Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko junttia pitää käsilaukkua hihna tissien yli laitettuna?

Vierailija
14.10.2015 |

Tiedän, että on käytännöllistä, mutta onko vähän yh-lähiömeininkiä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se erikoista jos hihna menee tissien yli, mutta tuskin kovin käytännöllistä?

Vierailija
22/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa olla korjaamassa hihnaa jatkuvasti jos se on vain olkapäällä tai sitten minulla on luisut hartiat ettei hihnat niillä pysy. Parempi on siis laittaa se pään yli ja hihnan kulkemaan siitä tissien välistä tai päältä, silloin on kaksi kättä vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppu tai crossbody se olla pitää, 

Mullapa on molemmat :D

Viipotan menemään tasapainossa, kaikki tarvittava messissä,  ja kädet vapaina.

Vierailija
24/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina kantanut laukkua niin ja tulen aina kantamaan. En ole mikään tyylikkyyden perikuva muutenkaan, mukavuus ja käytännöllisyys menee aina ykköseksi.

Samoin. Eipä laukku pääse unohtumaankaan mihinkään, toisin kuin jos se olis käsikoukussa tai käpälässä. Laukut mulla on kuitenkin kunnon merkkikamaa ja mallit tietty erilaisia kuin chaneliväellä ja hermestelijöillä. 

Vierailija
25/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin käytän niin. Onpahan turvallisemmin mukana ettei varas pysty sitä noin vain nappaamaan ja juoksemaan karkuun.

Niin no, anoppini lensi turvalleen ja raahautui italialaisen mopolla kaasutelleen laukkuvarkaan perässä ennen kuin pääsi hihnasta irti. Ja toisen kerran varas tuikkasi puukolla laukun pohjaan reiän. Se tosin oli kangaskassi.

Mutta jos sen laukun pitää kehon etupuolella ja käden/takin vielä sopivasti päällä, niin aika suojassa se on, jolloin voi luottaa myös siihen, että niiltä joilla väsky on helpommin vietävissä, se viedään eikä multa.

Vierailija
26/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan laukun mallista. Minusta crossbody sopii, kun laukku on melko pieni ja mieluiten litteä, niin se ei näytä tyhmältä etupuolellakaan. Selkäpuolellahan sitä ei kannata pitää varkaiden takia.  Shoppaillessa tosi käytännöllistä: jää molemmat kädet vapaiksi.

Minäkin ihmettelen noita joidenkin suosimia jättilaukkuja. Niihin ei ilmeisesti kuitenkaan laiteta ostoksia, koska niiden kantajilla on usein ostokset muovipusseissa erikseen. Erityisesti iso laukku pienikokoisella naisella on koominen näky. Tulee mieleen pikkutyttö, joka on ottanut äidin käsilaukun.

Vierailija
27/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukun hihna rintojen välissä vain korostaa kauniisti rintoja, joten miten se voisi olla junttia? Kokeilepa ap vaikka seuraavalla kerralla kun lähdet ilman takkia ihmisten ilmoille: laita hihna kulkemaan rintojen välistä - tuleeko katseita miehiltä? Tai sitten olkapäälle - katsooko sinua kukaan? :D Rintani ovat yksi ulkonäköni parhaita puolia, tottakai niitä haluan näin mukavasti korostaa.

Tuo on juuri kaikista rahvaanomaisin tapa kantaa laukkua, mutta ainahan wt-porukan tunnistaa katukuvassa. Kaunista laukkua tulee kantaa tyylikkäästi olalla.

Vierailija
28/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän myös koska haluan molemmat kädet vapaiksi. Ja laukku roikkuu takapuolen päällä enkä ole tullut ryöstetyksi Suomenkaan suurkaupungissa Helsingissä ;)

Vierailija
29/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossbody-bagithan on just nyt niitä kaikkein trendikkäimpiä. Kaupungissa ihan must. Mä ainakin käytän erittäin mielelläni.

Vierailija
30/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntimpaa on laittaa se tissien välistä.

Vierailija
31/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi pitää noin. Pidän olkapäällä, ei ole luisut vaan ryhdikkäät. Tosin uutta Korsin laukkua kannan kädessä, ai että olen tyytyväinen. Laukku tekee ihmeitä.

Vierailija
32/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa on nähdä pissisten kantavan jotakin isoa laukunreuhkaa käsivarret kohti taivasta. Mitä niissä käsilaukuissa oikein on ja miksi laukkujen pitää olla niin isot?

Mulla on iso laukku ja siellä usein koulukirjat (ja niitä on paljon) ja muistiinpanovälineet. Sen lisäksi meikkejä, lompakko, kännykkä ja usein joku kirja jota luen bussimatkalla. Usein vaihtovaatteet vielä jos menen mieheni luo yöksi. Pissis en ole, enemmänkin boheemi kaupunkilainen. Vastasiko tarpeeksi tyhjentävästi miksi minulla on iso laukku?

Vierailija
33/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa on nähdä pissisten kantavan jotakin isoa laukunreuhkaa käsivarret kohti taivasta. Mitä niissä käsilaukuissa oikein on ja miksi laukkujen pitää olla niin isot?

Mulla on iso laukku ja siellä usein koulukirjat (ja niitä on paljon) ja muistiinpanovälineet. Sen lisäksi meikkejä, lompakko, kännykkä ja usein joku kirja jota luen bussimatkalla. Usein vaihtovaatteet vielä jos menen mieheni luo yöksi. Pissis en ole, enemmänkin boheemi kaupunkilainen. Vastasiko tarpeeksi tyhjentävästi miksi minulla on iso laukku?

Mieheni luo yöksi, ette siis asu yhdessä, niinkö. Outo sanavalinta.

Vierailija
34/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nyt muodikasta. Tosin myös mielenterveyspotilaat ovat kantaneet laukkujaan jo iät ja ajat tuolla tavalla. Mistäköhän sekin johtuu?

Vierailija
35/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luo yöksi, ette siis asu yhdessä, niinkö. Outo sanavalinta.

Emme asu yhdessä. Miksi oli outo sanavalinta ? Voimme olla yhdessä, voin kutsua häntä miehekseni, vaikka olemme päättäneet pitää omat asunnot. En kuitenkaan aviomieheksi kutsunut.

36/44 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole luisut olkapäät, mutta en silti pysty pitämään painavaa käsilaukkua vaan olkapäällä, en vaikka olisi ihan pieni laukku. Parasta on myös se että molemmat kädet jää vapaaksi, eikä laukku unohdu mihinkään niin helposti.

En käsitä miten ihmiset saa pidettyä sen laukun olkapäällä niin että se ei luisu, varsinkin joku toppatakki päällä. Jos minä yrittäisin niin kävelisin sitten oudossa asennossa vinossa olkapää korvassa... onko se sitten muodikasta?

Vierailija
37/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tullut tätäkään asiaa ikinä mietittyä ilman tätä palstaa :D Ketä kiinnostaa miten toiset pitää laukkua, pitäisivät huolta vain omista laukuistaan.

Vierailija
38/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niinkuin toisen olan? Minä valitsen laukut niin, että sen saa ristiin toiselle olalle ja on paljon vetoketjullisia taskuja. Ketut minä siitä mitä joku siitä ajattelee. Pidän sen laukun myös aina etupuolella. Mutta olen vielä juntimpi, reissussa säilytän osaa tavaroista taskuista esim. niin, että puhelin lompakko ja avaimet eivät koskaan katoa kaikki, jos laukku varastetaan. Jos se on jollekin ongelma, niin sehän on vaan hyvä ettei ko henkilöllä ole oikeita ongelmia pohdittavaksi. Vaikka oikeasti kellä vaan olisi parempaakin tuumittavaa. 

Vierailija
39/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muotibloggari vaan vertas sitä sporttisandaaleihin.... Ap

Siis ei helvetti, onko jonkun muotibloggarin sana laki? No sä sit varmaan toimit ja pukeudut kuten hän määrää. Miten ihmiset on nykyään näin aivottomia?

Vierailija
40/44 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeuttini mielestä on tosi epäterveellistä kanniskella laukkua olalla. Olkapää ja hartia on koko ajan jännityksessä. Oikeat tavat  ovat joko suorassa kädessä tai juurikin noin hihna rintojen yli. Esim shoppaillessa kaupungilla olkapää on jännittyneessä tilassa tuntikaupalla.