Muita, joilla ei ole syyslomaa?

Vierailija

Ihme syyslomahöösäystä. Ei mulla vaan koskaan mitään syyslomia ole ollut, paitsi opiskeliaikana viimeksi.

Nyt luen Facebookista hehkutusta, että syylomatta tehdään sitä, tätä, tota ja kolmatta.

Okei, mä menen töihin jokaisena päivänä. Kesällä oli lomaa neljä viikkoa (ei tietenkään yhteen putkeen), talvella on lomaa viikko. Siinä se.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei ole mullakaan mitään syyslomaa. Silloin kun lapset lomailee, mulla alkaa 12 päivän työputki. Alkaen pe, jatkuen yli koko ensi viikon ja vielä seuraavalta viikolta kaksi päivää. Eli jopa syysloman molemmin puolin olevat viikonloputkin töitä. Jaa että vituttaako? No mitä nyt vähän.

Vierailija

No kai se riippuu siitä, onko esim. töissä vai työtön/kotiäiti/-isä/opiskelija/eläkeläinen/tms.  Mulla on lomaa 6,5 viikkoa vuodessa ja yksi niistä viikoista on juuri tämä viikko, kun koululaiseni ovat lomalla.  Valintakysymys kaiken kaikkiaan, siis ammatinvalinta ja muutenkin.

Vierailija

Kävin kouluni ja opiskeluni just ennen syyslomien aloittamista, joten en ole niistä nauttinut. Ja lapsettomana en nytkään kohdista lomiani tähän aikaan vuotta. Eli et oo ainut. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat