Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! imetin ja puhelin tippui vauvan päähän

Vierailija
15.10.2015 |

Imetin kuukauden ikäistä makuultaan sängyssä ja selasin samalla puhelinta ja puhelin tipahti suoraan vauvan päähän. Vauva ei itkenyt tuon jälkeen, säpsähti vain. Onkohan jotain vakavaa sattunut? Pelkään eniten että aiheutti jonkun vuodon tuolla päässä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän myöskään katsonut televisiota tai lueskellut lehtiä imetyksen aikana?

Nyt jäin kiinni. Televisio kieltämättä kerran putosi vauvan päälle imetyksen aikana.

Tässähän kritisoitiin sitä, että ap kiinnittää huomiota johonkin muuhun kuin vauvaan kun tämä syö. Koska et vastannut kysymykseeni, oletan, että katsoit televisiota. Tiedätkö, ihan yhtälailla se on "pois" vauvalta.

Mutta tuo sädekehäsi kirkkaus saattaa sokaista jopa sinut itsesi. Että ymmärrän tuomitsemisesi.

Sinulle vastailee täällä nyt useampi joten älä suotta käytä energiaasi kuvittelemalla keskustelevasi vain yhden kanssa.

Vierailija
22/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19: Minä kritisoin kännykän pudottamista päähän, enkä huomion kiinnittämistä johonkin muuhun.

Yksi kommentoija =/= kaikki kommentoijat.

Mistä sinä edes tiedät, onko minulla televisiota? Minähän vain lasken leikkiä ap:n aloituksesta. Älä ota kaikkea niin vakavasti. Onhan hyvinkin todennäköistä, että ap on lapseton provoaja, joka keksi mielestään hauskan jutun.

Viestien sisällön perusteella voisi olettaa, että olet viestin 13 kirjoittaja, kuten myös viestin 18.

Kun et kykenekään sanomaan, ettet sittenkään herkeämättä tuijottanut vauvaa imettäessäsi, et yllättäen olekaan tuo numero 18.

Niinpä niin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah ei hemmetti. Tuon ikäisellä vauvalla imetyssessiot voi kestää jopa neljäkin tuntia, eikö sinä aikana saa tehdä mitään?! Meillä myös vauva lopettaa imemisen ja alkaa tuijottaa+höpöttää, jos alan vauvaa tuijottaa imetettäessä. Vauvan ollessa hereillä, unien ja imetysten välillä, sitten seurustelen vauvan kanssa enkä tuijottele kännyä tms. Entisaikoihin vauvan päähän on saattanut tippua äidin kädestä kirja, lehti..

Vierailija
24/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko todella te kaikki olette vain paikallanne maanneet imetysmaratonien aikana? Ihanan kiiltävät sädekehät teillä. Oli mullakin tabletti tai puhelin, jota selailin kun vauva söi.

Seuraile vauvaa, mutta tuskin tuosta mitään tuli :)

Aivan. Yleistä näyttää olevan. Ei se turhaan ole huomattu. Että äidit viihtyy netissä. Lapset jää ilman huomiota

Vierailija
25/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipautin kännykän vauvan päähän jo sairaalassa hänen ollessaan yhden päivän ikäinen. :((( Tietenkin säikähdin ihan tajuttomasti mutta vauva näyttää selvinneen, on nyt 1-vuotias taapero.

Tiedän, olen huono äiti jne. Etsin yöllä hormonihuuruissa ahdistuneena netistä vertaistukea samalla kun imetin ja hyssyttelin levotonta vauvaani.

Vierailija
26/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: Minä  kirjoitin kommentit 2 ja 18, ja kummatkin vitsinä - jos tämä asia nyt on sinulle noin kamalan tärkeä :). Alkaa tuntua, että sinä itse tunsit jonkin piston kommenttien johdosta, ja yrität kauheasti puolustella omaa kännykän käyttöäsi.

(2+18+20)

Vierailija
27/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap sai opetuksen, sisäistä verenvuotoa ei näe ulospäin. Känny on kova, ja taatusti satutti.

Vierailija
28/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Enemmän olisin huolissani siitä, miten et voi edes imetyshetkeen keskittyä ilman puhelimen räpläämistä.

Imetys"hetki" heh joopa joo. Jotkut vauvat imevät tuntikausia putkeen monta kertaa päivässä. Ei siinä kukaan jaksa pelkästään vauvaa kytätä eikä tarvitsekaan. Välillä on hyvä keskittyä vain vauvaan varsinkin jos vauva haluaa katsekontaktia, mutta välillä taas voi aivan vapaasti katsella telkkaria tai selata puhelinta. Ennenvanhaan kun noita elektronisia laitteita ei ollut, äidit varmaan lukivat kirjaa tai kälättivät jos oli seuraa.

Vierailija
29/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan jos huolestuttaa.
Älä välitä näistä syyllistämiskommenteista.Kaikille sattuu vahinkoja tässä maailmassa.

Vierailija
30/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22: Minä  kirjoitin kommentit 2 ja 18, ja kummatkin vitsinä - jos tämä asia nyt on sinulle noin kamalan tärkeä :). Alkaa tuntua, että sinä itse tunsit jonkin piston kommenttien johdosta, ja yrität kauheasti puolustella omaa kännykän käyttöäsi.

(2+18+20)

En mä ole puolustellut laitteiden käyttöä, se kun ei edelleenkään ole ongelma tässä perheessä.

Huvittaa vain tuo, että osoitan vasta-argumentin viestille 13, ja viestiin liittymätön henkilö vastaa tähän argumenttiini ikään kuin olisi tämän viestin 13 kirjoittaja.

No, anonyymien palsta, mitäpä voi odottaakaan :)

Vierailija
31/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(2+18+20)

Kylläpä sä vakavasta aiheesta vitsiä väännät. T.ohis

Vierailija
32/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap sai opetuksen, sisäistä verenvuotoa ei näe ulospäin. Känny on kova, ja taatusti satutti.

Ai toivot, että vauvalle olisi sattunut jotain?!

Mulle on käynyt aivan samalla tavalla. Onneksi silloin ainakaan mitään ei käynyt. Olen imetysaikoina aina puhelimen kanssa, ja muulloin en. Lopettakaa jo tekopyhät akat se syyllistäminen, itsehän juuri avta selailette

Vierailija
33/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyskeskukseen, tosin annat samalla itsestäsi huonon kuvan, mutta en jättäisi soittamatta, teiniäidit.

Vierailija
34/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui sama aikanaan. Ei siitä mitään käynyt, unohda koko juttu. Silloin se tuntui isolta mutta ajattelin vahinkoja ei voi välttää täysin.

Vierailija
35/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt aivan samalla tavalla. Onneksi silloin ainakaan mitään ei käynyt. Olen imetysaikoina aina puhelimen kanssa, ja muulloin en. Lopettakaa jo tekopyhät akat se syyllistäminen, itsehän juuri avta selailette

Niin, selaillaan mutta imetysajan voi suoda vauvalle pelkästään. Huono äiti.

Vierailija
36/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, selaillaan mutta imetysajan voi suoda vauvalle pelkästään. Huono äiti.

Typerä kommentti. Suon muun aikani lapselle, imettäessä levähdän.

Huono äiti taitaa olla itselläsi

Vierailija
37/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa vain tuo, että osoitan vasta-argumentin viestille 13, ja viestiin liittymätön henkilö vastaa tähän argumenttiini ikään kuin olisi tämän viestin 13 kirjoittaja.

Sulla on aika paljon opittavaa keskustelupalstoista.

Vierailija
38/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sä vakavasta aiheesta vitsiä väännät. T.ohis

Kuten sanottua, ap voi aivan hyvin olla provoilija, jonka mielestä on hauska kuumottaa mammoja tällaisella aiheella. Mitkä kommentit tässä ketjussa edes ovat hänen? Vastauksissa ei taida olla vielä yhtäkään. Taitaa vaan istua puhelimensa ääressä ja naureskella teidän huolenpidolle.

Tai ehkä hän tulee tämän viestini innoittamana jotain tarinoimaan, jotta näyttäisi, että hän on oikeasti linjoilla.

Vierailija
39/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hemmetti. Tulipa taas yksi syy lisää olla tekemättä lapsia. Tuntien imetysseremoniat. Mitä hittoa? Miten se voi kestää tuntikausia? Tissi suuhun ja jos ei kelpaa niin ei varmaan vielä oo nälkä. Mä en IKINÄ liottaisi nänniäni kenenkään suussa 4 tuntia. Koko imetys muutenkin on mielestäni vastenmielisen oloista, en tykkää muutenkaan että kukaan (edes oma mies) hipeltää nännejä...

Vierailija
40/67 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita terveyskeskukseen, tosin annat samalla itsestäsi huonon kuvan, mutta en jättäisi soittamatta, teiniäidit.

Miksi antaa huonon kuvan? Ja olet itse teiniäiti vai miksi kirjoitit loppuun teiniäidit?

Ei tuo onneton tapahtuma anna millään mittapuulla kuvaa että ap olisi huono äiti. Harmi silti että noin pääsi käymään. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän