Teen juojat saman tyylisiä

Vierailija

Oletteko huomanneet? Päällä marimekkoa, hiukset maantienväriset (ei ainakaan värjätyt), työskentelevät naisvaltaisella alalla jne. Tunnistatko?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minä tunnen parimetrisen pitkäpartaisen teenjuojan ja toisen, joka on metallifirmansa toimitusjohtaja ja tykkää juosta maratoneja. Ja tämä jälkimmäinen juo yrttiteetä. :)

Vierailija

Ööh... Ei kuulosta tutulta. Teetä juo kyllä kaikenlaiset ihmiset. Minäkin mustatukkainen räväkkä nainen ja IT-alalla oleva insinöörihenkinen mieheni.

Enemmän olen ollut huomaavinani samankaltaisuutta ihmisissä, jotka juovat suuria määriä kahvia. 

Vierailija

tee voi olla semmoinen 'fiilistelyjuttu' sellaisille ihmisille esim naisille,jotka tykkäävät sisustaa, kotoilla, virkata ja juoda siinä teetä.. ehkä he myös käyvät kirpputorilla hankkimassa edullisia kuppeja ja lautasia, ja polttavat kynttilöitä syksyllä kotonansa. ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. jotenkin se kuuluu siihen 'kuvastoon', vähän niinkuin blogien lukeminen ja kierrättäminen tai nää asiat myös

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teen juojat aina on vähän nynneröitä kahvi-ihmisiin verrattuna.

Entäpä ne, jotka ovat juoneet kahvia siihen asti, kun vatsa tai verenpaine kieltää? Muuttuuko siinä samalla minuutilla nynneröksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teen juojat aina on vähän nynneröitä kahvi-ihmisiin verrattuna.

Entäpä ne, jotka ovat juoneet kahvia siihen asti, kun vatsa tai verenpaine kieltää? Muuttuuko siinä samalla minuutilla nynneröksi?

Tietenkin, kolme pannua halvinta kahvia päivässä, mustana ja tupakan kanssa mielellään! Mahahaavat on nössöille ja kaikki kuollaan kuitenkin!! t. WT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet? Päällä marimekkoa, hiukset maantienväriset (ei ainakaan värjätyt), työskentelevät naisvaltaisella alalla jne. Tunnistatko?

Aa, kaikki britit ovatkin juuri tällaisia!

Itse juon sekä kahvia että teetä, useammin teetä. Voitko tehdä minustakin tällaisen syväluotaavan analyysin?

Vierailija

Veljeni, parrakas metallipajan tj juo teetä. Samoin miespuolinen intialainen koodaajakollegani ja minä. Olen ainoa nainen meidän firmassa. Enkä ymmärrä Marimekon viehätystä.

Vierailija

No en ainakaan itseäni tunnista. Hiukset ovat vaaleanpunaiset, mulla on kolme lävistystä, en käytä marimekkoa vaikka maksettaisiin ja olen miesvaltaisella alalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat