Minä hidastelen tahallaan kortilla maksaessani

Vierailija

Mitäs siirsivät hommat mulle. 

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama juuri täällä. En hosu yhtään kassalla. 

Koskaan en ole nähnyt kenenkään hosuvan, joten sovit hyvin joukkoon.

Vierailija

Mä välttelen Prismaa. Koska siellä on täällä sellainen ihme irtonainen pääte joka on aina miten sattuu vinksallaan siinä ostoshihnan alkupäässä, seilaa ja liikkuu, ja siihen pitäis maksaa. Se heiluu aina kun siihen yrittää korttiansa vinguttaa. Miksi se itsepalvelu on tehty vielä niin hankalaksi? Kyllä tekis joku kapina pistää itekin pystyy. Käyn sit vaik Lidlissä.

Vierailija

Tekisi mieli hidastella kaikkialla muualla kuin lidlissä, jossa se palvelu pelaa ja kassahenkilö on nopea. Siitä tulee niin hyvälle mielelle että toimii itsekin rivakasti. S- ja K-marketeissa taas kun se kassan toiminta on sellaista etanantahtista niin siihen hidasteluun ei oikein ole aikaa, kun yleensä pitäisi päästä sinne kotiinkin ja ruokaa laittamaan.

En haluaisi käyttää niitä itsepalvelukassoja, koska hinnoissa kuitenkin on sitä asikaspalvelulisää jonka joutuu maksamaan myös sillä itsepalvelukassalla, mutta kun se nyt vaan sattuu olemaan ainoa vaihtoehto päästä sieltä kaupasta ulos säällisessä ajassa niin pakkohan se on.

Vierailija

Minäkin hidastelen tahallani poimiessani ostoksia itse koriin kaupassa. Mitäs eivät enää myyjät palvele tiskin takana niin kuin ennenvanhaan siirtomaatavarakaupassa!

Vierailija

Määrä taas vitkuttelen etenkin jos kassa alkaa juomaan vettä tms. Annan Kimmo lepohetken. Vedä bonuskortin vasta kun kaikki on kassassa ja kääntelemään maksukorttiani ennen kuin maksan. Joka numero hitaasti sisään ja ai niin   Ok painaminen piti vielä tehdä hiiitaaasti. Hihihiiii

Vierailija

Minä maksan aina kolikoilla. Ja muistan ruveta laskemaan niitä vasta siinä kun pitäisi maksaa. Varsinkin isommat ostokset on hyvä maksaa esim 10-20 snt kolikoilla. Kassakin arvostaa kun saa vaihtorahaa kassaan! Välillä tulee laskuvirheitä ja pitää aloittaa alusta, mutta mihinkäs sitä on kiire tässä valmiissa maailmassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat