Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihana mies.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Erittäin hyvä mies.

Kommentit (9)

Vierailija

Hieno homma!

Kohta "oikea ammattivalittaja" tulee mussuttamaan, että miksi joku esiintyy hänenä, hänellä ei varmasti ole ihanaa miestä :D

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma!

Kohta "oikea ammattivalittaja" tulee mussuttamaan, että miksi joku esiintyy hänenä, hänellä ei varmasti ole ihanaa miestä :D

Minä olen oikea ja alkuperäinen ammattivalittaja ja olen tyytyväinen mieheeni.ap

Vierailija

Kyllästyitkö jo aloittamaasi "mummolla oli 6 lasta 7 miehen kanssa"? Olisit korjannut aloitustasi vähän, niin kukaan ei olisi alkanut naljailla matikantaidoistasi. 

Mustakin tuntuu, että sulla on ihana mies, silloinkin kun haukut häntä ja suunnittelet eroa. Miehesi tekee kovasti töitä, elättää teidät, hänellä on ymmärtääkseni hyvä suhde poikaansa. Ja sinuakin hän jaksaa. Hyvä mies, siis. 

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyitkö jo aloittamaasi "mummolla oli 6 lasta 7 miehen kanssa"? Olisit korjannut aloitustasi vähän, niin kukaan ei olisi alkanut naljailla matikantaidoistasi. 

Mustakin tuntuu, että sulla on ihana mies, silloinkin kun haukut häntä ja suunnittelet eroa. Miehesi tekee kovasti töitä, elättää teidät, hänellä on ymmärtääkseni hyvä suhde poikaansa. Ja sinuakin hän jaksaa. Hyvä mies, siis. 

Niin, hyvä mies hän on vaikka en koskaan tällaista elämää itselleni halunnut.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hieno homma!
Minä olen oikea ja alkuperäinen ammattivalittaja ja olen tyytyväinen mieheeni.ap

Vierailija

Mitä ihmettä, juuri minä luin ap:n aloituksen jossa haukkui että mies on niin julma että kieltää häneltä jopa kaupassa käynnin, ja hänellä on hirviömiehensä vallan alla vähemmän vapauksia kuin vangeilla vankilassa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat