Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä itsetehtyihin lahjoihin ja lahjapaketteihin!

Vierailija
14.10.2015 |

Olen ajatellut mm. leipoa itse, mutta leivonnaiset täytyisi saada nättiin pakettiin, jonka haluaisin myös tehdä itse. Vinkkejä? Mistä olet tehnyt paketteja? entä koristelut? Intoa olisi, mutta ei meinaa olla ideoita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellofaaniin on helppo paketoida ja siitä leivonnaiset näkyy kauniisti läpi. Lahjan saaja myös näkee heti, jos lahja vaatii jääkaappiin laittoa.

Olen yleensä laittanut kauniin kertakäyttölautasen (tai tavallisen ja siihen päälle nätin servetin) ja sit leivonnaiset päälle ja sellofaaniin koko komeus. Lahjanauhalla kiinni ja nätti rusetti, koristekukka, tms.

Vierailija
2/4 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellofaaniin tai lasipurkkiin ja koristeeksi silkkinauhaa. Helposti kaunista :)

Tämä näyttää minusta hauskalta idealta jos jaksaa askarrella enemmän: http://thecottagemarket.com/wp-content/gallery/25-beautiful-brown-bag-p…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko toi mulle viime jouluna sienisalaattia..NAM...kauniissa lasikulhossa. (Joulun jälkeen menin palauttamaan kulhoa ja sisko sanoi että se kyllä kuuluu siihen "salaattilahjaan" :)

Vierailija
4/4 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinkles-purkeista saa kivoja päällystämällä paperilla. Käytä vaikka kauniita kuvia joulumainoksista.

Sellofaaneista tehtyihin pusseihin voi tehdä pohjan pahvista taittamalla ja samalla kauniin reunuksen. Käy vaikka Pentikissä vakoilemassa ideoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan