Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolisin häpeään jos joku tietäisi tästä (kakkatarina)

Vierailija

Tästä on aikoja, varmaan 7 vuotta, koska olin vielä alaikäinen kun tämä tapahtui.

Olin aivan järkyttävän isoissa kotibileissä, joissa viinaa virtasi.

Mua oli ummettanut pari päivää ja alkoholi laittoi tavaran liikkeelle, pelkäsin kuitenkin kakata pönttöön jos se menisi ummetuskakasta tukkoon (tiesin että iso ja kova tavara olisi tulossa)

Huomasin kylppärin nurkassa olevan kissan hiekkalaatikon, nostin kannen pois ja kakkasin sinne. Vähän peitin sitä hiekalla ja laitoin kannen takaisin paikoilleen.

En ole kertonut tästä kenellekään :D eikä kukaan mua tästä epäile, muta jos saisi tietää että se olisin minä niin kuolisin häpeään. Kännissä se tuntui hyvältä b suunnitelmalta

Kommentit (5)

Vierailija

Kyllä sen ihmispaskan erottaa kissanpaskasta, jo ihan koonkin perusteella. Ellet sitten muokkaillut aidomman näköiseksi.

Vierailija

Mulla alkoi kerran kaupassa maha kiertää. Olin yläasteella. Kaupassa ei ollu vessaa ja ajattelin että kestän kotia asti. Matkalla äiti ja naapurin rouva päätti pysähtyä kukkakauppaan. Istuin autossa ja ootin ja ootin ja alko tuntua aika pahalta. Päätin et pakko mennä kauppaan ja kysyä pääsiskö vessaan. Sain kysyttyä ja myöntävän vastauksen samalla ku alko paska valua pikkareihin. Onneks ihan hiljaa että tuskin kukaan huomas jos ei sit mun nolosta ilmeestä päätelly jotaki. Vessas koitin siivota jälkiä ja pikkarit löin taskuun ja heitin läheiseen mettään. Nolotti armottomasti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen ihmispaskan erottaa kissanpaskasta, jo ihan koonkin perusteella. Ellet sitten muokkaillut aidomman näköiseksi.

Tiedän että erottaa, hautasin sitä siksi hiekkaan ettei se haisisi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat