OP ja omistajajäsenyys... Help!

Vierailija

Täytin viime sunnuntaina (11.10) 18 vuotta. Maanantaina 12.10 mulla oli pankissa 18-vuotistapaaminen. Sovittiin mun opintolaina-asioista ja mm. siitä, että mun pääkonttori vaihtuu edellisestä kaupungista tähän nykyiseen jossa nyt asun, jotta asiointi helpottuu.
Muistan, että pankin mies puhui jotain bonuksista, ja nyökkäilin niille jutuille, meni kyllä ohi kovaa ja korkealta.
..
Noh! Tuli aika kirjoittaa sopimukset kuntoon. Jätkä paikas pöytään tosi monta paperia ja käski allekirjoittaa kaikki. Sanoi, että tässä on tää paperi ja tää paperi (kaikki niitä asioita mitkä oltiin sovittu ja puhuttu suullisesti)..
Ei siinä mitään, pääsin kotiin ja huomasin, että 100e on lähteny tililtä. Äijä oli näköjään "kusettanu" allekirjoittamaan jonkun omistajajäsenyyssopimuksen. Mulla on niin kusetettu olo jotenkin. Joo, olis pitäny lukea tarkkaan kaikki paperit mutta ei tullu mieleekään, että sielä on joku tollanen mistä ei oltu sovittu. Nyökkäilin vaan niille bonuslöpinöille, en todellakaan tajunnut että se puhu jostain jäsenyyksistä. Eikä maininnut sanallakaan mitään mistään sadasta eurosta!!!!!
..
Soitin samana iltapäivänä vielä yleiseen pankin numeroon ja sieltä sanoivat, että saan rahan vasta vuoden päästä. Varas mulle ajan samalle miehelle ensi maanantaiksi ja sanoi vaan, että yritä hänen kanssa suoraan sopia tää.
..
Onko siis nyt niin, että mulla ei oo mitään mahiksia saada niitä rahoja? Tosi kiva yrittää elää kun ei oo sentin senttiä enää tilillä ja tuet tulee vasta ensi kuussa ::::)

Kommentit (7)

Vierailija

Oppia ikä kaikki! Tervetuloa aikuisten maailmaan, jossa pitää itse osata lukea. Äiti ja isä ei tee sitä enää sinun puolesta.

Vierailija

Ei sinua kusettu. Tämä yhteiskunta on kustantanut sinulle ilmaisen peruskoulutuksen, jossa sinulla on ollut oppivelvollisuus. Velvollisuuttahan ei ole kenelläkään oppia lukemaan, mutta luulen sinun tuohon ikään mennessä sen oppineen. Nyt on oppirahat maksettu!

Vierailija

Omistajajäsenelle kertyy bonusta jolla voi maksaa palvelumaksuja. Mä ja mies emme ole vuosiin maksanut palvelumaksuja ollenkaan. Lisäksi osa vakuutuksista maksetaan bonuksilla. Meillä koko perheen tilit kartuttaa bonuksia. Aika äkkiä me saatiin se satanen takas ja jos joskus lopetamme omistuksemme niin sen saa sitten takas, siinä tosiaan menee se vuosi. Ihan lain mukaan näin.

Ei sua kukaan kusettanut, se mies kertoi sulle omistajajäsenyydestä ja varmasti kertoi myös maksusta. Sä vaan et tainnut kuunnella, kuvittelit asioiden menevän tietyllä tavalla ja muu ei sitten kiinnostanut. Allekirjoittelit papereita edes vilkaisematta niitä. Oma mokasi. Ehkä seuraavan kerran muistat että kuuntelet ja luet paperit.

Vierailija

Voi voi. Minä menin viime elokuussa vastaavassa tilanteessa tyttäreni mukaan osuuspankkiin ja häntä ei kusetettu. Ja niin aion mennä ensi maaliskuussa seuraavan kanssa. Ja myös nuorimman kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Minä menin viime elokuussa vastaavassa tilanteessa tyttäreni mukaan osuuspankkiin ja häntä ei kusetettu. Ja niin aion mennä ensi maaliskuussa seuraavan kanssa. Ja myös nuorimman kanssa.

Söpöä.<3 Vielä heidän ollessa 40v. kuljette käsikädessä?! :D 

Vierailija

Eikös sillä tilillä pidä olla 5000 rahaa että saa bonuksia. Tai sitten velkaa että bonukset juoksee.

Ei niistä ole juurikaan hyötyä jos rahaliikenne on heikkoa.

Ei kannata nyökytellä eikä allekirjoittaa mitään paperia mitä ei ymmärrä. Onneksi ei ollut mikään takauspaperi mihin nimesi laitoit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat