Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa jätettyä/haettua lapsiani päiväkodista silleen "coolisti"

Vierailija
13.10.2015 |

Alotettiin päiväkoti tämän kuun alussa ja oikein hyvin on mennyt muuten, mutta kun minä en hallitse tätä tuomista/hakemista :D Minulla on kuljetettavana kaksi 1-vuotiasta, jotka eivät kovin vielä itse (muuten kun piruillakseen) riisu saatika pue. Ensin hiki poskella raahaan heidät kamppeineen eteiseen, riisun toisen, toinen karkaa. Haen toisen takasin, riisun hänet, toinen karkaa. Kateellisena katson kun muut vanhemmat tuovat lapsensa, lapsi riisuu itse, antaa vanhemmalle halin ja lähtee leikkeihin. Cool-vanhempi poistuu paikalta välillä vilkaisten mua osaksi säälivästi.

Hakutilanne sama, lapset harvoin on ulkona kun tulen hakemaan joten minä puen heidät. Toinen juoksee kiljuen karkuun kun puen toista. Ja toisinpäin. Se, joka on puettuna repii hanskoja/lakkia pois samalla kun puen toista. 

Vinkkejä kehiin! Pyydän pian mummon/tädin/enon/naapurin mukaan apuun :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelen meidän 1v  jäykkänä ristin muodossa lattialla huutanutta esikoista, jota ei puettua saanut kuin korkeintaan käärittyä vilttiin, ihailen että yleensä saat kaksoset puettua.

Vierailija
42/43 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju edustaa mun mielestä just sitä, miksi tämä palsta on hyvä olemassa: kannustusta ja "vertaistukea". Se on juuri niin kuin eräs lto tuossa aikaisemmin sanoi, että kunhan lapset jotenkin tuodaan ja haetaan. Tyyli on vapaa.
- 3 x isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muistelen meidän 1v  jäykkänä ristin muodossa lattialla huutanutta esikoista, jota ei puettua saanut kuin korkeintaan käärittyä vilttiin, ihailen että yleensä saat kaksoset puettua.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme