Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mielestänne kaunis hääpuku?

Morsian2016
14.10.2015 |

http://www.eternitybridal.co.uk/collection.asp

Puvun numero D5311

Pohdin tämän puvun hankkimista :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis. Tyylikkään ajaton. Osta ihmeessä.

Vierailija
2/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä?

http://www.eternitybridal.co.uk/adminimages/D5311_Full.jpg

On mielestäni todella kaunis! Tietenkin tuollaisella muotoilulla täytyy olettaa, että oma vartalontyyppisi on aika samanlainen kuin mallilla, mutta jos on, niin todella nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on nätti, mutta vaatii kyllä tuollaisen hoikan vartalon, jossa kuitenkin erottuu vyötärö. Kuvan mallilla kaunis.

Vierailija
4/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nätti. Osta pois jos olet hoikka ja sinulla on hyvä ryhti.

Vierailija
5/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hyvä! ihastuin itsekin tähän, mutta jotenkin kaipasin tuntemattomien mielipiteitä :) Olen hoikka kyllä, mutten mallin pituinen. Kävin sovittamassakin kyseistä pukua ja se oli mielestäni super kaunis. Ihanaa, että muistakin!

T. Aloittaja

Vierailija
6/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on, mutta vähän liian pramea omaan makuuni.

Vierailija
7/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en osais kuvitella, mutta eipä se mulle tuliskaan :D Osta toki, nätti on!!

Vierailija
8/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on! Kannattaa varmistaa, että puku sopii omalla vartalotyypille. Kauniinkin puvun pilaa väärä istuvuus. Tuo puku huutaa hoikkaa ja pitkää vartaloa!

Vierailija
9/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan omaan makuuni (en tykkää tuosta pitsistä ja helmikoristeet siihen yhdistettynä on mulle liikaa), mutta lajissaan ihan kaunis. Plussaa siitä ettei ole olkaimeton a-linjainen satiinimekko mitä on melkein jokaisella morsiamella. Tuohon ei mielestäni sovi huntu, puku itsessään on jo niin näyttävä ja koristeellinen. Paljon on muuten hintaa?

Vierailija
10/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun myös hieman liikaa kaikenlaista, mutta muiden mielestä mun maku sitten taas onkin tosi tylsä. Eli go for it, onhan se nätti puku kyllä :)

Vierailija
11/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis on!  :)

N26

Vierailija
12/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis ja tosi upea! Mutta näyttää kamalalta päälläsi jos olet ylipainoinen.. Sori vaan.

Vierailija
13/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky!

Vierailija
14/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on tosiaan melko pramea. Kävin sovittelemassa useampiakin pukuja ja aluksi ajattelin, että en halua mitään koristeellista tai kimalletta, vaan pelkistetympää pitsistä tyyliä minulle. Mutta sitten kun kuitenkin kokeilin tätä pukua, niin ihastuin siihen ja se näytti päällä todella kauniilta eikä yhtään liian koristeelliselta. En haluaisi peittää selkän koristeluita hunnulla, joten minulle tuskin sellaista siis tulee.

Puvun alkuperäinen on n.1500 €, mutta liikkeessä josta olen pukua ostamassa se on kivassa alessa. :)

T. Aloittaja

Vierailija
15/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaunis ja tosi upea! Mutta näyttää kamalalta päälläsi jos olet ylipainoinen.. Sori vaan.

En onneksi ole ylipainoinen, vaan hoikka ja sporttinen. Eiköhän jokainen katso sille omalle vartalotyypilleen sopivimman puvun. Tämä ei kenties olisi rehevämmälle naiselle se oikeanlainen puku, mutta kyllä heillekin upeita mekkoja löytyy.

T. Annika

Olisikin näin. Satuhäitä yms katsellessa huvittaa se melkein jokaisella morsiamella esiintyvä viiden minuutin välein toistuva rinnuksesta kiinni ja ylöskiskaisu-liike. Joka johtuu vartalotyypille sopimattomasta ja/tai vääränkokoisesta puvusta. 

Vierailija
16/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.dhgate.com/product/vintage-style-single-layer-lace-net-long/174558263.html#pd-002

tällainen huntu sopisi :) 

Kaunis puku! Ja tuolle edeltävälle, kyllä nyt tuo A-linjaisten satiinipukujen valtakausi alkaa olla historiaa. Hääpuvut ovat jo 80% pitsipukuja (tai muunnelmia). Mihin hintaan tuo puku on myynnissä AP, kiinnostaa että millaisia alennuksia nyt on menossa? Ei tarvitse liikettä sanoa ofc :)

Vierailija
17/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on kaunis ja elegantti. Jos häät ovat myös elegantit ja tyylikkäät, niin tuo on nappi valinta.

Paljon kauniimpi puku kuin ne perus olkaimettomat tavishääpuvut.

Omaan makuuni puvussa tapahtuu hieman liikaa pitsin ja helmien takia, joten en voisi omiin häihini pukea.

Vierailija
18/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan jees, mutta esim. edellinen pukukin on kauniimpi. Makuasioita sanoi Musti kun muniaan nuoli.

Vierailija
19/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.dhgate.com/product/vintage-style-single-layer-lace-net-long/174558263.html#pd-002

tällainen huntu sopisi :) 

Kaunis puku! Ja tuolle edeltävälle, kyllä nyt tuo A-linjaisten satiinipukujen valtakausi alkaa olla historiaa. Hääpuvut ovat jo 80% pitsipukuja (tai muunnelmia). Mihin hintaan tuo puku on myynnissä AP, kiinnostaa että millaisia alennuksia nyt on menossa? Ei tarvitse liikettä sanoa ofc :)

Riippuu liikkeestä, mutta tässä tapauksessa -20% alennusta :)

Vierailija
20/21 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin mallinen puku, mun makuun aivan liian pramea, mutta oikealla henkilöllä varmasti todella ihana ja superkaunis. Aika avonainen kyllä, edestäkin menee melko alas, että kovin iso rintavarustus ei tuohon varmaankaan sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi