Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolen tyhjennys kolonoskopiaa varten, mitä

Vierailija
14.10.2015 |

suolaista syötävää voisin syödä? Kauhea nälkä ja makeita syötäviä kyllä on. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tutkimuksen kesällä läpi ja tutkin etukäteen myös englanninkielisiä ohjesivustoja dieetistä. Ne eivät suositelleet maitotuotteita eikä suolistoon jääviä mausteita tukkimisvaaran ja toimenpiteen epäonnistumisen takia muiden muassa, silloinhan olisi seurannut uusiminen. Kannattaa keksiä kaikkea tekemistä ruokailujen ulkopuolelta että pää kestää.

Itse kysymykseen suolaisista ruoista: esimerkiksi paistettu lohi ja keitetyt perunat ilman kuoria (ole tarkka!) reilulla suolalla kelvannee. Muista että suolalajeja erilaisine makuineen löytyy hyvinvarustetuista kaupoista paljonkin. Heh ja eikä ollut maksettu mainos.

Vierailija
22/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picoprep oli HYVÄÄ! Kaksi lasillista ja kun ohjeita noudatti, kaikki meni hienosti. Tähystys sujui minulla myös hyvin, vähän tuntui, mitta ei liikaa. Ihanat hoitajat ja lääkäri. Ei löytynyt mitään huolestuttavaa. Esilääkityksenmin sain ja se oli rentouttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pari kertaa tässä tähystyksessä.

Kyllä kai te nyt pari päivää voitte olla ilman kiinteitä ruokia!

Olen tyhjennyksen hoitanut toilax tableteilla-niitä ottanut parina edeltävänä päivänä.

ja ostin myös apteekista suolenhuuhtelupussin.  Sillä vielä tutkimusta edeltävänä iltana huuhdellut suolen.  Mitään litkuja en saanut nieltyä ja kalliita ovat myös.

Tutkimus oli kohdallani kamala!

Pyytäkää hyvissä ajoin kipu ja rauhoittava lääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi