Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sinun häpeäbiisejäsi? Kuunteletko koskaan niitä salaa?

Vierailija
13.10.2015 |

http://www.hs.fi/elama/a1305992365979

Itselläni mm. Cheek, Arttu Wiskari ja myös Kaija Koo. Myös monet Suomi-iskelmän klassikot. Tosin voin kuunnella niitä muidenkin kuullen. Mielestäni kaikkea ei pidä ottaa vakavasti. Mutta häpeä on syntynyt ulkopuolisten aiheuttamana.

t. kaupunkilainen akateeminen keskiluokkainen perheenäiti

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ysärieurodancet.
ai vanna bumbängbäng vit jooor badiou.....cool it mistör vein....... aiv gattö pauör....tiiitiidii

Salaa autossa kuuntelen

N38

Vierailija
2/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

One Direction, Robin, Anna abreu ja mitä noita nyt on. Tosin kuuntelen niitä kyllä hyvinkin avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinia 

Vierailija
4/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo häpeäbiisejä. Mä oon aikuinen ihminen.

Vierailija
5/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dion ja Boney M, ehkä Lea Laven menee tähän kastiin myös.

Vierailija
6/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Britney Spearsia, mutta en oikein osaa hävetä sitä. Enemmänkin näin nelikymppisenä nykyisenä maalaisjunttina "häpeän" tiettyä hipsterimusaa Years & Years, Black Keys ym. 

Vierailija
7/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Timberlake, peppu alkaa vatkaamaan monessa biisissä. Ei voi kuunnella muuta kuin kotona yksin siivoillessa. Katu-uskottavuus ropisisi nopeasti.

Vierailija
8/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu: Bandana.

Rakastan myös ysärin euro trash -musiikkia aivan liikaa. Kuuntelen sitä usein salaa ennen kuin mieleni tulee töistä.

Vierailija
9/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Britney Spearsia, mutta en oikein osaa hävetä sitä. Enemmänkin näin nelikymppisenä nykyisenä maalaisjunttina "häpeän" tiettyä hipsterimusaa Years & Years, Black Keys ym. 

Sama juttu, rakastan Britneytä.

Edes tohtoriksi väitteleminen ei sitä muuttanut.

10/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vartiaisen koko tuotanto soi tyomatkalla joka aamu repeetillä kuulokkeista. Ei ehkä muuten hävettäisi mutta tunnustaminen on vaikeeta kun kaikki tällä palstalla vihaa ja halveksii Jenniä :(

Vierailija
11/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westlife :D

Kuuntelen tätä bussissa kuulokkeet korvilla ja joskus pelkään, että alan ajatuksissani hoilata mukana.

Vierailija
12/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Aro ja Nisa Soraya: Mun suothan tulla vierees sun

Vierailija
13/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin Park. Kukaan ei uskoisi että tällainen keski-ikäinen mamma tuollaista kuuntelee.

Vierailija
14/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki Markku Aron ja Nisa Sorayan kappaleeseen:

Vierailija
15/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale:

Vierailija kirjoitti:

Linkin Park. Kukaan ei uskoisi että tällainen keski-ikäinen mamma tuollaista kuuntelee.

Vierailija
16/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä kysyä että miksi  (ja kenelle) häpeilette näitä biisejä? En mä ainakaan häpeä mitään biisejä, vaikka välillä jotain pöljää kuuntelenkin.

Vierailija
17/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mä kysyä että miksi  (ja kenelle) häpeilette näitä biisejä? En mä ainakaan häpeä mitään biisejä, vaikka välillä jotain pöljää kuuntelenkin.

Tuolla aiemmin joku nuori mies nimimerkillä sanoi kuuntelevansa Jenni Vartiaista työmatkoilla. En ihmettele ettei meinaa uskaltaa tunnustaa, koska tällä palstalla tuollaisen kommentin jälkeen yleensä aletaan solvata kyseistä kirjoittajaa homoksi, kehitysvammaiseksi ja idiootiksi. Vaikka kyseessä on puhtaasti MIELIPIDE. 

Vierailija
18/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku turkmenistanilainen kansanmusiikki tai muu vastaava ;D

Vierailija
19/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu minulle on ylipäätään hyvin intiimi kokemus. Kuuntelen musiikkia pääasiassa vain yksin ollessani tai kuulokkeiden kautta. Musiikki herättää tunteita ja muistoja, joita en yleensä halua jakaa muiden kanssa. Ehkä osa siitä on häpeääkin. Onko kaikki kuuntelemani musiikki siis häpeämusiikkia? Ehkä.

Vierailija
20/33 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila K, autossa salaa ja lujaa =) N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän