Päivän tyhmä kysymys: Mitä jos en voi mennä neuvolaan huomenna?

Vierailija

Vauvalla aika 9.45, soittoaika 12-13. Eivät vastaa muina aikoina. Ei sähköpostia. Voiko vain jättää menemättä? Itselläni nyt lämpöä 37,7. Kipeänä en jaksaisi lähteä mihinkään...

Kommentit (11)

Vierailija

Ei se sitten auta kuin olla menemättä vaikka epäkohteliasta onkin. Et sinä kai savumerkeinkään voi sinne viestiä? :D Soitat soittoajalla sitten uuden ajan ja selität että olet kipeänä. Itse olen tosin vastaavassa tapauksessa pystynyt soittamaan toiselle ihan eri toimipisteen neuvolatädille jonka sain keskuksen kautta kiinni. Hän sitten ilmoitti omalle tädilleni esteestä.

Vierailija

Itse samanlaisessa tilanteessa yritin soittaa vaikkeivät vastanneet, jotta ainakin yritin olla fiksu ja ilmoittaa. Eivät vastanneet eivätkä ees soittaneet et miks en ole paikalla. Enempää en voinu tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Soitat aamulla neuvolan ajanvaraukseen tai terveysasemalle ja peruutat ajan. Tai jätät vastaajaviestin terveydenhoitajalle.

Neuvolan ajanvaraus on tuo soittoaika 12-13. Ei menee vastaajaan jos ei vastaa, vaan keskukseen. Terveysasema ei ainakaan voinut antaa aikoja neuvolaan (kun tyhmänä sinne ekana plussattuani soitin...), mutta ehkä peruutus sitä kautta onnustuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Burana ja käytte 

En haluaisi tahallani tartuttaa terkkarile mitään, ettei hän vuorostaan tartuttaisi raskaanaolevia ja lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse samanlaisessa tilanteessa yritin soittaa vaikkeivät vastanneet, jotta ainakin yritin olla fiksu ja ilmoittaa. Eivät vastanneet eivätkä ees soittaneet et miks en ole paikalla. Enempää en voinu tehdä.

Kai terkkari saa näin aikaa tehdä paperihommia yms =)

Jaaaa

Soitat keskukseen josta välittävät soittopyynnön sun terkkarille. Niin se hoituu. 

Joku ehdotti kipeänä menemistä. Ei missään nimessä! Sitten on pikkuvauvatkin kuumeessa seuraavalla viikolla. Ja muutenkaan ei lähdetä tartuttamaan ihmisiä. Meidän neuvolan ovessa on jo lappu, että sairasta perheenjäsentä ei saa tuoda mukanaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Soitat vaihteeseen ja kysyt voitko ilmoittaa jollekin ettette tule. Neuvolaan ei mennä sairaana. Voisiko isä viedä?

Isä on työtön ja normaalisti voisi viedä, huomenna kuitenkin joku työkkärin pakollinen rekrytilaisuus kymmeneltä. Nojoo, kai ne on tottunu et ihmisiä jää pois ilmoittamatta, saattaahan naiset olla synnyttäässäkin kun olisi aika neuvolaan ja siinä tuskin tulee mieleen soittaa ettei pääse.

Jaaaa

Mutta nyt et ole menossa synnyttämään. Soitat heti 8 Aamulla vaihteeseen ja jätät soittopyynnön tai pyydät että sieltä ilmoittavat peruutuksesta. Joku kiireellinen voi saada siitä vielä peruutusajan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat