Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei ole syyslomaa?

Vierailija
14.10.2015 |

Ihme syyslomahöösäystä. Ei mulla vaan koskaan mitään syyslomia ole ollut, paitsi opiskeliaikana viimeksi.

Nyt luen Facebookista hehkutusta, että syylomatta tehdään sitä, tätä, tota ja kolmatta.

Okei, mä menen töihin jokaisena päivänä. Kesällä oli lomaa neljä viikkoa (ei tietenkään yhteen putkeen), talvella on lomaa viikko. Siinä se.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo niin mitään lomaa, työtä vaan, onhan siinä se hyvä puoli, että fyffeä tulee niin ettei paskalle taivu!

Vierailija
2/5 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan mitään syyslomaa. Silloin kun lapset lomailee, mulla alkaa 12 päivän työputki. Alkaen pe, jatkuen yli koko ensi viikon ja vielä seuraavalta viikolta kaksi päivää. Eli jopa syysloman molemmin puolin olevat viikonloputkin töitä. Jaa että vituttaako? No mitä nyt vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se riippuu siitä, onko esim. töissä vai työtön/kotiäiti/-isä/opiskelija/eläkeläinen/tms.  Mulla on lomaa 6,5 viikkoa vuodessa ja yksi niistä viikoista on juuri tämä viikko, kun koululaiseni ovat lomalla.  Valintakysymys kaiken kaikkiaan, siis ammatinvalinta ja muutenkin.

Vierailija
4/5 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, kaikilla muilla on.

Vierailija
5/5 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kouluni ja opiskeluni just ennen syyslomien aloittamista, joten en ole niistä nauttinut. Ja lapsettomana en nytkään kohdista lomiani tähän aikaan vuotta. Eli et oo ainut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi