Mies pilkkasi ostamaani lahjaa kaveriporukassaan...

Vierailija

ei tiennyt että kuulin. Olimme mökillämme ja kutsuimme miehen kolme kaveria ja minun kolme kaveria. Me naiset kävimme ensin saunomassa ja menimme sitten ylämökille järjestämään tarjoilua illaksi.

Huomasin että olin unohtanut rannekelloni jonnekin, ilmeisestikin saunan eteistilaan. Kuuntelin ovelta että kaikki olivat saunatiloissa eikä pukuhuoneessa.

Olin ostanut miehelle syntymäpäivälahjaksi erään tv-sarjan tuotantokauden koska hän itse sitä toivoi. Sitten kuitenkin sanoi "Nyt kun olis se *Jaanan ostama dvd mukana niin saatais hyvää matskua saunan pesään" ja nauroivat.

En tajua. Mies lähti sieltä aiemmin kavereidensa kanssa baariin, emmekä siinä jutelleet illan aikana ja minä jäin siivoilemaan jälkiä. Nyt asia kummittelee mielessäni vieläkin.

Jotain teorioita? :( En haluaisi aiheuttaa turhaa riitaa.

Sivut

Kommentit (40)

Martta

Rehvasteli ja sanoin noin, koska ei kehtaa sanoa, että pitää kyseisestä sarjasta. Tyhmää ja lapsellista. Voithan mainita siitä, mitä kuulit ja sanoa, että tuntui pahalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sarja on siis Lost. Onko se sitten miehille jotenkin noloa?

Ap

Villi veikkaus, että miehesi kaverit ovat warettajia ja mies ei voinut myöntää haluavansa hankkia sarjan laillisesti. Se kun on todella helposti saatavilla laittomastikin. Olen nähnyt tätä kummastelua omassakin kaveripiirissä ja on jotenkin noloa olevinaan sanoa omistavansa lailliset versiot. En kyllä ymmärrä miksi. Aikuiset ihmiset...

Vierailija

Kypsä ihminen ottaisi asian puheeksi miehen kanssa. Jos kuulit vain yhden kommentin, sille voi olla ihan viaton selityskin kontekstissa. Epäkypsä ihminen myisi dvd:t ja ostaisi itselle jotain kivaa. (En ole varma kumman itse tekisin.)

Vierailija

En loukkaantuisi kun perheen kesken, olisihan voinut sanoa mitä oikeasti tahtoi lahjaksi.  Lahjasta ei voi sanoa että on pettymys, toisen lahjalla on enemmän merkitystä silti vaikka rahallisesti vähemmän arvokas.

Vierailija

Jos olisin sinä niin seuraavan kerran kun lämmittäsimme saunaa laittasin miehen nähden ne dvd:t saunan pesään. Sanosin että nyt ei tarvitte harmitella kavereille et kun ei ollu mukana. En sen kummemmin kommentoisi vaan lähtisin pois paikalta. Senkun sitten miettisi mielessään mitä on tullu sanottua.

Vierailija

No ehkä hiukan extremeä ehdottaa, että ap heittäisi dvd:t takkaan... :D En ehkä lähtisi parisuhteen pieniä ongelmia noin ratkomaan. Sen sijaan voisi vaikka kysyä ihan suoraan, että etkö pitänyt lahjasta ja sanoa, että minua harmitti kun kuulin kommenttisi. That's it. Mies varmaan tajuaisi tuosta itsekin, että on lapsellista haukkua oman puolison antamaa lahjaa selän takana. Tai sitten se oli joku vitsi, jota emme nyt tässä ymmärrä koska tiedämme vain yhden asiayhteydestä irrallisen lauseen. Että suosittelisin ihan kysymään ja se siitä, ei kai toi nyt iso juttu ole.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat