Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, jos haluaisin tavata exän nyxän?

Vierailija
14.10.2015 |

Olemme pari vuotta sitten eronneet, yhteiset lapset on ja yhteishuolto, 50/50 lapset. Exällä on uusi nainen, lapset tavanneet ja viettäneet aikaa hänen kanssaan, tykkäävät, että kiva nainen :) Minusta se on hieno juttu. Nyt olen miettinyt, että olisi mukava tavata tuo nainen, joka viettää aijaa lasteni kanssa. Ihan vaan "uteliaisuutta" kai? En tiedä. Mutta olisiko se outoa? Jos pyydän tulemaan kahville vaihtopäivänä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi uusioperheen äiti/äitipuoli. Eli meillä on nykyisen mieheni lapsia viikko viikko systeemillä. Lisäksi meillä asuu minun ja eksäni lapsi.

Miehen eksä halusi tavata minut ja kaikki meni hyvin. Mukavaahan se on nähdä että millaisen naisen kanssa omat lapset asuvat vuoroviikoin. Puhuttiin paljon siitä että en eritteli lapsia "minun ja sinun" lapsiin mutta en myöskään tule koskaan viemään äidin paikkaa lapsilta.

Tuo on yksi naurettavimmista lauseista, joita kuulee.

Tapaamiset tulee kyllä luonnostaan siinä arjessa ja on jotenkin teennäistä erikesee lähteä tapaamaan ja aiemmin mainittuja kliseitä länkyttämään.

Vierailija
22/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta se on fiksua ja erittäin normaalia. Itse juttelin mieheni exän kanssa yli kaksi tuntia (mies ei ollut paikalla-tämä teki asiasta hyvin pudon. Meillä vaan riitti juttua. Mukava ihminen). Keskustelu puhdisti paljon ilmaa välillämme

Miten se puhdisti ilmaa, kun se on leikisti niin normaalia?

(ei siinä ole mitään normaalia, kivikaudella saisit kirveestä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, arvostan ihan todella sua ap! Oot rohkee likka :) ei oo outoa, päinvaistoin arvostettavaa ettei vajota sinne lapselliselle tasolle, vaan hoidetaan asiat niinkuin aikuiset.

Aikuista on kantaa vastuunsa ja elää ihmisiksi. Ei lutkailla.

Vierailija
24/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin paljon siitä että en eritteli lapsia "minun ja sinun" lapsiin mutta en myöskään tule koskaan viemään äidin paikkaa lapsilta.

Et erittele, mutta jos tulee ero, niin sitten erittelet? 

Vittu mitä valehtelua.

Vierailija
25/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin paljon siitä että en eritteli lapsia "minun ja sinun" lapsiin mutta en myöskään tule koskaan viemään äidin paikkaa lapsilta.

Et erittele, mutta jos tulee ero, niin sitten erittelet? 

Vittu mitä valehtelua.

Jos ero tulisi niin kyllä lapset olisivat edelleen tervetulleita luokseni. Miehen vanhin lapsi on nyt 19 ja olemme tiiviisti yhteyksissä.

Vierailija
26/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi uusioperheen äiti/äitipuoli. Eli meillä on nykyisen mieheni lapsia viikko viikko systeemillä. Lisäksi meillä asuu minun ja eksäni lapsi.

Miehen eksä halusi tavata minut ja kaikki meni hyvin. Mukavaahan se on nähdä että millaisen naisen kanssa omat lapset asuvat vuoroviikoin. Puhuttiin paljon siitä että en eritteli lapsia "minun ja sinun" lapsiin mutta en myöskään tule koskaan viemään äidin paikkaa lapsilta.

Miten ne tapaamiset tulevat luonnostaan arjessa jos lapset ovat sen ikäisiä että kulkevat itsenäisesti koulun ja kahden kodin välillä? Asutaan kuitenkin sen verran kaukana toisistamme että esim. lähikaupat ovat molemmilla eri?

Tuo on yksi naurettavimmista lauseista, joita kuulee.

Tapaamiset tulee kyllä luonnostaan siinä arjessa ja on jotenkin teennäistä erikesee lähteä tapaamaan ja aiemmin mainittuja kliseitä länkyttämään.

Vierailija
27/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ero tulisi niin kyllä lapset olisivat edelleen tervetulleita luokseni. Miehen vanhin lapsi on nyt 19 ja olemme tiiviisti yhteyksissä.

Uusi mies olisi varmaan mielissään kun teillä ramppaisi lapsia 3 liitosta?

Vierailija
28/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkailulla on hintansa.

Vierailija
29/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ON outoa. Tai uteliaisuus ei ole outoa, mutta itse en suostu mieheni exiä tapaamaan. 

Hänelle ei kuulu se, millainen minä olen. Eikä minulle kuulu kasvatusvastuu. 

Tapaaminen olisi silkkaa uteliaisuuden tyydytystä.

No mä olen ihan samaa mieltä. Mun mielestä ei exän ja heidän kuviot kuulu miehen exälle millään lailla. Mulla on yks tuttu, joka käy jopa baarissa exänsä nykyisen äijän kanssa. Ei kuulu mun repertuaariin ja mä hankin omat ystäväni ja en näe paljon yheistä exän mun jälkeisten äijien kanssa. Toinen asia tietenkin olis, jos kyseessä olis joku ennalta tuttu, mutta sittenkin tulisi mieleen, että eikö muita löytynyt. Mä oon itse eronnut ja yhteishuoltajuus toimi hyvin aikanaan, mutta ei mulla ollut mitään intoa tavataexän nykyistä, eikä ole vieläkään. Exä pitäkööt elämänsä ja mä pidän omani. Skideistä kasvoi vastuullisia aikuisia, eli ei se ainkaan siihen vaikuttanut!

Minkä ihmeen takia pitäisi katkaista välit johonkin ihmiseen vain sen takia että sen kulli on joskus ollut mun suussa ja enää ei ole? Samoin se kuuluu mun elämään kuin muutkin ystävät.

Vierailija
30/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyistä liittoani on takana 9vuotta ja uskallan sanoa että suhteemme on vakaalla pohjalla. Jos eroaisimme niin miehen lapset olisivat tervetulleita samalla tavoin kuin aina ennenkin luokseni. Samoin heidän mahdolliset lapsensa. Jos löytäisin uuden miehen joka olisi muuten ihana ja täydellinen mutta joka ei sulattaisi "bonus lapsia" niin mies saisi lähteä. Joku ihastus ei todellakaan horjuttaisi minun ja lasten suhdetta.

Vierailija
31/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa "exän nyxä" ja mieheni ex on käynyt meillä monesti kahvilla ja muuten vaan. Helpottaa kovasti olla hyvissä väleissä, lasten asiat saa kysyttyä suoraan ja järjestämme aina yhdessä kaikki synttärit ja juhlat, ettei tarvitse viettää kaksia juhlia vaan siksi ettei akat tule toimeen keskenään :D Miehen ex oli viime joulunkin meillä, ehkä vähän outo kuvio mutta sopii meille kaikille. Tässä tietysti auttaa se että sopuero taustalla, eikä mitään draamaa ole tarvinnut vääntää.

Vierailija
32/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä pyytää, mutta hyväksy myös se, jos nyxä ei ole sinusta ja asioistasi kiinnostunut ja torjuu kutsusi.

Vierailija
33/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitäisi katkaista välit johonkin ihmiseen vain sen takia että sen kulli on joskus ollut mun suussa ja enää ei ole? Samoin se kuuluu mun elämään kuin muutkin ystävät.

Mitä sillä ajalla on väliä? Sama onko se sitten nytkin sun suussa.

Vierailija
34/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyistä liittoani on takana 9vuotta ja uskallan sanoa että suhteemme on vakaalla pohjalla. Jos eroaisimme niin miehen lapset olisivat tervetulleita samalla tavoin kuin aina ennenkin luokseni. Samoin heidän mahdolliset lapsensa. Jos löytäisin uuden miehen joka olisi muuten ihana ja täydellinen mutta joka ei sulattaisi "bonus lapsia" niin mies saisi lähteä. Joku ihastus ei todellakaan horjuttaisi minun ja lasten suhdetta.

Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan. Ei miehiä kiinnosta elättää toisten äpäröitä.

Vierailija
35/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä ajalla on väliä? Sama onko se sitten nytkin sun suussa.

En puhunut ajasta mitään. Ja kun ollaan erottu niin ei ole enää. Kaveruutta ei silti katkaista siksi että joskus on seurusteltu, se olisi naurettavaa.

Vierailija
36/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhunut ajasta mitään. Ja kun ollaan erottu niin ei ole enää. Kaveruutta ei silti katkaista siksi että joskus on seurusteltu, se olisi naurettavaa.

Mitä sen on väliä ootteko eronnut? Voisit silti ottaa munaa suuhun?

Vierailija
37/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä ootteko eronnut? Voisit silti ottaa munaa suuhun?

Voisin mutta ei se anna kun sillä on muija :) Tarkoitin nyt vaan sitä että miksi pitäisi olla ''exällä oma elämänsä ja mulla omani'' kun kerran tunnetaan toisemme. Sama kai se on onko joskus ollut parisuhde vai koko ajan pelkkää ystävyyttä. Samassa maailmassa eletään joten miksei voitaisi tavata ja olla ystäviä, exät ja nyxät mukaanlukien.

Vierailija
38/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mutta ei se anna kun sillä on muija :) Tarkoitin nyt vaan sitä että miksi pitäisi olla ''exällä oma elämänsä ja mulla omani'' kun kerran tunnetaan toisemme. Sama kai se on onko joskus ollut parisuhde vai koko ajan pelkkää ystävyyttä. Samassa maailmassa eletään joten miksei voitaisi tavata ja olla ystäviä, exät ja nyxät mukaanlukien.

Ei sovellu mun maailmankuvaan. Ex joskus esitteli ex:nsä sanoin heipä hei ja häippäsin paikalta. Kotona sanoin, että anna olla viimeinen kerta, jos haluat olla mun kanssa. Mua ei sun entiset panot kiinnosta.

Vierailija
39/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tämä vasta outoa onkin....exän lapset olisivat tärkeämpiä kuin mies??? Jotenkin voin vielä ymmärtää, että omat lapsetmenevät uuden miehen edelle, mutta en sitä, että toisten lapset... 

No, kaipa tämä on sitä Täydellistä Äitiyttä.... Ei minun rakkauselämälläni tai seksielämälläni ole mitään merkitystä, kunhan lapst saavat kaiken...

Vierailija
40/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden miehen pitäisi vain sulattaa sinun elämänvalintasi? Olet ehken "hieman" itsekeskeinen. Mieskin varmaan sitten kävisi vähän virkistäytymässä luxus huorissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme