Ennen pystyin syömään koko suklaalevyn alle tunnissa, nyt..

Vierailija

..söin 1,5 riviä ja oloni on hirveä. Järkyttävän makeaa ja tunnen sen täyteläisyyden edelleen kurkussani. 

Kommentit (14)

Vierailija

Vanhako olet? Mä huomasin tässä jokin aika sitten, etten minäkään enää pysty syömään makeaa enkä varsinkaan suklaata kuten ennen nuorempana. Silloin saatoin vetästä suklaalevyn aamupalaksi ja oloni oli mitä mainioin.  Viiskymppiä lähestyy ja elimistön on selkeästi muuttunut. 

Mutta fazerin sininen suklaa ainakin on jo vuosia ollut mulle liian väkevää. Sitä maitosuklaata olen syönyt vähän muttei sitäkään te enää mieli. Aikansa kutakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vanhako olet? Mä huomasin tässä jokin aika sitten, etten minäkään enää pysty syömään makeaa enkä varsinkaan suklaata kuten ennen nuorempana. Silloin saatoin vetästä suklaalevyn aamupalaksi ja oloni oli mitä mainioin.  Viiskymppiä lähestyy ja elimistön on selkeästi muuttunut. 

Mutta fazerin sininen suklaa ainakin on jo vuosia ollut mulle liian väkevää. Sitä maitosuklaata olen syönyt vähän muttei sitäkään te enää mieli. Aikansa kutakin.

18v. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin palmuöljyä, koska saan itse kasvirasvoista närästystä, ja se tuntuu nimenomaan kurkussa.

Kasvirasvaa se on kaakaovoikin.

Vierailija

Eilen juuri söin Pandan valkoista suklaata ja katsoin läpi ainesosat. Ei sisältänyt palmuöljyä vaan kaakaovoita. Panda ei mielestäni ole parasta suklaata, mutta vaihtelun vuoksi tulee joskus ostettua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat