Miksi en halua miestäni?

Vierailija

Ollaan nyt oltu reilu 2 vuotta yhdessä. Alussa tietenkin oli enemmän seksiä, lähes päivittäin. Siitä määrä pikku hiljaa väheni muutamaan kertaan viikossa. Halut ovat itsellä aina olleet kovat. Miehen puolelta on ollut välillä haluttomuutta, mutta ei vielä tätä ennen ikinä minulla. Nyt kuitenkin kesästä lähtien minun haluni ovat kadonneet. En halua miestäni ja seksi ei kiinnosta yhtään hänen kanssaan! Hellyyttä kyllä haluan, haleja ja pusuja, mutta seksi tuntuu lähes vastenmieliseltä ajatukselta. Tuntuu kuin olisi väärin harrastaa seksiä mieheni kanssa, en osaa selittää....onko muilla ollut tälläista? Onko tämä vain joku vaihe vai onko intohimo loppunut suhteestamme?

Kommentit (4)

Vierailija

Itselläni on ollut vastaavanlaisia kokemuksia, mutta eivät ole kestäneet noin pitkään. Ovat sitten lähteneet, kun olen päättänyt, että haluan olla tuon miehen kanssa, ja että seksi kuuluu siihen. Voin kyllä olla pitkään ilman seksiä vieläkin, eikä se ole ongelma. Päätetty olla yhdessä, niin ollaan sitten. Välillä on kyllä huippukausia myös seksissä.

Vierailija

Meillä meno vaan arkistui. Ei kumpikaan olla hirveästi toisiamme tässä nyt haluttu aikoihin, surullista. Kai tää on aika tavallistakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat