Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, että laihdun!

läski mamma

Olen rikki, henkisesti tän ulkomuodon vuoksi, selkäkään ei kestä.
Ylipainoa 30kg kertynyt, olisin iki onnellinen jos saisin edes puolitettua!
Rahatilanteen vuoksi aloitan salilla käynnin 1-2kk päästä, spinning kiinnostaa kans.
Mutta ruoka puoli, neuvokaa minua esimerkkipäivien ja kaiken mahdollisen haluan oppia, ei siis dieetti elämää, alkuun ehkä vähän mutta haluan voida jatkossakin hyvin kun siihen tilaan pääsen!

Mitä mieltä minun eilisestä päivästäni? Perustelkaa.
Aamulla kaurapuuro raejuustolla ja mehukeitolla, pieni lasi maitoa.
Päivällä appelsiini raudan ja vitamiinien kera.
Iltapäivällä ruokana perus kotiruokia, eilen tomaattinen jauhelihakastike ja tummaa pastaa, kasviksia.
Illalla maitorahka jossa leseitä, marjoja, mehukeittoa.
Monesti juon kaakaota ison lasin ennen unia, se on kausittaista eli ei jokapäivä.
Puuro välisä kyllästyttää, ehdottakaa hyviä aamiaisia!
En haluaisi laskea kaloreita, en vältellä täysin mitään, esim alkamalla karppaamaan tms.
Keskustelua kehiin! T.läski mamma

Kommentit (4)

Vierailija

Kuulostaa ok:lle ruokasi, mutta useammin ja vähemmän kerralla.

Veden juonti pitkin päivää 3l lisää ja kävele kävele kävele.

Aamulla tyhjään vatsaan (vettä juodaan tietty ensin) ensin kävely, sitten safkaa.

Ei hissejä, vaan portaat.

Kauppaan kävellen.

jne.

Muutat elintapojasi ja saat pysyvän tuloksen.

t:112kg->83kg ja alaspäin mennään.

Vierailija

Kuulostaa ihan terveellisiltä noi :)

Lisää vihanneksia, niistä tulee maha täyteen ja ei tee niin paljon muuta syödä. Syö "alkupalana" ennen kotiruokaa.  Mä lopulta aloin tykkään vihanneksista niin paljon, että niistä tuli luonnollinen osa elämää...

Pidä taskussa mantelipussia, napsi niitä jos tulee joku äkkinälkä matkassa.

Koeta harrastaa arkiliikuntaa! Tuolla on ihanat säät ainakin meilläpäin.

Etsi sellaisia terveellisiä välipaloja joista tykkäät, niin laihdutuksesta ei tule ikävää pakkoa. Ja kiinnitä huomiota annoskokoihin! Hyvä siitä tulee :)

läski mamma

En kerkeä syömään useammin, lisään tuohon yhden ruokailun keretessä ja silloin annoksetkin ovat pienempiä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kerkeä syömään useammin, lisään tuohon yhden ruokailun keretessä ja silloin annoksetkin ovat pienempiä. :)

Eikä edes tarvitse syödä useammin. Kyllä aikuiselle muutama ruokailu päivässä riittää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat