Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä itsetehtyihin lahjoihin ja lahjapaketteihin!

Vierailija

Olen ajatellut mm. leipoa itse, mutta leivonnaiset täytyisi saada nättiin pakettiin, jonka haluaisin myös tehdä itse. Vinkkejä? Mistä olet tehnyt paketteja? entä koristelut? Intoa olisi, mutta ei meinaa olla ideoita.

Kommentit (4)

Vierailija

Sellofaaniin on helppo paketoida ja siitä leivonnaiset näkyy kauniisti läpi. Lahjan saaja myös näkee heti, jos lahja vaatii jääkaappiin laittoa.

Olen yleensä laittanut kauniin kertakäyttölautasen (tai tavallisen ja siihen päälle nätin servetin) ja sit leivonnaiset päälle ja sellofaaniin koko komeus. Lahjanauhalla kiinni ja nätti rusetti, koristekukka, tms.

Vierailija

Mun sisko toi mulle viime jouluna sienisalaattia..NAM...kauniissa lasikulhossa. (Joulun jälkeen menin palauttamaan kulhoa ja sisko sanoi että se kyllä kuuluu siihen "salaattilahjaan" :)

Vierailija

Prinkles-purkeista saa kivoja päällystämällä paperilla. Käytä vaikka kauniita kuvia joulumainoksista.

Sellofaaneista tehtyihin pusseihin voi tehdä pohjan pahvista taittamalla ja samalla kauniin reunuksen. Käy vaikka Pentikissä vakoilemassa ideoita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat