Jos pitäisi valita aviomies ulkonäön perusteella, kenet näistä ottaisit?
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/testissa_fyysinen…
Minun suosikki on 8
Kommentit (62)
Hmmm. Pitääkö huomioida noi asiat mitä ne tekee?
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Pitääkö huomioida noi asiat mitä ne tekee?
Tätä minäkin mietin, miksi kuvissa oli tuollaista rekvisiittaa - kuntosali, tietokoneen sisukset, kirja, lapsi, retkeilyvarusteet..? Pitikö valita kasvonpiirteiden vai pukeutumisen vai harrastusten perusteella? Kirjaa lukeva mies on aina mielenkiintoinen, mutta tällä oli likaisen näköiset hiukset eikä silmiä näkynyt. Ehkä valitsisin numeron 4.
Miksiköhän nr. 10 oli väsähtänyt urheilija? :)
Näistä ei kyllä kukaan sytyttänyt. Charlie Hunnam on aika täydellinen, näin ulkoisesti ainakin.
Oisko tuo 9. Mieheni näyttää Travis Fimmelille Viikingeistä, eli aika tuima, karvainen ja miehinen. Toisaalta hän on myös kuin 6. Ja siis minuun vetoaa parta, mies kasvatti parran minun pyynnöstäni. Lisäsi miehekkyyttä 100%. Ja siis olen mieheni valinnut alunperin ihan ulkonäöllisesti koska minä iskin hänet.
2, 5 ja 8.
Oma mies on yhdistelmä noista.
Nelonen, sehän oli se joka oli kuvassa lapsen kanssa? Mun miehen pitää olla "family man"! :)
En tykkää yhdestäkään, mutta jostain kumman syystä 1 vetoaa muhun vähän, vaikkei olekaan yhtään mun tyyppiä. Näissä ei ole sitä jotain. Mä tykkään sellaisesta tummasta ja vähän rosoisesta, miehekkäästä, mutta hyvännäköisestä miehestä. Olen muutenkin tosi nirso, onneksi olen löytänyt juuri ihannettani vastaavan miehen.
2.