Jos pitäisi valita aviomies ulkonäön perusteella, kenet näistä ottaisit?
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/testissa_fyysinen…
Minun suosikki on 8
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Aina mä yritän tässä asiassa taistella luontoani vastaan, jos mä nyt sitten tunnustan. Ja siis kirjotin kommentin numero 20. Eli vitonen.
Vaikkakin jos vain kroppaa kattoisin niin 3 ehdottomasti! Jos vitosella olis tollaset lihakset niin sehän ois unelma
Vitonen. Tykkään itsekin ulkoilusta. Mies vakuttaa itsenäiseltä, ei liian lapsirakas, ei mikään trendipelle.
Itseäni häiritsi mm. Viimeisen miehen laukku ja mies joka viihtyy lasten kanssa olisi kiva, mutta hänen ulkonäkönsä ei sytyttänyt.
Ei kyllä kukaan ole omaa miestyyppiä, mutta jos pakko valita, niin nro 1..
Kaikki hyvännäköisiä miehiä. Ulkonäön perusteella kuka vaan kelpais ilomielin.
Valitsisin sellaisen joka tykkää pukeutua välillä naiseksi.
1 ja 2 ! :) Ykköseen päädyin, vaikka oli vaikea valinta..
Voi olla että olen vähän puoleellinen, sillä muistuttivat eniten omaa miestä myös.
Vähän liian viimeisteltyjä ulkonäköjä mun makuun tosin kaikki.
2
Ällön suttuisia parran tekeleitä noilla miehillä. Yäh, en pidä sängestä enkä suttuparrasta.
Vierailija kirjoitti:
Nelonen, sehän oli se joka oli kuvassa lapsen kanssa? Mun miehen pitää olla "family man"! :)
6 oli lapsen kanssa ja 4 oli "taiteilija", josta minä tykkäsin eniten.
Hirveen pliisuja ja samanlaisia miehiä. Enemmän mä kiinnitin rekvisiittaan huomiota, että sen takia valitsen sen rinkkamiehen.
4 ehdottomasti. Ihanan näköinen mies :-))
Noi kaikki oli ihan kamalia :( Jos pakko valita niin sitten 2. Julkkismiehistä eniten iskee Pierce Brosnan, Roger Moore ja Rupert Grint.
Kukaan heistä ei oikein miellyttänyt silmääni :/ partakaverit näyttäisivät paremmilta ilman puskia.
Valitsen siis 11. Parhain kombo olisi 2 ja 11.
Ykkönen vetosi eniten, vaikka näyttääkin vähän homolta.
Aina mä yritän tässä asiassa taistella luontoani vastaan, jos mä nyt sitten tunnustan. Ja siis kirjotin kommentin numero 20. Eli vitonen.