Iso lahjavero kertoo varallisuudesta

Vierailija

Minäpäs maksankin tänä vuonna valtiolla lahjaveroa 24 000 euroa! Lällällää, ykkösluokassa, laskekaa siitä, mikä oli lahjan arvo!

Kommentit (7)

Vierailija

Noin suuren lahjaveron maksaminen kertoo pelkästä tyhmyydestä. Jos päässä liikkuisi mitään, niin tuo lahja olisi annettu esim. ulkomailla tai muutoin siten, että lahjaverolta olisi vältytty. Mutta hyvä sikäli, että Suomen valtio elää tyhmistä ihmisistä, jotka saavat orgasmin kun saavat maksaa sikamaisia veroja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noin suuren lahjaveron maksaminen kertoo pelkästä tyhmyydestä. Jos päässä liikkuisi mitään, niin tuo lahja olisi annettu esim. ulkomailla tai muutoin siten, että lahjaverolta olisi vältytty. Mutta hyvä sikäli, että Suomen valtio elää tyhmistä ihmisistä, jotka saavat orgasmin kun saavat maksaa sikamaisia veroja.

Ei musta nyt ihan tyhmintä.. miten annat kiinteistön ulkomailla lahjaksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, mulla on sekin. Ai miten? No meillä reitti oli tämä: Suomalaisia pörssiosakkeita myymällä ostetaan ulkomailta asunto, joka lahjoitetaan siellä. 

Ap

Vierailija

Mielestäni lahjavero on epäoikeuden mukainen. Siitä on maksettu jo vero moneen kertaan. Jos esim. antasin asunnon jollekkin lahjaksi miksi siitä pitää maksaa veroa. Kun olen maksanu verot jo palkasta jolla olen sen ostanu. Olen maksanu kiinteistöveron monta vuotta. Jokaisesta materiaalista jolla sitä on korjattu ja ylläpidetty olen maksanu veroa ostohinnassa. Ei ahneudella ole rajaa.

Se on näitä lakeja joita demarit on aikanaan saanu aikaseksi. Kateus, näinpä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni lahjavero on epäoikeuden mukainen. Siitä on maksettu jo vero moneen kertaan. Jos esim. antasin asunnon jollekkin lahjaksi miksi siitä pitää maksaa veroa. Kun olen maksanu verot jo palkasta jolla olen sen ostanu. Olen maksanu kiinteistöveron monta vuotta. Jokaisesta materiaalista jolla sitä on korjattu ja ylläpidetty olen maksanu veroa ostohinnassa. Ei ahneudella ole rajaa.

Se on näitä lakeja joita demarit on aikanaan saanu aikaseksi. Kateus, näinpä.

Ei se sikäli ole, että en ole tehnyt mitään omaisuuden, jota minulle satelee eteen ja sen on kuitenkin tienannut henkilö, joka on esiesiesiisäni.

Ap

Vierailija

Enkä saanut tätä omalta vanhemmaltani. Niin paljon verosuunnittelua, kuin on järkevästi mahdollista. Lahjoitetaan sukupolven yli. Jälkeläinen kiittää!

Ap

Vierailija

Ilmiselvä trollihan tämä on. Joka tapauksessa kävin kokeilemassa lahjaverolaskuria. Lahjan suuruus on ollut suunnilleen 190.000 euroa. Jos lahjasummasta suunnilleen kahdeksasosa menee veroihin, niin eihän se vielä kovin mahdoton vero ole. Kyllähän sitä mieluummin ottaa rahasumman tilille, josta rahoja käyttelisi, kuin että ottaisi käteistä. Kortin käyttely on paljon mukavampaa kuin käteisellä pelleily.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat