Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli ryypätä

Vierailija
14.10.2015 |

Mutta ei vaan mene alkoholi kunnolla päähän, edes viina. Pistää kyllä vituttamaan. Pitäisi pitää pitempi tauko, mutta edellisestä kerrasta (maanantai) on jo aikaa.  Toivottavasti toleranssi laskee tarpeeksi edes perjantaiksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja käyn töissä.

Hohhohoijaa. Oot kyllä väärässä topikissa jos käyt töissä.

Vierailija
22/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole känniapina. En jua lainkaan.

Hävetkää ällöttävät känniläiset, ootte apinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? jos on lapsia niin ei kyllä kerkiä kännätä.

Vierailija
24/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? jos on lapsia niin ei kyllä kerkiä kännätä.

Minulla ei ainakaan ole lapsia

Vierailija
25/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ryypänny joka ilta n. 2kk ajan ja ei sisuskalut tykkää. Kovasti yritän lopettaa tai vähentää. Ainakaan tänään en juo. Joo ja käyn töissä. Kumpikaan homma ei pidemmän päälle kannata,

Paljonko oot juonu aina illassa?

Vierailija
26/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pärjäilette alkoholinhimonne kanssa? Minulla se tuntuu vain yltyvän. Kuvittelen, miten ihanaa olisi pidellä kädessä jääkylmää mansikka-limesiideriä ja hörppiä siitä aina vähän väliä <3 :) :(

Vierailija
27/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ryypänny joka ilta n. 2kk ajan ja ei sisuskalut tykkää. Kovasti yritän lopettaa tai vähentää. Ainakaan tänään en juo. Joo ja käyn töissä. Kumpikaan homma ei pidemmän päälle kannata,

Tätä meinasin itsekin kysyä

Vierailija
28/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäny pitää vähäisenä, joku pullon tai puolitoista viinia tai vaihtoehtosesti n. 5 keskaria. Joskus menny vähän yli. Iloinen olen etten nyt juo. Aluks se on vaan nuorille harmitonta, sitten kun haluaa lopettaa, ei niin helppoa enää vanhemmalla iällä.

Vierailija
29/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäny pitää vähäisenä, joku pullon tai puolitoista viinia tai vaihtoehtosesti n. 5 keskaria. Joskus menny vähän yli. Iloinen olen etten nyt juo. Aluks se on vaan nuorille harmitonta, sitten kun haluaa lopettaa, ei niin helppoa enää vanhemmalla iällä.

Joo ei se kyllä ole helppoa

Vierailija
30/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi tätä alkoholinhimoa... :P

Vierailija
31/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryyppään ja pitäis lopettaa. On virastoaikoja ja olen ryypännyt kuukauden putkeen. +pari vuotta siihen päälle tietenkin pieniä taukoja lukuunottamatta.

Vierailija
32/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muuten sirdaludia käyttää alkon kanssa? Mulle määrättiin sitä taas. Lääkäri sanoi ettei saa, mutta tiedän, että monet käyttävät eikä kuulemma eroa tavallisesta kännistä mitenkään.

Vierailija
33/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko muuten sirdaludia käyttää alkon kanssa? Mulle määrättiin sitä taas. Lääkäri sanoi ettei saa, mutta tiedän, että monet käyttävät eikä kuulemma eroa tavallisesta kännistä mitenkään.

En osaa sanoa..:(

ps. lääkkeet on perseestä :(, varsinkin jos ne estää alkoholin juonnin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi