Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen käyttää Fjällravenia tms. arkena?

Vierailija

Kaupungilla ja yleensäkin arkena, Fjällravenia, Hägglöfssiä jne. Luulee olevan muodikas retkeilyvaatteissa? :D

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mulla on fjällravenin reppu. Olen läski, röökiä vetävä kotiäiti. Iso reppu, jonne mahtuu paljon tavaraa

Vierailija

Esim. minä. Olen nelikymppinen Helsingissä asuva toimistotyöntekijä. Minulla on mini-Kånken. Muodista en tiedä mitään, enkä arvostele toisten pukeutumista.

Vierailija

Patagonian reppu on erinomainen läppäreille ja muille tykötarpeille. Menen sen kanssa vaikka ministeriöön.

Vierailija

Minä kauppatieteitä opiskeleva parikymppinen. Nytkin laitan keltaisen repun selkään ja Mulberryhuivin kaulaan kun lähden luennolle. Pahoittelut jo etukäteen jos jonkun silmiin sattuu!

Vierailija

Minä, 21v opiskelija. Paljon kätevämpi, kestävämpi ja ergonomisempi vaihtoehto kuin nuo ihmeelliset isot mustat laukut joita kannetaan kädessä.

Vierailija

Mulla on fellun läppärireppu ja talvitakki. Takista toisin irroitin sen merkin hihasta, se ei mun mielestä sopinut siihen (ruskea nahkaläpyskä harmaassa takissa).

Keski-ikäinen, rockhenkinen, insinööri, nainen.

Arvostan laatua ja helppokäyttöisyyttä, en seuraa muotia, tykkään kun takkiostoksilla ei tarvi ravata joka vuosi.

Vierailija

Mulla on fjällräven Nuuk-parka talvitakkina :). Olen 31-vuotias aktateemisesti kouluttautunut, sosiaalialalla työskentelevä pääkaupunkilainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tais aloittaja lähinnä tarkottaa vaatteita ei reppuja. Ainakin sen käsityksen mä sain!

Mutta kysymys oli outo, kuka käyttää arkena, kun kyseessä ei ole juhlatamineet.

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais aloittaja lähinnä tarkottaa vaatteita ei reppuja. Ainakin sen käsityksen mä sain!

Mutta kysymys oli outo, kuka käyttää arkena, kun kyseessä ei ole juhlatamineet.

Kysymys kai oli kuka käyttää työmatkalla, asioilla, kaupungissa eikä pelkästään veneilemässä/metsässä retkeillessä.

Vierailija

Sadekelillä on kunnon vettäpitävät vermeet parempi vaihtoehto  kuin sienen lailla vettä imevä villakangaspomppa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat