Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada rohkeutta aloitteen tekoon?

Vierailija

Olemme olleet yhdessä vajaa vuoden ja tämän vuoden aikana olen tehnyt seksialoitteen ehkä 2 kertaa. Nyt joku varmaan ihmettelee että miksi ihmeessä. Oon todella herkkä ihminen ja entisessä suhteessani mut torjuttiin monesti. Ehkä mua pelottaa että mies kieltäytyy tai jopa nauraa mulle. Meillä oli vähän aikaa sitten iso riita koskien seksiä: mies sanoi, että olis kiva jos joskus viettelisin hänet edes kivoissa alusvaatteissa enkä aina odottaisi että hän tekee aloitteen.

Ajattelin nyt sitten yllättää hänet viikonloppuna. Ostan seksikkäät alusvaatteet ja yllätän mieheni laittamalla alusvaatteissa ruokaa kun hän tulee töistä kotiin. Nyt vaan mietin että onko tyhmä tehdä tämä yllätys näin pian siitä kun mies on mulle huomauttanut että tykkäis juuri tuollaisesta? Vai pitäisikö odottaa jonkun aikaa? Kaikki vinkit otetaan kehiin ja kertokaa millä tavoin ootte itse yllättäneet miehenne!!:)

Kommentit (9)

Vierailija

Hyvä juttu, että yllätät miehen. Mutta mutta, ehkä tuo ruoanlaitto ei oo ihan käytännöllisin idea. Miehen lisäksi sytytät koko kämpän liekkeihin kun paistokset jää kesken... :D

Vierailija

Miksi teet alusvaatteissa ruokaa? Tuollainen arkinen aherrus saattaa olla tunnelman tappaja etenkin kun keskityt siihen ruoanlaittoon etkä mieheen. Viettely tarkoittaa sitä että viettelet miehen, etkä puuhaa jotain muuta kuten tee ruokaa tai siivoa vessaa. Tämä vain minun mielipiteeni, miehesi saattaa tietysti syttyä tuollaisesta, sitä en voi tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mies yllättyy aina positiivesti herätessään penis suussani :D

Miehesi tykkää siis siitä, että raiskaat hänet.

T: Miesasiamies

Vierailija

Mua vaan pelottaa et tulee "kousaantunut" tunnelma kun ikään kuin HETI matkin sitä mistä mies on sanonut pitävänsä. Kun sanoi ton alusvaatejutun ja sit heti oon toteuttamassa sitä, niin säilyykö siinä se intohimo :D Miten teijän miehet on reagoineet kun ootte yllättneet? 

Vierailija

Sori kirjoitusvirheet, puhelimella näperrän täällä :D -ap

ps: muitakin ideoita saa antaa! Jotenkin nyt jo jännitän kauheesti....

Vierailija

No ei ole ongelma että teet sen noin pian. Ongelma on tuo typerä ruoanlaitto jonka yrität tuohon "viettelyyn" yhdistää. Tässä on jo moni sanonut että unohda tuo ruoanlaitto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat