Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullapa onkin niin nätti uusi takki

Vierailija
13.10.2015 |

että miten oikein raaskin alkaa pitää tuota. :3

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että lapioit sitä sieltä pois, saatat sen jälkeen olla vähemmän kireä, äreä ja ilkeä.

Taidan lapioida sitä vielä kolmannen ämpärillisen lisää. Haluan olla mielummin kireä, äreä ja ilkeä kuin typistää itseni tälläiselle hupsuttelutasolle.

Vierailija
22/26 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin aivan mainiosti hupsutella välillä, vaikka ÄO:ni onkin testatusti keskimääräistä korkeampi. Mutta hei ihan miten vaan. :) Näkeehän sen otsalohkollaankin että tuollainen ilkeys mitä tähänkin ketjuun alkoi tiputella, kumpuaa henkilön omasta suuresta henkisestä pahoinvoinnista.

Tähän on kyllä kaiken kaikkiaan viimeistään hyvä lopetella tämä palstaharrastus. Heippa vaan kaikille mukaville, muille en nyt viitsi hassata sitäkään sanaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin aivan mainiosti hupsutella välillä, vaikka ÄO:ni onkin testatusti keskimääräistä korkeampi. Mutta hei ihan miten vaan. :) Näkeehän sen otsalohkollaankin että tuollainen ilkeys mitä tähänkin ketjuun alkoi tiputella, kumpuaa henkilön omasta suuresta henkisestä pahoinvoinnista.

Tähän on kyllä kaiken kaikkiaan viimeistään hyvä lopetella tämä palstaharrastus. Heippa vaan kaikille mukaville, muille en nyt viitsi hassata sitäkään sanaa. ap

<3

Vierailija
24/26 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään kun naisia kohdellaan tässä yhteiskunnassa kuin pikkulapsia. Naiset ihan oikeastiko teidän keskustelunne on tätä tasoa esim. saunailloissa?! 

Antakaa naisten olla naisia! Äijänaisia - ulkonäkö, käytös, jutut - on jo aivan tarpeeksi.

Vierailija
25/26 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Niin pitää ollakkin. Vaatteet pitää olla sellaisia että niistä tykkää. Olisi kauheaa pukea päälle vaate jota inhoaa.

Vierailija
26/26 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään kun naisia kohdellaan tässä yhteiskunnassa kuin pikkulapsia. Naiset ihan oikeastiko teidän keskustelunne on tätä tasoa esim. saunailloissa?! 

Niin no miehethän ei koskaan puhu vaatteista :DD Mulla on veli ja paljon miespuolisia kavereita, niin kyllä tiedän että käyttävät minua enemmän rahaa vaatteisiin ja puhuvat myös löydöistään :) Tervetuloa nykypäivään, kalkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi