Mullapa onkin niin nätti uusi takki

Vierailija

että miten oikein raaskin alkaa pitää tuota. :3

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mukava kuulla. Kaunis takki tuottaa iloa itselle ja muille. 

Omia lempimerkkejäni on Manuela Conti. Harmi, etten ole löytänyt mitään nettikauppaa, josta niitä tilaisin. Tosin yksi Moda pitää yllä aika hyvää valikoimaa.

Mikä on sinun takkisi merkki?

Vierailija

Kivaa :) Muista käyttää ja nauttia takistasi!

Minun mies osti minulle lantiopituisen muhkean hopeakettuturkiksen, mutta en uskalla laittaa päälle ainakaan töihin koska kateelliset työkaverit alkavat valittamaan ja vetoamaan eläinrääkkäykseen, vaikka ovat kertoneet inhoavansa eläimiä mutta kallis turkistakki on heille pätevä tekosyy ryhtyä negatiiviseksi....

Vierailija

Minäkin ole niin onnellinen kun löysin Tokmannin tästä kaikki alkaen eurolla laatikosta itselleni ehjän uuden takin yli 5v. vanhan tilalle. :)  Jotkut ei vaan ymmärrä miten paljon iloa pienikin asia tuottaa, kun kaikesta on pulaa.

Vierailija

Tämä oli päivän paras! Tulin oikeasti tosi hyvälle tuulelle! Kiitos ap ja nro 5! Ihanaa, että on ihmisiä, jotka osaavat iloita. Hyvää syksyä kaikille muillekin.

Vierailija

Tämä on uskomatonta kyllä Gerry Weber -merkkiä. En yleensä tykkää mistään sen merkin jutuista, en yleensä ole edes katsellut niitä. Tämä kuitenkin istuu kuin nappahanska ja on ihan minun näköiseni vaatekappale kaikin puolin. Tietysti pidän tätä, kunhan sanoin. :)

Vierailija

Minäkin löydin tosi kivan syystakin loppukesällä. Kerrankin oikein odotin, että säät viilenevät ja saan käyttää sitä. Nyt olen käyttänytkin pari viikkoa joka päivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onpa teennäinen ketju

Jaa, no missä kohdin erityisesti. On se ihan älykästäkin osata ottaa elämässä ilo irti sieltä mistä välillä saa, jos et tiennyt. Valintakysymyksiä, joka päivä. Ei siinä että (jos) nainen nauttii tällaisista pienistä naisellisista jutuista ja vaikka jostain uudesta vaatteestaan ole yhtään mitään pahaa. Minusta se on vaan söpöä ja positiivista, siis ihan muidenkin kohdalla tarkoitan niin. Ja se jos (irl lähinnä) naiset jakaa keskenään tämmöisiä juttuja hyvässä hengessä, niin sehän on mitä parhainta bondausta. Mä ainakin menen mieluummin hyvä edellä, nyt ja jatkossakin. Olen kyllä usein huomannut olevani vähemmistössä, mutta ei se mitään. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kivaa :) Muista käyttää ja nauttia takistasi!

Minun mies osti minulle lantiopituisen muhkean hopeakettuturkiksen, mutta en uskalla laittaa päälle ainakaan töihin koska kateelliset työkaverit alkavat valittamaan ja vetoamaan eläinrääkkäykseen, vaikka ovat kertoneet inhoavansa eläimiä mutta kallis turkistakki on heille pätevä tekosyy ryhtyä negatiiviseksi....

Mäkin haluun. Mulla on vaan kaniturkki. Minkkiturkkikin olis kiva, mutta loukuttamillani minkeillä on ollut tosi huono turkki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa teennäinen ketju

Jaa, no missä kohdin erityisesti. On se ihan älykästäkin osata ottaa elämässä ilo irti sieltä mistä välillä saa, jos et tiennyt. Valintakysymyksiä, joka päivä. Ei siinä että (jos) nainen nauttii tällaisista pienistä naisellisista jutuista ja vaikka jostain uudesta vaatteestaan ole yhtään mitään pahaa. Minusta se on vaan söpöä ja positiivista, siis ihan muidenkin kohdalla tarkoitan niin. Ja se jos (irl lähinnä) naiset jakaa keskenään tämmöisiä juttuja hyvässä hengessä, niin sehän on mitä parhainta bondausta. Mä ainakin menen mieluummin hyvä edellä, nyt ja jatkossakin. Olen kyllä usein huomannut olevani vähemmistössä, mutta ei se mitään. ap

Ja vielä ihmettelette miksi teitä pidetään vähän yksinkertaisina. Otsikko on kuin 5-vuotiaan suusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat