Minä hidastelen tahallaan kortilla maksaessani
Kommentit (24)
Montako sekuntia siinä ehtii mennä kun hidastelet?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siirsivät hommat mulle.
Sie ootkin oikea mulkku.
Sama juuri täällä. En hosu yhtään kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Sama juuri täällä. En hosu yhtään kassalla.
Koskaan en ole nähnyt kenenkään hosuvan, joten sovit hyvin joukkoon.
Mä välttelen Prismaa. Koska siellä on täällä sellainen ihme irtonainen pääte joka on aina miten sattuu vinksallaan siinä ostoshihnan alkupäässä, seilaa ja liikkuu, ja siihen pitäis maksaa. Se heiluu aina kun siihen yrittää korttiansa vinguttaa. Miksi se itsepalvelu on tehty vielä niin hankalaksi? Kyllä tekis joku kapina pistää itekin pystyy. Käyn sit vaik Lidlissä.
Tekisi mieli hidastella kaikkialla muualla kuin lidlissä, jossa se palvelu pelaa ja kassahenkilö on nopea. Siitä tulee niin hyvälle mielelle että toimii itsekin rivakasti. S- ja K-marketeissa taas kun se kassan toiminta on sellaista etanantahtista niin siihen hidasteluun ei oikein ole aikaa, kun yleensä pitäisi päästä sinne kotiinkin ja ruokaa laittamaan.
En haluaisi käyttää niitä itsepalvelukassoja, koska hinnoissa kuitenkin on sitä asikaspalvelulisää jonka joutuu maksamaan myös sillä itsepalvelukassalla, mutta kun se nyt vaan sattuu olemaan ainoa vaihtoehto päästä sieltä kaupasta ulos säällisessä ajassa niin pakkohan se on.
Minäkin hidastelen tahallani poimiessani ostoksia itse koriin kaupassa. Mitäs eivät enää myyjät palvele tiskin takana niin kuin ennenvanhaan siirtomaatavarakaupassa!
Minä maksan aina käteisellä ihan vaan vittuillakseni.
Määrä taas vitkuttelen etenkin jos kassa alkaa juomaan vettä tms. Annan Kimmo lepohetken. Vedä bonuskortin vasta kun kaikki on kassassa ja kääntelemään maksukorttiani ennen kuin maksan. Joka numero hitaasti sisään ja ai niin Ok painaminen piti vielä tehdä hiiitaaasti. Hihihiiii
Minä maksan aina kolikoilla. Ja muistan ruveta laskemaan niitä vasta siinä kun pitäisi maksaa. Varsinkin isommat ostokset on hyvä maksaa esim 10-20 snt kolikoilla. Kassakin arvostaa kun saa vaihtorahaa kassaan! Välillä tulee laskuvirheitä ja pitää aloittaa alusta, mutta mihinkäs sitä on kiire tässä valmiissa maailmassa.
Juu leppoistaminen on jees! Muotia!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin hidastelen tahallani poimiessani ostoksia itse koriin kaupassa. Mitäs eivät enää myyjät palvele tiskin takana niin kuin ennenvanhaan siirtomaatavarakaupassa!
Juuri näin. Olisi kiva huutaa tiskin toiselta puolen, että otan kaksi pakettia maxi libressejä !
Ja hyödytte tästä miten?
Ja btw, hidastelusta kärsii ainoastaan muut asiakkaat, kassalle se on se ja sama kuinka kauan yksi asiakas siinä viipyy.
Varsinainen kapinakenraali, kassa paskat välittää.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli hidastella kaikkialla muualla kuin lidlissä, jossa se palvelu pelaa ja kassahenkilö on nopea. Siitä tulee niin hyvälle mielelle että toimii itsekin rivakasti. S- ja K-marketeissa taas kun se kassan toiminta on sellaista etanantahtista niin siihen hidasteluun ei oikein ole aikaa, kun yleensä pitäisi päästä sinne kotiinkin ja ruokaa laittamaan.
En haluaisi käyttää niitä itsepalvelukassoja, koska hinnoissa kuitenkin on sitä asikaspalvelulisää jonka joutuu maksamaan myös sillä itsepalvelukassalla, mutta kun se nyt vaan sattuu olemaan ainoa vaihtoehto päästä sieltä kaupasta ulos säällisessä ajassa niin pakkohan se on.
Itsepalvelukassoja lisää. Ja lisäksi toimivia sellaisia. Nämä raakileet ovat lähinnä säälittäviä yrityksiä.
Kukaan ei enää pääse piippailemaan tuotteita kahteen kertaan, eikä tarvitse tarkistella kuitteja erikseen, vaan heti näkee onko alennettu tuote alennettu, vai kusettaako kauppa taas kerran. Lisäksi tuotteet eivät vilise ohi, kun ei ole vaivauduttu laittamaan näyttöä mistä asiakas voisi seurata hintoja (ei tietenkään ole, koska siitä näytöstä jossa näkyisi vaikka 20 tuotetta voisi tarkistaa hinnat jo ostaessa)
Mä taas laitan kortin rauhassa lompakkoon ennen kuin otan kuitin vastaan.