Mullapa onkin niin nätti uusi takki
Kommentit (26)
Mä voin aivan mainiosti hupsutella välillä, vaikka ÄO:ni onkin testatusti keskimääräistä korkeampi. Mutta hei ihan miten vaan. :) Näkeehän sen otsalohkollaankin että tuollainen ilkeys mitä tähänkin ketjuun alkoi tiputella, kumpuaa henkilön omasta suuresta henkisestä pahoinvoinnista.
Tähän on kyllä kaiken kaikkiaan viimeistään hyvä lopetella tämä palstaharrastus. Heippa vaan kaikille mukaville, muille en nyt viitsi hassata sitäkään sanaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä voin aivan mainiosti hupsutella välillä, vaikka ÄO:ni onkin testatusti keskimääräistä korkeampi. Mutta hei ihan miten vaan. :) Näkeehän sen otsalohkollaankin että tuollainen ilkeys mitä tähänkin ketjuun alkoi tiputella, kumpuaa henkilön omasta suuresta henkisestä pahoinvoinnista.
Tähän on kyllä kaiken kaikkiaan viimeistään hyvä lopetella tämä palstaharrastus. Heippa vaan kaikille mukaville, muille en nyt viitsi hassata sitäkään sanaa. ap
<3
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään kun naisia kohdellaan tässä yhteiskunnassa kuin pikkulapsia. Naiset ihan oikeastiko teidän keskustelunne on tätä tasoa esim. saunailloissa?!
Antakaa naisten olla naisia! Äijänaisia - ulkonäkö, käytös, jutut - on jo aivan tarpeeksi.
Hienoa. Niin pitää ollakkin. Vaatteet pitää olla sellaisia että niistä tykkää. Olisi kauheaa pukea päälle vaate jota inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään kun naisia kohdellaan tässä yhteiskunnassa kuin pikkulapsia. Naiset ihan oikeastiko teidän keskustelunne on tätä tasoa esim. saunailloissa?!
Niin no miehethän ei koskaan puhu vaatteista :DD Mulla on veli ja paljon miespuolisia kavereita, niin kyllä tiedän että käyttävät minua enemmän rahaa vaatteisiin ja puhuvat myös löydöistään :) Tervetuloa nykypäivään, kalkkis.
Taidan lapioida sitä vielä kolmannen ämpärillisen lisää. Haluan olla mielummin kireä, äreä ja ilkeä kuin typistää itseni tälläiselle hupsuttelutasolle.