Tekisi mieli ryypätä
Mutta ei vaan mene alkoholi kunnolla päähän, edes viina. Pistää kyllä vituttamaan. Pitäisi pitää pitempi tauko, mutta edellisestä kerrasta (maanantai) on jo aikaa. Toivottavasti toleranssi laskee tarpeeksi edes perjantaiksi.
Kommentit (33)
Mä en ole känniapina. En jua lainkaan.
Hävetkää ällöttävät känniläiset, ootte apinoita.
Onko teillä lapsia? jos on lapsia niin ei kyllä kerkiä kännätä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? jos on lapsia niin ei kyllä kerkiä kännätä.
Minulla ei ainakaan ole lapsia
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ryypänny joka ilta n. 2kk ajan ja ei sisuskalut tykkää. Kovasti yritän lopettaa tai vähentää. Ainakaan tänään en juo. Joo ja käyn töissä. Kumpikaan homma ei pidemmän päälle kannata,
Paljonko oot juonu aina illassa?
Miten te pärjäilette alkoholinhimonne kanssa? Minulla se tuntuu vain yltyvän. Kuvittelen, miten ihanaa olisi pidellä kädessä jääkylmää mansikka-limesiideriä ja hörppiä siitä aina vähän väliä <3 :) :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ryypänny joka ilta n. 2kk ajan ja ei sisuskalut tykkää. Kovasti yritän lopettaa tai vähentää. Ainakaan tänään en juo. Joo ja käyn töissä. Kumpikaan homma ei pidemmän päälle kannata,
Tätä meinasin itsekin kysyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäny pitää vähäisenä, joku pullon tai puolitoista viinia tai vaihtoehtosesti n. 5 keskaria. Joskus menny vähän yli. Iloinen olen etten nyt juo. Aluks se on vaan nuorille harmitonta, sitten kun haluaa lopettaa, ei niin helppoa enää vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäny pitää vähäisenä, joku pullon tai puolitoista viinia tai vaihtoehtosesti n. 5 keskaria. Joskus menny vähän yli. Iloinen olen etten nyt juo. Aluks se on vaan nuorille harmitonta, sitten kun haluaa lopettaa, ei niin helppoa enää vanhemmalla iällä.
Joo ei se kyllä ole helppoa
Voi voi tätä alkoholinhimoa... :P
Mä ryyppään ja pitäis lopettaa. On virastoaikoja ja olen ryypännyt kuukauden putkeen. +pari vuotta siihen päälle tietenkin pieniä taukoja lukuunottamatta.
Voiko muuten sirdaludia käyttää alkon kanssa? Mulle määrättiin sitä taas. Lääkäri sanoi ettei saa, mutta tiedän, että monet käyttävät eikä kuulemma eroa tavallisesta kännistä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Voiko muuten sirdaludia käyttää alkon kanssa? Mulle määrättiin sitä taas. Lääkäri sanoi ettei saa, mutta tiedän, että monet käyttävät eikä kuulemma eroa tavallisesta kännistä mitenkään.
En osaa sanoa..:(
ps. lääkkeet on perseestä :(, varsinkin jos ne estää alkoholin juonnin
Hohhohoijaa. Oot kyllä väärässä topikissa jos käyt töissä.