Millainen ihminen käyttää Fjällravenia tms. arkena?
Kaupungilla ja yleensäkin arkena, Fjällravenia, Hägglöfssiä jne. Luulee olevan muodikas retkeilyvaatteissa? :D
Kommentit (31)
Mä käyttäisin jos olisi varaa. Olen lto-opiskelija. Ulkoilen muutenkin paljon, sillä pyöräilen kaikki matkat ja käyn koiran kanssa lenkillä. Mulle on tärkeää, että vaatteet ovat mukavia ja säähän sopivia.
Vastauksista tähän saakka voisi jo vetää johtopäätöksen että käyttäjiä on laidasta laitaan.
Mulla on Fjällrävenin vaellushousut, joita käytän myös sisähousuina, koska ne soveltuu siihenkin (eivät ole kuumat, hautovat tai kahise). Mulla on kahdet ihmisten ilmoilla pidettävät housut: pillifarkut ja sitten nuo housut. Eli mä pidän. Olen kotiäiti ja kääntäjä.
Minullakin Fjällrävenin anorakki. Pidän itseasiassa aika usein myös kauppareissulla kun en viitsi käsilaukkua pitää mukana niin eturepussa sopii kulkemaan. Tykkään sen ulkonäöstä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fellun läppärireppu ja talvitakki. Takista toisin irroitin sen merkin hihasta, se ei mun mielestä sopinut siihen (ruskea nahkaläpyskä harmaassa takissa).
Keski-ikäinen, rockhenkinen, insinööri, nainen.
Arvostan laatua ja helppokäyttöisyyttä, en seuraa muotia, tykkään kun takkiostoksilla ei tarvi ravata joka vuosi.
Tuli mieleen, että onhan mulla myös Jack Wolfskinin vedenpitävä syys/välikausitakki....sitähän mä käytän jopa enemmän kuin tuota talvitakkia :)
Ihan sama mitä reppuja joku pitää, mutta retkeilyvaatteiden (takki ja housut ja kengät) käyttö kaupungilla näyttää juntilta. En ole kyllä törmännyt tähän kuin Oulun yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä reppuja joku pitää, mutta retkeilyvaatteiden (takki ja housut ja kengät) käyttö kaupungilla näyttää juntilta. En ole kyllä törmännyt tähän kuin Oulun yläpuolella.
Toisin kuin urheilutrikoiden ja värikkäiden lenkkareitten, koska se on muatia ja Tukholmassakin yleisesti hyväksyttyä. Oletteko nyt sisäistäneet tämän? Retkeilyvaatteet kaupungilla - junttia, urheilutrikoot tai lenkkarit kaupungilla - muatia.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla ja yleensäkin arkena, Fjällravenia, Hägglöfssiä jne. Luulee olevan muodikas retkeilyvaatteissa? :D
Muodikas ei ainakaan ole kuvitella omaa tyyliä "muodikkaaksi". Voipi olla, että Susanna Penttilän vuosi sitten hakemat rytkyt ei olekaan sitä "high fassion" mitä luulet vaan poistotavaraa tukusta joka on "last season"..
Sitten se, että sulle muodikas saattaa olla muille ihan Spede Pasanen (rip).
Juttus on ainakin Turhapuro-tasoa.
Finsk jävlar!