Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa, jos haluaisin tavata exän nyxän?

Vierailija

Olemme pari vuotta sitten eronneet, yhteiset lapset on ja yhteishuolto, 50/50 lapset. Exällä on uusi nainen, lapset tavanneet ja viettäneet aikaa hänen kanssaan, tykkäävät, että kiva nainen :) Minusta se on hieno juttu. Nyt olen miettinyt, että olisi mukava tavata tuo nainen, joka viettää aijaa lasteni kanssa. Ihan vaan "uteliaisuutta" kai? En tiedä. Mutta olisiko se outoa? Jos pyydän tulemaan kahville vaihtopäivänä?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ei tietenkään ole outoa, kun teillä kerran on lapsia. Jos ei lapsia olisi niin sitten pitäisin tuota ehkä hieman erikoisena!

Vierailija

Miten noin toisinpäin, tuntuuko sinusta luontevalta, että esittelisit miesystäväsi (jos sinulla on sellainen) exällesi? Aivan normaaliahan se on, että kun lapsia on kuvioissa, ne uudetkin ainakin jossain vaiheessa tavataan. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten noin toisinpäin, tuntuuko sinusta luontevalta, että esittelisit miesystäväsi (jos sinulla on sellainen) exällesi? Aivan normaaliahan se on, että kun lapsia on kuvioissa, ne uudetkin ainakin jossain vaiheessa tavataan. :)

Tuntuisi luontevalta :) Mutta vaikea kuvitella, että ex sellaista ehdottaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään normaalia, mutta uskotelkaa itsellenne vain.

Vierailija

Mun mielestä toi kuulostaa tosi kivalta, vaikka siis itselläni ei ole lapsia niin en tiedä pidätkö mun mielipidettä minkään arvoisena :D

Muhun otti kerran exän nyxä yhteyttä Facen kautta, oltiin kerran nähty aikaisemmin kun ottivat mun koiraa hoitoon. Laittoi siis kaveripyynnön. Ensin ajattelin että ei helvetti mitähän toikin nyt meinaa ulista tai udella ja roikutin pyyntöö pari päivää, mutta hyväksyin sitten ja yllätyin kun kirjotti mulle sitten että "Vaikutit tosi hyvältä tyypiltä, ois kiva joskus nähdä" :D No meistä tulikin sitten kavereita ja vaikka ovat hekin jo eronneet niin ollaan yhä frendejä.

Vierailija

On outoa. Heillä on oma elämä ja sulla oma. Lapset reagoi ja oireilee, jos on jotain ongelmia. Heidän asiat ei kuulu sinulle millääna lailla, kuten ei sinunkaan heille.

Vierailija

minusta se on fiksua ja erittäin normaalia. Itse juttelin mieheni exän kanssa yli kaksi tuntia (mies ei ollut paikalla-tämä teki asiasta hyvin pudon. Meillä vaan riitti juttua. Mukava ihminen). Keskustelu puhdisti paljon ilmaa välillämme

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti jopa suotavaa, koska yhteiset lapset! Lapsettomalta olisi jo vähän outoakin.

Ei mitenkään outoa. Pakostihan ne kavereiden muikkelit jossain vaiheessa tupsahtaa näkyviin kun yhdessä ollaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On outoa. Heillä on oma elämä ja sulla oma. Lapset reagoi ja oireilee, jos on jotain ongelmia. Heidän asiat ei kuulu sinulle millääna lailla, kuten ei sinunkaan heille.

Sitten vasta pitää tavata, jos lapset oireilee? Jännä ajatus. Itse olen yrittänyt hoitaa tässä erossa ja eron jälkeisessä tilanteessa asiat niin, että oireiluja ei tule.

En mä ole kiinnostunut exän ja uuden naisen yksityisasioista ja kahdenkeskisestä suhteesta. Haluan tavata naisen ja olla hänelle ystävällinen ja tavallaan toivottaa tervetulleeksi omalta puoleltanikin lasten elämään. Jotenkin idealistisella tasolla ajattelen, että lasten elämän tärkeiden ihmisten on hyvä tulla juttuun. Samalla annamme lapsillekin sen kuvan, että aikuisten välillä ei ole kaunoja ja on ihan ok tykätä iskän uudesta naisesta, kun äitikin tykkää.

Ap

Vierailija

Itse olen tavannut exän nyxän ihan ohimennen, kun lapsia vien ja tuon. On muutama sana vaihdettu. En kyllä kahville haluaisi mennä. Pelkkä tuttavuus riittää. Miksi pitäisi kahvistelemaan mennä? Minusta se tarkoittaa enemmän jo ystävystymistä, enkä halua exän nyxän kanssa olla kummemmin tekemisissä..

Vierailija

Ei ole outua, vaan kivaa. Minä olen "exän nyxä" ja olisin halunnut kahville lasten bioäidin kanssa kuullakseni hänen mielipiteitänsä lapsista ja heidän kasvatuksestaan yms, ja olisihan se lastenkin etu että näkevät aikuisten tulevan toimeen keskenään. No, ei valitettavadti toteutunut meillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat