Millainen ihminen käyttää Fjällravenia tms. arkena?
Kaupungilla ja yleensäkin arkena, Fjällravenia, Hägglöfssiä jne. Luulee olevan muodikas retkeilyvaatteissa? :D
Kommentit (31)
Esim. minä. Olen nelikymppinen Helsingissä asuva toimistotyöntekijä. Minulla on mini-Kånken. Muodista en tiedä mitään, enkä arvostele toisten pukeutumista.
Patagonian reppu on erinomainen läppäreille ja muille tykötarpeille. Menen sen kanssa vaikka ministeriöön.
Minä kauppatieteitä opiskeleva parikymppinen. Nytkin laitan keltaisen repun selkään ja Mulberryhuivin kaulaan kun lähden luennolle. Pahoittelut jo etukäteen jos jonkun silmiin sattuu!
Pyöräilen kaikkialle, joten kuori/gore yms. Asuissa on helppo liikkua sinne. Pitää vettä ja tuulta.
Minä, 21v opiskelija. Paljon kätevämpi, kestävämpi ja ergonomisempi vaihtoehto kuin nuo ihmeelliset isot mustat laukut joita kannetaan kädessä.
Mulla on fellun läppärireppu ja talvitakki. Takista toisin irroitin sen merkin hihasta, se ei mun mielestä sopinut siihen (ruskea nahkaläpyskä harmaassa takissa).
Keski-ikäinen, rockhenkinen, insinööri, nainen.
Arvostan laatua ja helppokäyttöisyyttä, en seuraa muotia, tykkään kun takkiostoksilla ei tarvi ravata joka vuosi.
Tais aloittaja lähinnä tarkottaa vaatteita ei reppuja. Ainakin sen käsityksen mä sain!
Mulla on fjällräven Nuuk-parka talvitakkina :). Olen 31-vuotias aktateemisesti kouluttautunut, sosiaalialalla työskentelevä pääkaupunkilainen.
Juhliin en ehkä laittaisi fjällrävenin pukua tai reppua, mutta arkena kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tais aloittaja lähinnä tarkottaa vaatteita ei reppuja. Ainakin sen käsityksen mä sain!
Mutta kysymys oli outo, kuka käyttää arkena, kun kyseessä ei ole juhlatamineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kai oli kuka käyttää työmatkalla, asioilla, kaupungissa eikä pelkästään veneilemässä/metsässä retkeillessä.
Sadekelillä on kunnon vettäpitävät vermeet parempi vaihtoehto kuin sienen lailla vettä imevä villakangaspomppa.
Joo, käyn kaupassa f-takissa :) hyvä, käytännöllinen ja pitää vettä. Käytän samaa takkia myös ulkoillessa ja veneellä.
Pohjoisessa asuva ihminen käyttää vaatteita kelivaatimusten mukaan. Turistin erottaa siitä, että sitä palelee tai sillä on hiki, kun se ei ymmärrä oikeiden materiaalien päälle.
Tämä fjällräven/didriksons/haglöfs tantta on mielissään, kun takki pitää tuulen ja sateen sekä on lämmin että viileä tarpeen mukaan.
On minulla muitakin takkeja, ihan hienojakin käytettäväksi sopivissa tilanteissa. Mutta arkivaatteissa käytännöllisyys voittaa aina. Mielellään tietysti saavat olla myös mahdollisimman hyvännäköisiä siinä käytännöllisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kai oli kuka käyttää työmatkalla, asioilla, kaupungissa eikä pelkästään veneilemässä/metsässä retkeillessä.
Kannatta kysyä sitten sitä. Itse miellän ulkoilemisen ja luonnossa liikkumisen arkeen liittyviksi asioiksi.
No täällä yksi, kolmen lapsen kotiäiti (tällä hetkellä). Ulkoilen paljon lasten kanssa ja ilmankin joten laadukkaat ulkoiluvaatteet on tarpeen. Myös työmatkoilla jotka kuljen pyörällä. Olen niin mukavuudenhaluinen että valitsen lämpimät ja toimivat vaatteet sään ja tilanteen mukaan. Ketturepun tosin jätin pois käytöstä kun niitä on niin älyttömästi. Päiväretkellä saatan sen kyllä mukaan ottaa.
Mulla on fjällravenin reppu. Olen läski, röökiä vetävä kotiäiti. Iso reppu, jonne mahtuu paljon tavaraa