Ketä kaipaat just ny?
Kommentit (31)
Kaipaan itseäni vanhempaa naista, jolla on kauneimmat siniset silmät, söpö hymy ja olemus, joka saa minut sekaisin.
En kaipaa häntä (H) fyysisesti vierelleni juuri nyt ainakaan, sillä haluan ensin saada selvyyttä hänen tunteistaan. Miksi viettäisin aikaa ihmisen kanssa, joka ei ole aidosti kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan itseäni vanhempaa naista, jolla on kauneimmat siniset silmät, söpö hymy ja olemus, joka saa minut sekaisin.
Ja nimi alkaa millä kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MN
Viesti viestiltä kaipaan sinua enemmän. :)
Enkä uskalla edes kertoa sinulle tunteistani. :/Mikset kerro? Se voi tuntea samoin.
Meillä on iso ikäero (ei häiritse minua) ja välimatkakin on turhauttavan pitkä. Lisäksi pelkään, että paljastuksen jälkeen hän lopettaa viestittelyn kokonaan. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MN
Enkä uskalla edes kertoa sinulle tunteistani. :/Mikset kerro? Se voi tuntea samoin.
Meillä on iso ikäero (ei häiritse minua) ja välimatkakin on turhauttavan pitkä. Lisäksi pelkään, että paljastuksen jälkeen hän lopettaa viestittelyn kokonaan. :/
Mielestäni turha jättää käyttämättä tilaisuus ja kertoa tunteistaan. Hänellä voi olla samaa sinun suuntaasi ja ellei ole, voit lopettaa turhan haikailun hänen suhteensa ja keskittyä luomaan jotain uutta suhdetta. Totuus vapauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MN
Mielestäni turha jättää käyttämättä tilaisuus ja kertoa tunteistaan. Hänellä voi olla samaa sinun suuntaasi ja ellei ole, voit lopettaa turhan haikailun hänen suhteensa ja keskittyä luomaan jotain uutta suhdetta. Totuus vapauttaa.
Hyvä pointti. Kiitos. :)
Mikset kerro? Se voi tuntea samoin.