Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä raskauden aikana

milka
14.10.2015 |

Odotan ensimmäistä lastani ja haluttomuutta ei ole esiintynyt minulla... mutta miehelläni on. Hän on sanonut pelkäävänsä, että tämä tuleva lapsi jotenkin vahingoittuisi seksin takia. Minusta tuntuu, että se on vain tekosyy. Oma teoriani on, että mies kokee haluttomuutta muuttuneen ulkonäköni takia. Pidän huolta hygieniastani ja muustakin olemuksestani, tosin olen luopunut esim. hiusten värjäämisestä, koska en halua lapsen saavan haitallisia kemikaaleja.  Ällöttääkö kasvanut vatsani miestä vai onko hän oikeasti huolissaan ja miten voisin häntä asian suhteen rauhoitella?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä kiinnostunut rakastelemaan raskaana olevan naisen kanssa. Hellästi mentäis hänen ehdoillaan. Itse elän seksittömässä parisuhteessa.

Vierailija
22/29 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteleminen takapuoleen on ratkaisu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se seksi muutakin kuin vain yhdyntä. Ei se, että pelkää vahingoittavansa vauvaa peniksellä ole mikään syy. Voihan sitä harrastaa vaikka suuseksiä.

Vierailija
24/29 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Selkeästi laadittu, tod.näköisesti miehen kirjoittama.

Raskaana oleva nainen ei koe kiimoja. Muista (psykologisista) syistä voi kokea tarpeen yhtyä (läheisyyden ansaitseminen tms). Jos on vasta tavattu ja jo lisääntymässä, voi alkuhuuma kantaa jonkin verran. Jos mies himoitsee nimenomaan raskaana olevaa, hän on perv0.

Vierailija
25/29 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen nainen koe raskauden eritavalla. Eli ei sinun tarvitse olla asiantuntija tässä. Varmasti osa heistä haluaa kovastikin seksiä ja kosketusta. Kyllä pervous on jotain ihan muuta.

Vierailija
26/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun naisetkin kommentoisivat ja mielummin ne raskaana olevat.

Vierailija
27/29 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään mies ei halua seksiä lainkaan. Kevättalvella laskettu aika, seksiä ollut viimeksi elo-syyskuussa. 😔 Itse olisin halukas, mutta joka aloite on torjuttu minkä olen tehnyt. Itsetunto nollassa.

Vierailija
28/29 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkään mies ei halua seksiä lainkaan. Kevättalvella laskettu aika, seksiä ollut viimeksi elo-syyskuussa. 😔 Itse olisin halukas, mutta joka aloite on torjuttu minkä olen tehnyt. Itsetunto nollassa.

Ikävä mies!

Vierailija
29/29 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys on yksi syy, miksen suostunut tekemään nykyisen kanssa kuin yhden lapsen. Puolitoista vuotta oli taukoa raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Seksi loppui heti kun maha alkoi tuntua vähän ja seuraavan kerran sain 9 kk synnytyksen jälkeen. Eipä paljon huvittanut toista kertaa kokea samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän