Onko tämä mielestänne kaunis hääpuku?
Kommentit (21)
Siis tämä?
http://www.eternitybridal.co.uk/adminimages/D5311_Full.jpg
On mielestäni todella kaunis! Tietenkin tuollaisella muotoilulla täytyy olettaa, että oma vartalontyyppisi on aika samanlainen kuin mallilla, mutta jos on, niin todella nätti.
Puku on nätti, mutta vaatii kyllä tuollaisen hoikan vartalon, jossa kuitenkin erottuu vyötärö. Kuvan mallilla kaunis.
On nätti. Osta pois jos olet hoikka ja sinulla on hyvä ryhti.
Jes, hyvä! ihastuin itsekin tähän, mutta jotenkin kaipasin tuntemattomien mielipiteitä :) Olen hoikka kyllä, mutten mallin pituinen. Kävin sovittamassakin kyseistä pukua ja se oli mielestäni super kaunis. Ihanaa, että muistakin!
T. Aloittaja
Nätti on, mutta vähän liian pramea omaan makuuni.
Itselleni en osais kuvitella, mutta eipä se mulle tuliskaan :D Osta toki, nätti on!!
Kaunis on! Kannattaa varmistaa, että puku sopii omalla vartalotyypille. Kauniinkin puvun pilaa väärä istuvuus. Tuo puku huutaa hoikkaa ja pitkää vartaloa!
Ei ihan omaan makuuni (en tykkää tuosta pitsistä ja helmikoristeet siihen yhdistettynä on mulle liikaa), mutta lajissaan ihan kaunis. Plussaa siitä ettei ole olkaimeton a-linjainen satiinimekko mitä on melkein jokaisella morsiamella. Tuohon ei mielestäni sovi huntu, puku itsessään on jo niin näyttävä ja koristeellinen. Paljon on muuten hintaa?
Mun makuun myös hieman liikaa kaikenlaista, mutta muiden mielestä mun maku sitten taas onkin tosi tylsä. Eli go for it, onhan se nätti puku kyllä :)
On kaunis ja tosi upea! Mutta näyttää kamalalta päälläsi jos olet ylipainoinen.. Sori vaan.
Puku on tosiaan melko pramea. Kävin sovittelemassa useampiakin pukuja ja aluksi ajattelin, että en halua mitään koristeellista tai kimalletta, vaan pelkistetympää pitsistä tyyliä minulle. Mutta sitten kun kuitenkin kokeilin tätä pukua, niin ihastuin siihen ja se näytti päällä todella kauniilta eikä yhtään liian koristeelliselta. En haluaisi peittää selkän koristeluita hunnulla, joten minulle tuskin sellaista siis tulee.
Puvun alkuperäinen on n.1500 €, mutta liikkeessä josta olen pukua ostamassa se on kivassa alessa. :)
T. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaunis ja tosi upea! Mutta näyttää kamalalta päälläsi jos olet ylipainoinen.. Sori vaan.
En onneksi ole ylipainoinen, vaan hoikka ja sporttinen. Eiköhän jokainen katso sille omalle vartalotyypilleen sopivimman puvun. Tämä ei kenties olisi rehevämmälle naiselle se oikeanlainen puku, mutta kyllä heillekin upeita mekkoja löytyy.
T. Annika
Olisikin näin. Satuhäitä yms katsellessa huvittaa se melkein jokaisella morsiamella esiintyvä viiden minuutin välein toistuva rinnuksesta kiinni ja ylöskiskaisu-liike. Joka johtuu vartalotyypille sopimattomasta ja/tai vääränkokoisesta puvusta.
http://m.dhgate.com/product/vintage-style-single-layer-lace-net-long/174558263.html#pd-002
tällainen huntu sopisi :)
Kaunis puku! Ja tuolle edeltävälle, kyllä nyt tuo A-linjaisten satiinipukujen valtakausi alkaa olla historiaa. Hääpuvut ovat jo 80% pitsipukuja (tai muunnelmia). Mihin hintaan tuo puku on myynnissä AP, kiinnostaa että millaisia alennuksia nyt on menossa? Ei tarvitse liikettä sanoa ofc :)
Puku on kaunis ja elegantti. Jos häät ovat myös elegantit ja tyylikkäät, niin tuo on nappi valinta.
Paljon kauniimpi puku kuin ne perus olkaimettomat tavishääpuvut.
Omaan makuuni puvussa tapahtuu hieman liikaa pitsin ja helmien takia, joten en voisi omiin häihini pukea.
On ihan jees, mutta esim. edellinen pukukin on kauniimpi. Makuasioita sanoi Musti kun muniaan nuoli.
Vierailija kirjoitti:
http://m.dhgate.com/product/vintage-style-single-layer-lace-net-long/174558263.html#pd-002
tällainen huntu sopisi :)
Kaunis puku! Ja tuolle edeltävälle, kyllä nyt tuo A-linjaisten satiinipukujen valtakausi alkaa olla historiaa. Hääpuvut ovat jo 80% pitsipukuja (tai muunnelmia). Mihin hintaan tuo puku on myynnissä AP, kiinnostaa että millaisia alennuksia nyt on menossa? Ei tarvitse liikettä sanoa ofc :)
Riippuu liikkeestä, mutta tässä tapauksessa -20% alennusta :)
Kauniin mallinen puku, mun makuun aivan liian pramea, mutta oikealla henkilöllä varmasti todella ihana ja superkaunis. Aika avonainen kyllä, edestäkin menee melko alas, että kovin iso rintavarustus ei tuohon varmaankaan sovi.
On kaunis. Tyylikkään ajaton. Osta ihmeessä.