Mies ei halua seksiä raskauden aikana

milka

Odotan ensimmäistä lastani ja haluttomuutta ei ole esiintynyt minulla... mutta miehelläni on. Hän on sanonut pelkäävänsä, että tämä tuleva lapsi jotenkin vahingoittuisi seksin takia. Minusta tuntuu, että se on vain tekosyy. Oma teoriani on, että mies kokee haluttomuutta muuttuneen ulkonäköni takia. Pidän huolta hygieniastani ja muustakin olemuksestani, tosin olen luopunut esim. hiusten värjäämisestä, koska en halua lapsen saavan haitallisia kemikaaleja.  Ällöttääkö kasvanut vatsani miestä vai onko hän oikeasti huolissaan ja miten voisin häntä asian suhteen rauhoitella?

Kommentit (15)

Vierailija

Tuo on ihan normaalia. Palatkaa sekstailuun sitten, kun vauva on syntynyt ja paikat normalisoituneet. Turha painostaa miestä seksin, jos ei ole kiinnostunut. Halut palaavat kyllä myöhemmin. 

Vierailija

Meillä mies ei halunnut seksiä kun vatsa alkoi kasvaa. Ei pidä lihavista naisista. No, sitten oltiin muutama kuukausi ilman. En tehnyt numeroa asiasta.

Vierailija

Meillä toisinpäin. Mä en ole halunnut seksiä kummankaan raskauden aikana, vaikka mies haluaisi. Mulla on asiasta tosi paha mieli, mutta pari kertaa kun olen yrittänyt miehen mieliksi haluta niin lopputulos on ollut vaan entistä surkeampi olo molemmille.
Mua on sattunut hirveästi kun olen jännittänyt, että käynnistyykö synnytys. Lisäksi on ällöttänyt, että vauva on ikään kuin mukana tapahtumassa, vaikka ei sinänsä olekaan.

Eli ymmärrän hyvin miestäsi. Ei varmasti oikeasti kaihda muuttunutta ulkonäköäsi, ei vaan ehkä pysty koskemaan kun kokee vauvan olevan siinä paikalla myös. Vähän hassua, mutta sen ajatuksen yli on aika mahdotonta päästä kun se kerran on pälkähtänyt päähän.

Ei muuta neuvoa ole antaa kuin että älä painosta, se lisää miehesi ahdistusta asiaa kohtaan. Ja hei, meillä vilkastui seksielämä 1. synnytyksen jälkeen ihan uudelle tasolle kun oltiin oltu niin pitkässä selibaatissa :) Jotain hyötyäkin!

Puhu muru
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että odotatte esikoista ja miehesi on ollut haluton.

Olette selkeästi yrittäneet keskustella asiasta. On varsin yleistä, että mies pelkää satuttavansa vauvaa yhdynnän aikana. Sitä ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Pelkoihin ja uskomuksiin auttaa yleensä parhaiten asiallinen tieto ja keskustelu. Ellei lääkäri erikseen kiellä yhdyntöjä, voitte nauttia toisistanne ihan rauhassa. Auttaisiko, jos ottaisit asian puheeksi neuvolassa?

Olet pohtinut myös paljon muita syitä, miksi miehesi ei haluaisi sinua. On mahdollista, että miestäsi hämmentää kehosi muuttuminen. Silloin miehen olisi hyvä katsoa ja tutkia ajatustaan sekä tunnettaan tarkemmin. Tästäkin teidän olisi tärkeää yrittää puhua avoimesti. Voisitko kertoa miehellesi pohdinnoistasi? Kerro hänelle rehellisesti, mitä ajattelet, tunnet ja koet tässä tilanteessa. Puhumattomuus voi kasvattaa asiasta ongelmaa, mitä ei välttämättä edes ole olemassa.

Raskaana oleva nainen saattaa kovasti pohtia omaa ulkonäköään ja onko hän viehättävä ja haluttava nainen edelleen. Kehosi tekee hienoa työtä. Olet edelleen ihana, haluttava ja eroottinen nainen.

Yritä olla kärsivällinen. Nauttikaa myös toisistanne hellien ja kosketellen, ilman painetta yhdyntään. 

Vierailija

Itselläni oli alkuun aivan samat pelot alkuun. Olin kylläkin lukenut, ettei yhdyntä vahingoita vauvaa, mutta kun tuosta ajatuksesta pääsi irti, niin raskaana oleva nainen on mielestäni todella seksikäs ja kaunis.

Vierailija

Meilläkin oli ensin tuota, mutta kärsivällisesti selitin mitä esteitä siinä peniksen ja kohdunvälissä on. Pelkäsi siis satuttavansa peniksellä vauvaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei halunnut seksiä kun vatsa alkoi kasvaa. Ei pidä lihavista naisista. No, sitten oltiin muutama kuukausi ilman. En tehnyt numeroa asiasta.

Tai siis oikeasti sinä olit ilman mutta mies ei.

Toota. Miehet osaavat tyydyttää myös itsensä, joten luultavasti hitsasi käteen.

Vierailija

Mun mies ei pelännyt satuttavansa vauvaan mutta hänen mielestään vauvaa häiritsi tökkiminen. Mieskin tunsi minua vasten ollessaan kuinka vauva meni aina seksin aikana ihan levottomaksi.

Rohu
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Käske kattoo googlesta, ja sano sille, että kohtuun ei ole pääsyä. Itse olen oppinut koulussa, että monet miehet pelkäävät "tökkivänsä" lasta, vaikka eivät ole lähelläkään sitä. Sano että seksi on silti ihan turvallista, ja kysy suoraan, haittaako ulkonäkösi häntä. En nyt keksi muuta

Vierailija

Meilläkin raskauden aikana mies vatsan hieman kasvettua alkoi vältellä seksiä. Olin lihonut hieman mutta tuntui pahalta ajatella että se olisi syynä etten ollut enää haluttava. Mietin jopa oliko mies alkanut pettää. Kysyin mieheltä ja sanoi mm että seksi saattaisi satuttaa vauvvaa. Lopulta mies alkoi haluta taas ja kertoi jonkun nettipalvelun avulla saaneen halunsa takaisin. oisko ollut esim tämä http://revivedme.com/ 

Vierailija

Aivan käsittämätöttömän törkeää käytöstä mieheltä panna nainen paksuksi ja kieltäytyä sen jälkeen tyydyttämästä häntä!

Käyttäjä2162
Seuraa 
Liittynyt20.6.2016

Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöttömän törkeää käytöstä mieheltä panna nainen paksuksi ja kieltäytyä sen jälkeen tyydyttämästä häntä!

Meillä kolmas tulossa, ekan vauvan kohdalla 4 kk selibaatti, jota ennen raskaana ollessa noin 1-2 krt seksiä heti kun alkoi maha kasvaa, toisen kohdalla 6 kk:n selibaatti, ja vain 2-3 krt ennen sitä heti pari kuukautta raskaus uutisen jälkeen.. Nyt kolmannella kerralla seksiä joka kuukausi ainakin kerran. Olen myös itse ollut tietoisesti aika aktiivinen aloitteentekijä niin yhtenä viikkona jopa 3 krt! Olen saanut painoa joka raskaudessa noin 20 kg, maha on iso ja kerään paljon nestettä. Normaalisti olen hoikka ja urheilullinen. Ekoissa raskauksissa mies vähän pelkäsi vauvaa eikä oikein löytänyt hyvää paikkaa mistä ottaa minusta kiinni kun maha oli monessa asennossa tiellä. Jotenkin tässä kolmannessa rentoutunut enemmän, mutta nyt pari kuukautta enää synnytykseen, eikä kyllä enää oikeastaan halua kanssani seksiä. Huomaan, että se on vähän vaikeaa hänelle. Seksi palautuu sitten lapsen syntymän jäljeen joissain vaiheessa.. Tosin meillä max 3 krt viikossa, oikeastaan ehkä 2 krt:n kuussa. Miestä ei kiinnosta/huvita seksi samalla tavalla kuin minua. Ei sille mtn mahda.

Vierailija

Olen jokaisen lapsen kohdalla halunnut vaimoani kovasti, mutta seksiä ollut varsin vähän. Paitsi ne parit kerrat kun hormonit on vaimoa käskeneet ja on herättänyt yöllä puuhiin.

Olen kokenut runsasmuotoisen ja alastoman raskaana olevan naisvartalon hyvin haluttavaksi. Mukavaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat