Mihin miehet eivät kiinnitä naisissa huomiota vaikka naiset niin luulevat

Vierailija

Ja mihin naiset eivät kiinnitä huomiota miehissä vaikka miehet luulevat että kiinnittävät?

Aloitan, miehet eivät pane merkille naisen, tai miehen, ruokailemista, varsinkaan annoskokoa.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Olen osittain eri mieltä. Mies kyllä kiinnittää huomion, jos nainen syö mikroskooppisen pieniä annoksia. Normiannoksiin tuskin kiinnittää huomiota, joten nainen turhaan pelkää, että syö liikaa miehen nähden.

Kysymykseen vastaisin, että mies ei kiinnitä huomiota naisen selluliittiin ja jenkkakahvoihin seksin aikana, osa miehistä ei näe niitä muulloinkaan, jos on naiseen ihastunut.

'
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Tähän on helppo miehenä vastata.

En kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. Kampauksia on olemassa kolme:

-Lyhyet hiukset

-Pitkät vapaat hiukset

-Lettipalmikkohommelit

Sama koskee kaikkea muutakin. Katson suuria linjoja, esimerkiksi perusluonnetta. Myönteisyys vetoaa aina.

Vierailija

Tottakai mies katsoo mitä ja miten nainen syö, varsinkin jos mennään äärilaidoissa ja nainen on miehelle vähän kysymysmerkki muutenkin. Mutta oikein ihastunut mies ei näe vartalon ongelmakohtia ellei nainen niistä itse ala höpöttämään ja keskustelua aloittamaan. Niinpä naisten kannattaa pitää suu supussa kahvoistaan ja selluliiteistaan, ne ovat siinä joka tapauksessa mainitsi niistä tai ei.

Vierailija

Kampaukseen, hiusten värjäämiseen, meikkiin tai meikkaamattomuuteen (ellei ole jotain todella tujua kaksisenttistä sotamaalausta). Vaatteisiin.

Minun mieheni tosin ei kiinnitä huomiota mihinkään  muuhunkaan. Ei auta, vaikka juhlapäivän lähestyessä vihjaisisi epäsuorasti, mitä haluaa lahjaksi, eikä sekään, että sanoo suoraan, että haluan sitten tämän tuotteen.

Vierailija

Mun annoskokoihin ovat kyllä miehet kiinnittäneet huomiota! xD Kai ne ovat tunteneet itsensä jotenkin "vähemmän miehiksi" kun olen syönyt enemmän kuin mies. :) Tuohon aikaan kyllä kulutinkin paljon eli normalipainoisena pysyin isoista annoksista huolimatta.

Mä luulisin että naisen pukeutumista eivät kovin tietoisesti kovin tarkkaan syynää. Ainakaan vaatemerkkejä tms.

Vierailija

No miestä ei kiinnosta:

*Naisen korut/meikit (kunhan ei näytä hirviöltä)

*Naisen ruokavalio

*Naisen vaatteet/kengät niin kauan kun ne ovat naiselliset/ ei ainakaan miehekkäät

*Naisen juorut toisten naisten kanssa

T. mies 35v

Vierailija

Mies ei kiinnitä huomiota laukkuihin, kenkiin, koruihin tms. asusteisiin. Merkkilaukkuun panostaminen menee siis hukkaan, sori tytöt! Mies ei myöskään juurikaan kiinnitä huomiota naisen vaatteisiin hyvässä tai pahassa, elleivät ne sitten ole jotain todella yliampuvaa tai tilanteeseen sopimatonta. Kaunista naista kauniissa vaatteissa toki katsotaan, mutta katsottaisiin myös tuikitavallisissa vaatteissa. Kauneutta on vaikea peittää, jos sitä luonnostaan on ja toisaalta vaikea luoda millään vaatteella/meikillä tms., jos sitä ei ole suotu.

Nainen taas ei kiinnitä huomiota esim. miehen autoon, vaikka mies luulee tekevänsä vaikutuksen hienolla autolla. Ei tee, sori pojat! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin naiset eivät kiinnitä huomiota miehissä vaikka miehet luulevat että kiinnittävät?

Aloitan, miehet eivät pane merkille naisen, tai miehen, ruokailemista, varsinkaan annoskokoa.

Ja heti meni pieleen. Kyllä mulle on miehet kommentoineet annoskokoa, milloin syön liikaa ja milloin liian vähän. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat