Syysmasis, Triptyl, väsymys

Päähajooooo

Minulla on paha olla. 

En jaksa mitään. Fyysinen väsymys on ylitsepääsemätön. Mutta pakotan itseni ylös. 

Olen vaihtanut työpaikkaa kuukausi sitten. Työ on mieleistä, mutta työpäivän jälkeen makaan hiljakseen tai nukun, en jaksa mitään. 

2 viikkoa sitten minulle aloitettiin migreenin estoon ja jännityspäänsärkyyn Triptyl jota itsn nyt 20mg iltaisin. Lääkärin ohje on nostaa se 30mg mutta en uskalla koska pelkään sen pahentavan väsymystä entisestään. Voiko alakulokin johtua lääkkeestä?! 

Milloin lääke saattaisi alkaa auttamaan? Pelkään että pää hajoaa (psyykkisesti). 

Edelleen joudun Miranaxia ottamaan joka pv pääkipuun vaikka en saisi. 

Kokemuksia, apua!? 

Kommentit (7)

Vierailija

Lääkkeiden vaikutukset ovat täysin yksilökohtaisia. Itselläni aloitettu myös Triptyl juurikin samojen asioiden vuoksi, migreeni on taittanut teränsä, mutta ei kokonaan poistunut. Aamuväsymys on pahempaa, mutta muuten koen olevani jotenkin energisempi.

Aaapeeee

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeiden vaikutukset ovat täysin yksilökohtaisia. Itselläni aloitettu myös Triptyl juurikin samojen asioiden vuoksi, migreeni on taittanut teränsä, mutta ei kokonaan poistunut. Aamuväsymys on pahempaa, mutta muuten koen olevani jotenkin energisempi.

kauanko sulla meni kun olo koheni?

itse tosiaan syönyt Triptyliä nyt kaksi viikkoa. Tänäänkin sellainen päivä, etten ole ylös päässyt ja edes hiuksia jaksanut harjata. Pakko oli äkkiä kipaista postiin hakemaan tytön paketti ja siellä meinasin saada jonkun ahdistuskohtauksen, nimittäin tuntui ihan hirveälle olla ihmisten ilmoilla! Tuntuu että lääke tuonut tällaisia oireita ja olen pian valmis lopettamaan koko lääkkeet .. Mutta kun kivut iskee muistan miksi läökettä pitäs vaan malttaa syödä. 

Aapee

Aapeee

Vierailija kirjoitti:

kauanko meni sulla enne kuin aloitusoireet tasoittui!?

mikä annostus nyt?

Vierailija

Triptyliä määrätään myös masennuksen hoitoon, joten sen ei pitäisi aiheuttaa alakuloa. Mutta joillain se saattaa väsyttää, sitähän määrätään unilääkkeeksikin.

-

Otathan lääkkeen illalla?

Aaapeeee

Vierailija kirjoitti:

Triptyliä määrätään myös masennuksen hoitoon, joten sen ei pitäisi aiheuttaa alakuloa. Mutta joillain se saattaa väsyttää, sitähän määrätään unilääkkeeksikin.

-

Otathan lääkkeen illalla?

otan lääkkeen illalla 18-19 aikoihin, että kykenen heräämään aamulla töihin.

Kykenen käymään töissä, mutta koen että tehot on jotenkin alhaalla ja olen vähän "pökkyrässä" koko ajan :( 

mä en kauaa tätä jaksais ... 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat