Möin käyttämättömiä kultakoruja, kynttilänjalkoja kultaliikkeeseen

Vierailija

Olen saanut ja perinyt koruja joista en pidä- miksi säilyttää niitä jos en pidä - olen jo 46v- sain 1322€ ja olen tyytyväinen- suosittelen muillekin jos kaapissa koruja

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Oho! Melkoinen summa. voisitko kertoa mitä kaikkea; kultaisia kynttilänjalkojako? Olisi kiva kuulla millaisesta romukultamäärästä kertyy tuollainen summa?

Itsellä on vain joitain sormuksia ja katkenneita ketjunpätkiä. Tuntuvat niin keveiltä, ettei niistä varmaan paljoa saisi. Siksi ne edelleen lojuvat korulaatikon pohjilla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kanikonttorista olisit tn saanut 3000 ;-)

Itse asiassa kultasepänliikeet maksavat parempaa hintaa mitä kanikonttorit ja mitä näitä nyt sitten onkaan jotka kultaa mainostavat ostavansa. Vertailtu on...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kultasepänliikeet maksavat parempaa hintaa mitä kanikonttorit ja mitä näitä nyt sitten onkaan jotka kultaa mainostavat ostavansa. Vertailtu on...

kanikonttorit ei ole niitä jotka mainostaa ostavansa romukultaa. Kanikonttorit on niitä jotka myyvät korut koruina eteenpäin, eli maksavat kullan lisäksi siitä työstä, joka sen tekemiseksi on tehty, koska maksaahan asiakaskin enemmän sormuksesta kuin klöntistä kultaa...

Vierailija

Minäkin olisin kiinnostunut erityisesti noista kynttilänjaloista. Olivatko hopeisia, olivatko kaiverrettuja?

Onko muilla kokemusta, mikä olisi kannattavin tapa päästä eroon hopeisista, kaiverretuista kynttilänjaloista + muusta hopeatavarasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kanikonttorit ei ole niitä jotka mainostaa ostavansa romukultaa. Kanikonttorit on niitä jotka myyvät korut koruina eteenpäin, eli maksavat kullan lisäksi siitä työstä, joka sen tekemiseksi on tehty, koska maksaahan asiakaskin enemmän sormuksesta kuin klöntistä kultaa...

Ok :D

Edelleen kannattaa vertailla. 

Vierailija

Minä myin ison pussillisen paripuolia korviksia, rikkinäisiä ketjuja ja perinnöksi saatuja ruokailuvälineitä. Oletin edes osan niistä olevan hopeaa, mutta sain niistä 3e..

Vierailija

^no just noin kuvittelisin omallakin kohdalla käyvän. Eli että niistä rojuista ei montaa euroa kertyisi. 

Risoja kultakoruja olisi (en tiedä karaattia), tarpeettomia ehjiäkin kultasormuksia (ei mitään painavia mummon vanhoja, vaan sellaisia 80-luvun) sekä hopeisia (?) kynttilänjalkoja. 

Vierailija

Suurin osa esim kasari&ysärivuosien kultakoruista on hirvittävää tuontiroskaa joka joutaakin sulatukseen. Mutta vanhemmista kotimaisista ja pohjoismaisista koruista löytyy klassikkoja joista maksetaan paljon. Ne kannattaa myydä antiikkiliikkeeseen tai suoraan keräilijöille. Facebookissa on myös tähän sopivia ryhmiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat