Jäävätkö fetissikokeilut vain haaveeksi?

Vierailija

Olen 40v mies Keski-Suomesta. Minulla on lähes koko aikuisikäni ollut jonkinasteinen fetissi kiiltäviin vaatteisiin, nahkaan, pvc:hen yms. Olen naimisissa ja vaimoni kanssa seksijutut toimivat ihan ok, mutta nyt viimeaikoina olen alkanut miettiä pitäisikö alkaa toteuttaa pitkäaikaisia seksihaaveita, vai pitäisikö ne jättää vain haaveeksi. Fetsissini ja fantasiani ovat ihan "kilttejä", niissä ei ketään satuteta, eikä kukaan loukkaannu...paitsi vaimoni, joka ei niitä käsitä, ei sitten millään. Ketään ei tietenkään voi pakottaa seksissä mihinkään mihin ei itse ole valmis ja näin olen myös luovuttanut, että hänen kanssaan näitä fantasioitani pystyisin toteuttamaan.

Pettäminen on väärin, tiedän sen, mutta niin on myös itsensäkin pettäminen. Kun täällä kuitenkin eletään vain kerran, niin onko se teidän mielestänne kuinka väärin, jos vaimoltani salaa harrastan asuissa seksiä toisen naisen tai miehen kanssa, jossa pääsisin toteuttamaan näitä fantasioita? Kommetteja ottaisin mielelläni vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija

Mitäs otit sellaisen eukon. Koitahan saada muijas ymmärtämään, että pienellä satsauksella saatte uutta vipinää makuuhuoneeseen. Jos ei suostu ymmärtämään tai halua miestään millään tavalla miellyttää, niin onko oikea muija sulle, mietipä sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs otit sellaisen eukon. Koitahan saada muijas ymmärtämään, että pienellä satsauksella saatte uutta vipinää makuuhuoneeseen. Jos ei suostu ymmärtämään tai halua miestään millään tavalla miellyttää, niin onko oikea muija sulle, mietipä sitä.

Ihan kaikkea ei silloin aikanaan tullut kysyttyä & selvitettyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat