi alkoi myöhään illalla valittaa korvaansa ja särkylääkkeestä huolimatta yö oli katkonainen ja tuskainen. Onneksi päästään lääkäriin vielä tänään. Vapaa viikonloppu edessä, joten hyvillä mielin silti.. :)