Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, jos haluaisin tavata exän nyxän?

Vierailija
14.10.2015 |

Olemme pari vuotta sitten eronneet, yhteiset lapset on ja yhteishuolto, 50/50 lapset. Exällä on uusi nainen, lapset tavanneet ja viettäneet aikaa hänen kanssaan, tykkäävät, että kiva nainen :) Minusta se on hieno juttu. Nyt olen miettinyt, että olisi mukava tavata tuo nainen, joka viettää aijaa lasteni kanssa. Ihan vaan "uteliaisuutta" kai? En tiedä. Mutta olisiko se outoa? Jos pyydän tulemaan kahville vaihtopäivänä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mutta ei se anna kun sillä on muija :) Tarkoitin nyt vaan sitä että miksi pitäisi olla ''exällä oma elämänsä ja mulla omani'' kun kerran tunnetaan toisemme. Sama kai se on onko joskus ollut parisuhde vai koko ajan pelkkää ystävyyttä. Samassa maailmassa eletään joten miksei voitaisi tavata ja olla ystäviä, exät ja nyxät mukaanlukien.

Tällä logiikalla voi sitten myöskin paneskella suhteen aikana muita. Hei, mut samassa maailmassahan me eletään. Kävin naapurin Jaanalla vähän panemassa kun olit töissä. Ei mun nyt tee mieli seksiä.

Vierailija
42/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin mutta ei se anna kun sillä on muija :) Tarkoitin nyt vaan sitä että miksi pitäisi olla ''exällä oma elämänsä ja mulla omani'' kun kerran tunnetaan toisemme. Sama kai se on onko joskus ollut parisuhde vai koko ajan pelkkää ystävyyttä. Samassa maailmassa eletään joten miksei voitaisi tavata ja olla ystäviä, exät ja nyxät mukaanlukien.

Tällä logiikalla voi sitten myöskin paneskella suhteen aikana muita. Hei, mut samassa maailmassahan me eletään. Kävin naapurin Jaanalla vähän panemassa kun olit töissä. Ei mun nyt tee mieli seksiä.

Millä logiikalla? Sanoin että niin ei tapahdu koska se seurustelee nyt. Sun logiikalla jos on joskus naitu niin pitäisi aina tavatessa naida? Muunlaista suhdetta ei voi enää olla kuin se alkuperäinen? Kun sä näet sun ala-asteen opettajan sä viittaat ennenkuin voit puhua sille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Sanoin että niin ei tapahdu koska se seurustelee nyt. Sun logiikalla jos on joskus naitu niin pitäisi aina tavatessa naida? Muunlaista suhdetta ei voi enää olla kuin se alkuperäinen? Kun sä näet sun ala-asteen opettajan sä viittaat ennenkuin voit puhua sille?

Mut samassa maailmassahan tässä eletään exät ja nyxät ja sitten sivusuhteet. Tarkoitin että voi sinun logiikalla paneskella yltympäriinsä. Koska eihän sillä mitään väliä hei.. 

Vierailija
44/44 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin :) Exän nyxä tavattu. Mukava nainen. Ei siis ollut mitään tapaamista vastaan kummallakaan ja hyvin meni. Vaikutti sellaiselta naiselta, jonka kanssa tulisin hyvin juttuun ja jonka seurassa lasteni on hyvä olla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän