Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista ihmisistä mielestäsi pidetään ensivaikutelmasta

Vierailija

alkaen?

Kommentit (8)

Vierailija

En koskaan ajattele mitään ennakkovaikutelmasta, koska itse kuulun niihin joista ei useimmiten tykätä ensivaikutelman perusteella johtuen naamasta ja laihuudesta

Vierailija

Olipa vaikea otsikko. Tuo viesti kyllä vähän selvensi, mutta hassusti otsikosta ei tajunnut muuta kuin että liittyy ehkä jotenkin ensivaikutelmaan.

Vierailija

Vaatimaton, mutta katsoo silmiin. Reipas, mutta kuitenkin jossain määrin varovainenkin, ettei ole päällekäyvä.

Vierailija

Siisti. Ei tungettele, mutta ottaa kuitenkin kontaktia. hillitty ja hymyilevä.

koska huono ensivaikutelma tulee henkilöstä joka on epäsiisti, kyselee liianhenkilökohtaisia asioita ja huutaa ja meuhkaa reteesti ja on vielä kiukkuisen näköinen.

Vierailija

En usko ensivaikutelmiin. Tutustun jokaiseen rauhassa,  koska ihmisestä nyt vaan on mahdoton saada sen suurempaa selkoa muutamissa minuuteissa. Luulla toki voi ja sitten jumittaa sen oman ajattelunsa niihin omiin (ennakko)luuloihinsa, jolloin toki ihminen näyttä olevankin juuri sellainen kuin itse kuvitteli. Minä kuitenkin tiedän kokemuksesta, että voin arvioida ihmisen pahastikin väärin.

Esimerkki; uudessa työpaikassa sijaisena kaikki tuntuivat olevan jotenkin kireitä tyyppejä, tylyjä ja torjuvia. Myöhemmin selvisi että työpaikalla oli juuri tuolloin aloitettu yt:t, ja että heillä oli siellä nuori ja osaamaton pomo, joka peluutti ihmisiä avoimesti toisiaan vastaan. Ihmiset olivat hyvin stressaantuneita. Ei siinä kukaan halunnut jutella uudelle sijaiselle, vaan puida keskenään sitä, että mihin uuteen työpaikkaan kukin yrittää hakea ja mahdollisimman nopeasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat