Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tää mies jahkailee?

Vierailija

Tapailen aivan ihanaa miestä, meillä on aina hauskaa yhdessä, kemiat kohtaa, seksi upeaa. Tämä mies on kuitenkin sanonut ettei uskalla vielä edetä niin nopeasti, koska pelkää että juttu kaatuu siihen että en enää pidäkään siitä. Ollaan kuitenkin keskustelleet siitä ettei tapailla ketään muita ja mies sanonut että tykkää musta paljon ja haluaa tutustua paremmin. Mutta nyt kysyin että pitääkö se mua sen tyttöystävänä ja mies oli vaan hiljaa ja mietteliäänä. Sanoin sitten että joo olipa vähän hassu kysymys. Sitten sanoi että ei ollut hassu, siihen on vain vaikea vastata. Ei sitten puhuttu asiasta enempää. Myöhemmin sanoin sille että pitäiskö meidän lopettaa tää juttu tähän ja mies vastasi että älä nyt puhu tollaista, että hän tykkää musta paljon ja haluaa tapailla. Niin, mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Kysy monesko vaihtoehto olet soittolistalla. Jos ette seurustele niin miksi suostut seksiinkään. Haluatko olla pelkkä panopuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se pelaa. Sen itsetunto on huono, ja pelkää ettet olis uskolline.

no tää on kyllä totta, miehellä on huono itsetunto (ainakin vaikuttaa siltä), ja sen eksä petti sitä. Mutta miksi se näkyisi tollaisena käyttäytymisenä?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysy monesko vaihtoehto olet soittolistalla. Jos ette seurustele niin miksi suostut seksiinkään. Haluatko olla pelkkä panopuu.

niin miksi alkaisin seurustella miehen kanssa, jonka seksitaidoista en tiedä yhtään mitään? Seksuaalinen yhteys parisuhteessa on mulle erittäin tärkeä, kuten myös se että mun mies ei voi pitää käsiään irti musta, millaista se yleensä on suhteen alkuvaiheessa.

Ap

Wili

Jospa miehen sydän on hänen menneisyydessään rikottu niin pahasti, että pelkää sitoutua? Itse olen ollut samanlainen, sitoutumiskammoinen sanoisi joku.

En edes tajunnut ongelmaani, kuinka paha se oli. Johtuu edellisestä, vuosien takaisesta parisuhteesta, jossa seurustelukumppanini rikkoi minut henkisesti todella pahoin. Nyt olen hakenut ammattiapua, että saan luottamuksen kuntoon.

Ap:lle: Älä ahdista miestä. Anna hänelle aikaa, älä pelaa pelejä. Osoita, että olet luottamuksen arvoinen. Se voi vaatia vähän aikaa. Miehen sisällä voi olla paljon asiaa, jonka hän haluaisi kertoa sinulle, mutta samalla hän pelkää, että jos hän kertoo sen, et enää pidäkään hänestä.

nimetön

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehen sydän on hänen menneisyydessään rikottu niin pahasti, että pelkää sitoutua? Itse olen ollut samanlainen, sitoutumiskammoinen sanoisi joku.

En edes tajunnut ongelmaani, kuinka paha se oli. Johtuu edellisestä, vuosien takaisesta parisuhteesta, jossa seurustelukumppanini rikkoi minut henkisesti todella pahoin. Nyt olen hakenut ammattiapua, että saan luottamuksen kuntoon.

Ap:lle: Älä ahdista miestä. Anna hänelle aikaa, älä pelaa pelejä. Osoita, että olet luottamuksen arvoinen. Se voi vaatia vähän aikaa. Miehen sisällä voi olla paljon asiaa, jonka hän haluaisi kertoa sinulle, mutta samalla hän pelkää, että jos hän kertoo sen, et enää pidäkään hänestä.

Juuri näin. Mun miehen kohdala tää pittää täysin paikkaa. :)

Vierailija

Kannattaa tosiaan kysyä onko sillä muitakin tapailtavia, että onko sen itsetunto niiiin huono että pitää tapailla montaa naista yhtäaikaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin miksi alkaisin seurustella miehen kanssa, jonka seksitaidoista en tiedä yhtään mitään? Seksuaalinen yhteys parisuhteessa on mulle erittäin tärkeä, kuten myös se että mun mies ei voi pitää käsiään irti musta, millaista se yleensä on suhteen alkuvaiheessa.

Ap

No sittenhän sillä ei ole väliä seurusteleeko hän sinun kanssa vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan kysyä onko sillä muitakin tapailtavia, että onko sen itsetunto niiiin huono että pitää tapailla montaa naista yhtäaikaa...

niin kysyin jo, sanoi että ei. Ja mies tekee kahta työtä, en tiedä missä vaiheessa ehtisi tapailla ketään.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelaa. Sen itsetunto on huono, ja pelkää ettet olis uskolline.

no tää on kyllä totta, miehellä on huono itsetunto (ainakin vaikuttaa siltä), ja sen eksä petti sitä. Mutta miksi se näkyisi tollaisena käyttäytymisenä?

Ap

Aina se näkyy noin. Käytä päätäs. Se ei uskalla ja yrittää uskotella sulle että hän hallitsee. Loittone siitä, älä ota yhteyttä, puhu muista miehistä. Kato miten reagoi, joko suuttuu ja lähtee pois tai jos on sunarvonen niin jää taisteleen susta. Either way,saat selvyyden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

tätä mies sanoo mulle, mutta mun on mahdoton uskoa että syy ei olisi mussa. Itseänikin on satutettu.

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat