Mitä kivaa sulle tapahtui tänään?
Kauken valituksen vastapainoksi kertokaa jotain kivaa, mitä tänään on tapahtunut? :)
Musta oli ihanaa kävellä vaunulenkillä, kun oli kaunis auringonlasku ja ruskan värit puissa. Vaikka ei eka ois millään jaksanu lähteä...
Kommentit (26)
No kaunis ilma sattui olemaan kun kävin joella lenkillä
Yllättäen perjantai muuttui vapaaksi. Vkl alkoi tänään, jee keppanaa. Ylläri känni on kehittymässä. Röyyh!
Aamulla ihanaa seksiä ja haleja uudehkon miestuttavuuden kanssa. :)
Sain suukkoja, oikeita sekä suklaisia. :)
Ollaan saksassa matkalla ja löysin täältä itselle uudet kivat syyskengät, joita oon metsästänyt jo kauan. :) muutenkin on ollut mukava reissu vaikka sää on ollut sateista. Siitä huolimatta oon iloinen että huomenna koittaa kotimatka :)
Aamulla töihin mennessä odotin bussia ja toisesta bussista pois jäänyt nuori mies tarjosi lippuaan minulle iloisesti: "tässä on vielä tunti jäljellä!". En tarvinnut, mutta kiitin hymyillen ja tuli hyvä mieli :)
Töissä meinasi iskeä sään mukainen, hieman harmaa fiilis, joten kävin ruokatunnilla lyhyellä kävelyllä ja juuri silloin aurinkokin alkoi paistaa. Kävely auttaa aina! Pitkäaikainen eksäkin soitti pitkästä aikaa ja oli tosi kiva jutella ihan arkisia juttuja. (Ollaan ihan yksiselitteisesti vain hyviä ystäviä ja pitkän yhteiselomme jälkeen muutenkin hyvin tärkeitä toisillemme, joten tähän ei liittynyt yhtään mitään romanttisen suuntaisia tunteita. Olin iloinen kun hän kuulosti rennolta ja positiiviselta nykyisessä elämässään :)
Posti oli tuonut äidiltä tosi herttaisen ja ystävältä erityisen ihanan iloisen synttärikortin. Ne toivat hymyn huulilleni kotiin tultuani.