Onko täällä joku vaihtanut nimeään aikuisena?

Vierailija

Itse mietin jos vaihtaisi.

Kommentit (10)

Vierailija

Mä en itse ole, mutta mun yksi ystävä on. Ei tykännyt nimestään, vaihto oli ihan helppoa mutta maksoi vähän. Muutaman vuoden kesti että kaikki tottui uuteen nimeen.

Vierailija

Ystäväpariskunta otti naimisiin mennessään ihan uuden oman keksimänsä sukunimen. Asiallinen nimi, luontoon viittaava. Nykyään on näitä nimen muutoksia kai aika paljon ja mikäs siinä, kun ei ihan hassuja nimiä keksitä.

ap.

Uusi nimi olisi jo keksittynä. Ehkä pistänkin asian saman tien vireille, mitä turhaan miettii liikaa, olen jo melkein kymmenen vuotta jahkaillut.

Vierailija

Tekisi mieli vaihtaa etunimi. Tai lisätä yksi uusi nimi vanhojen nimien eteen, olis sellainen "pehmeämpi" muutos. En vaan ole löytänyt tai keksinyt tarpeeksi  hyvää ja mun tyylistä. En tykkää vanhastakaan nimestä yhtään, on tosi lälly ja vanhahtava.

Vierailija

Tyttäreni vaihtoi toisen etunimensä ensimmäiseksi kun täytti 18. Molemmat nimet nättejä. Perheellä on "lupa" käyttää vanhaa nimeä. Silloin tällöin huomaan jo käyttäväni uuttakin.

Vaihda vaan, jos uusi nimi omalta tuntuu.

Vierailija

Muistaakseni kerran vain kerran elämässään saa etunimensä vaihtaa. Kannattaa harkita, jos sen virallisesti tekee, suosittelen melkein tekemättä jättämistä. Mutta voithan omaksi huviksesi vaihtaa etunimesi, jota voit levitellä epävirallisissa yhteyksissä. Sitä voi harrastaa vaikka viikottain. Kokeile tuota ja tutkaile, miten ystäväpiirisi suhtautuu, jos elämä on tylsää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat