Onko Chris photoshopattu ristiäiskuviin?

Vierailija

Siltä ainakin näyttää, täsmälleen sama ilme joka kuvassa.

http://www.mtv.fi/viihde/kuninkaalliset/artikkeli/nicolaksen-viralliset-...

Miksi tämä pariskunta jaksaa ärsyttää minua?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Selkeää kuvamanipulaatiota. Kaikista otettu yksikseen onnistunut (tai lähes onnistunut) kuva ja sitten yhdistelty eri kombinaatioihin.

Vierailija

Aika voimakkaasti manipuloituja noi kuvat, näyttävät vahanukeilta koko porukka. Madden tyyli muuten oli onnistunut, tykkäsin!

Ja kyllä, itseänikin joku "häiritsee" tässä pariskunnassa, en tiedä miksi kun en normaalisti koe tarvetta arvioida muiden suhteita.

Vierailija

Madeleine valitsi kyllä niin omituisen puolison itselleen, että ei voi kun ihmetellä. Olisi takuuvarmasti saanut paljon paremmankin. 

Chris vaikuttaa alkoholisoituneelta ja masentuneelta työnarkomaanilta eikä edes ole yhtään minkään näköinen pöhöttyneine kasvoineen. En ymmärrä mitä Madeleine hänessä näkee, mutta eipähän minun tarvitse onneksi ymmärtääkään.

Vierailija

Mielestäni Madeleine perheineen  on jotenkin persoonaton ja tympeä, niistä ei oikein saa "kiinni".  Toki Madeleine on kaunis, mutta hänestä puuttuu siskonsa säteily. Victorian perhe on jotenkin helposti lähestyttävämpi ja miellyttävämpi. Tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija

Chris on isokokoinen, komea, karismaattinen mies. Pettäjä-Jonas on ihan mikkihiiri tuon kaverin rinnalla. Sikäli ymmärrän Madden valinnan. Toisaalta Chris ei vaikuta kovin mukavalta, ilme on aina tuima ja kuppilassa tuntuu istuvan usein. Ehkä hän ei tykkää julkisuudesta? Eihän hän ottanut kuninkaallista titteliäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Madeleine perheineen  on jotenkin persoonaton ja tympeä, niistä ei oikein saa "kiinni".  Toki Madeleine on kaunis, mutta hänestä puuttuu siskonsa säteily. Victorian perhe on jotenkin helposti lähestyttävämpi ja miellyttävämpi. Tämä on vain minun mielipiteeni.

Persoonaton? Minusta Chris on kaikessa omapäisyydessään suorastaan raikas tuulahdus kuningashuoneelle. Tavallaan jopa ihailen sitä, kuinka hän ei suostu kangistumaan kaavoihin, vaikka nai prinsessan, vaan haluaa elättää perheensä itse ja mennä kotimaansa perinteiden mukaan piipahtamaan pubissa ristiäisten jälkeen, jos siltä tuntuu. Toki Madde olisi varmasti komeamman ja salonkikelpoisemmankin puolison saanut, mutta ehkäpä ei halunnut?

Maddehan on myös aikamoinen oman tiensä kulkija verrattuna sisaruksiinsa. Tietenkään esim. Victorian ja Madeleinen vertailu ei ole siinä mielessä relevanttia, että siinä missä Madeleine on perheen "lellipentuna" saanut poimia rusinat pullasta kuninkaallisuuden ja sen suomien etujen suhteen, on Victoriaa kasvatettu tulevan hallitsijan rooliin jo pienestä pitäen ja hänen julkisuusminänsä on vuosikymmenten opastuksen ja harjoittelun tulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Chris on isokokoinen, komea, karismaattinen mies. Pettäjä-Jonas on ihan mikkihiiri tuon kaverin rinnalla. Sikäli ymmärrän Madden valinnan. Toisaalta Chris ei vaikuta kovin mukavalta, ilme on aina tuima ja kuppilassa tuntuu istuvan usein. Ehkä hän ei tykkää julkisuudesta? Eihän hän ottanut kuninkaallista titteliäkään.

Chris on turvallisen oloinen mies. Tuollaisen käsiin voisi uskoa perheensä. Chris on sentään jo yli 40v. Verratkaapa tavallista suomalaista nelikymppistä hänen kanssaan. Aikamoisia pulleropalleroita taitavat suomalaiset miehet useastikin olla Chrisin rinnalla. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat