Onko tämä mielestänne kaunis hääpuku?

Morsian2016

http://www.eternitybridal.co.uk/collection.asp

Puvun numero D5311

Pohdin tämän puvun hankkimista :)

Sivut

Kommentit (21)

Morsian2016

Jes, hyvä! ihastuin itsekin tähän, mutta jotenkin kaipasin tuntemattomien mielipiteitä :) Olen hoikka kyllä, mutten mallin pituinen. Kävin sovittamassakin kyseistä pukua ja se oli mielestäni super kaunis. Ihanaa, että muistakin!

T. Aloittaja

Vierailija

Kaunis on! Kannattaa varmistaa, että puku sopii omalla vartalotyypille. Kauniinkin puvun pilaa väärä istuvuus. Tuo puku huutaa hoikkaa ja pitkää vartaloa!

Vierailija

Ei ihan omaan makuuni (en tykkää tuosta pitsistä ja helmikoristeet siihen yhdistettynä on mulle liikaa), mutta lajissaan ihan kaunis. Plussaa siitä ettei ole olkaimeton a-linjainen satiinimekko mitä on melkein jokaisella morsiamella. Tuohon ei mielestäni sovi huntu, puku itsessään on jo niin näyttävä ja koristeellinen. Paljon on muuten hintaa?

Vierailija

Mun makuun myös hieman liikaa kaikenlaista, mutta muiden mielestä mun maku sitten taas onkin tosi tylsä. Eli go for it, onhan se nätti puku kyllä :)

Morsian2016

Puku on tosiaan melko pramea. Kävin sovittelemassa useampiakin pukuja ja aluksi ajattelin, että en halua mitään koristeellista tai kimalletta, vaan pelkistetympää pitsistä tyyliä minulle. Mutta sitten kun kuitenkin kokeilin tätä pukua, niin ihastuin siihen ja se näytti päällä todella kauniilta eikä yhtään liian koristeelliselta. En haluaisi peittää selkän koristeluita hunnulla, joten minulle tuskin sellaista siis tulee.

Puvun alkuperäinen on n.1500 €, mutta liikkeessä josta olen pukua ostamassa se on kivassa alessa. :)

T. Aloittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaunis ja tosi upea! Mutta näyttää kamalalta päälläsi jos olet ylipainoinen.. Sori vaan.

En onneksi ole ylipainoinen, vaan hoikka ja sporttinen. Eiköhän jokainen katso sille omalle vartalotyypilleen sopivimman puvun. Tämä ei kenties olisi rehevämmälle naiselle se oikeanlainen puku, mutta kyllä heillekin upeita mekkoja löytyy.

T. Annika

Olisikin näin. Satuhäitä yms katsellessa huvittaa se melkein jokaisella morsiamella esiintyvä viiden minuutin välein toistuva rinnuksesta kiinni ja ylöskiskaisu-liike. Joka johtuu vartalotyypille sopimattomasta ja/tai vääränkokoisesta puvusta. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat