Rumat luomet pois!

Luomikas

Onko joku poistanut laserilla kasvoista luomia?
Minulla on pari pigmenntiluomea ja kolme väritöntä luomen näköistä näppylää kasvoissa. Kannatttaako niitä lähteä poistamaan? Huomasin mainoksen kauneushoitolasta missä sairaanhoitaja/kosmetologi poistaisi luomia laserilla...eikös poistaminen ole vain erikoislääkäreiden hommaa? Vai olenko käsittänyt ihan väärin?

Kommentit (12)

Vierailija

Minulta on poistettu kasvoista pari luomea ja ne poisti plastiikkakirurgi. En usko, että edes yleislääkäri puhumattakaan jostain kosmetologista suostuu poistamaan kasvoista luomia. Muualta kehosta voi tietysti poistaa "kuka vaan".

Luomikas

No minäkin ihnettelin että miten voi olla mahdollista että lääkäri ei hoida asiaa, mutta niin mainostivat!
Hei tuo aine alkoi kiinnostamaan, voiko todella toimia? :)

Vierailija

Mee kunnon lääkärille. Multa suostui yleislääkäri ottamaan kaulasta, mutta toitotti noin 7 kertaa, että siitä voi sitten jäädä pahat arvet, oletko nyt varma että haluat ottaa riskin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minäkin ihnettelin että miten voi olla mahdollista että lääkäri ei hoida asiaa, mutta niin mainostivat!
Hei tuo aine alkoi kiinnostamaan, voiko todella toimia? :)

Älä nyt ensimmäiseksi jotain tuntematonta ainetta naamaasi länttää, jos kauniimmaksi haluat.

Luomikas

Joo en sitä virhettä tee. Ajattelin vähän netistä katsastaa kokemuksia tuollaisista aineista. Oon kuullut kauhutarinoita ihan tarpeksi :(

Vierailija

Mulla poisti tk-lääkäri luomet kaulasta ja leuasta. Kysyi moneen kertaan, että olenko varma, että annan hänen poistaa kasvoissa olevan luomen. Luomi oli niin iso ja ruma, ettei siitä jäänyt arpi haittaa yhtään.

Luomikas

Itse juuri laseria mietin kun olen lukenut siitä hyvää, mutta eihän sitä tiedä miten kenenkin iho reagoi.Ei huvittaisi saadaa kahta kauheampia arpia tilalle.
Huoh olkaa onnellisia kellä ei kasvoissa kasva luomia...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko, että edes yleislääkäri puhumattakaan jostain kosmetologista suostuu poistamaan kasvoista luomia. 

Minulta poisti kasvoista kaksi luomea (ja ohimoilta yhden luomen) erikoistuva yleislääkäri terveyskeskuksessa. Teki todella hyvää jälkeä, kasvoissa olleiden luomien kohdalla arpena näkyy todella pieni ja hento viiva ja sekin vain kun todella läheltä katsoo.

Mutta aloitukseen: itse en poistattaisi luomia laserilla koska haluaisin, että patologi tutkii ne varmuuden vuoksi. Ja sitähän ei pysty tekemään jos luomet laseroidaan.

Luomikas

Niin sehän laserissa on huono puoli, että ei koepalaa saa otettua. Pitää varmaan käydä lääkärissä arvioimassa luomet ja poistomenetelmät

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat