Inhoan suuresti lääkärissä käymistä

Vierailija

Ja olen kyllä ihan kypsästi aikuinen ihminen, mutta tässä asiassa tuntuu että miltei taannun. :( Sen kerran kun minun on ihan pakko mennä, niin tuntuu että se pilaa vähintään koko päiväni. Ahdistaa! Kun avaan paikan oven tuntuu että lasken minuutteja takaisin vapauteeni, inhoan paikan hajuja, ääniä, ihan sitä kaikkea. Tämä on irrationaalista, sillä usein olen kohdannut ihan miellyttävän lääkärin ja asiat ovat hoituneet, mutta pari todella kamalaa kokemusta vaikuttaa sitkeästi asenteisiini valkotakkisia kohtaan ehkä aina.

Kommentit (7)

Vierailija

No oleppa  sitten vaikka onnellinen siitä, ettei sulla ole syöpää tai jotain muuta sairautta jonka takia joutuisit käymään usein lääkärissä.

Vierailija

Niin se minäkin vihaan lekuriin menoa ylikaiken. Välttelen sitä niin kauan kunnes on ihan viimeinen pakko raahautua semmosen tykö.

Mut se mikä tässä mun kohdalla tekee ehkä jopa typerää on se, et oon hoitaja ja lekureiden kanssa töissä tekemisissä joka kerta. Mut silloin ne on ihmisiä joiden kanssa teen yhteistyötä auttaakseni toisia ihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No oleppa  sitten vaikka onnellinen siitä, ettei sulla ole syöpää tai jotain muuta sairautta jonka takia joutuisit käymään usein lääkärissä.

Mistäköhän sinä välkky luulet tietäväsi mitä minulla on ja ei ole, ja kuinka usein minun on pakko käydä, se kun ei aloituksestani varsinaisesti ilmi käynyt. Niin. Ja se kirjoitetaan olepa, mutta tuollaiselta on turha odottaa edes ala-arvoisen roskansa oikeaoppista kirjoittamista, kun ei vaan säteile.

Vierailija

Kyllähän se lääkärikäynti menee, mutta koen ikävämmäksi erilaiset tutkimukset, osa suorastaan sietämättömiä, huolimatta lääkityksestä. Siedätän itseäni menemällä vaan, vaikka tekisi mieli perua. Kun aikansa ravaa sairaaloissa, niin itseni on ollut joka kerta vähän helpompi.

Vierailija

Joo, samoin minä inhoan lääkärissä käyntiä. Lääkäreitten naamasta jo näkee,ettei kuule , hoh hoijaa, paljoa jaksa kiinnostaa sun tykytykset ja kolotukset. Ja nykyään vastaanotolla menee suurin osa ajasta siihen, kun lääkäri näpyttelee päätteelle tietoja. No, sinnepähän pääsee pakoon potilasta. Olen tällainen satunnaisesti sieltä sun täältä sairastava tavis. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat