Kadun rasvaimua!

Vierailija

Kävin vatsan rasvaimussa, ja minulla on ahdistava olo. 

Istun tässä tukisidos vartalon ympärillä, ja masentaa. Ahdistaa tuo sidos, tunnen olevani kuin vankilassa, ja tätä on pidettävä vielä useita viikkoja. Yritän ajatella, että onhan jollain kipsikin kuusi viikkoa, ja hekin pärjäävät.

Lisäksi tiedän, että tuloksesta ei tule hyvä. Lääkärikin sanoi, että täydellistä vatsasta ei saa.  Ahdistaa, jos vatsa jää roikkumaan tosi pahasti. 

Miksi menin? Ajattelin, että olen ainakin yhtä kokemusta rikkaampi, olin jotenkin maanisen yli-innokas mennessäni rasvaimuun. 

Lohduttakaa vähän! Onko joku muu käynyt rasvaimussa, millaisia tuntemuksi oli?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksoi ja paljonko lähti laardia?

Muutaman tonnin maksoi, lääkäri kertoi kyllä, paljonko lähti, mutta en siinä hässäkässä jotenkin painanut mieleen. Se meni jotenkin ohi. Joitakin voipaketteja, en tosiaan muista. Sen muistan, että lääkäri sanoi, että normaali määrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et siis ollut hoitanut pääkoppaa ensin kuntoon...

En kai sitten. Olen haaveillut tästä jo kymmenen vuotta, ja nyt sen tein. 

Vierailija

Miksi juuri rasvaimu? Mulla laihis menossa ja sitten vatsanahan kiristys ja imetyksen jälkeen n. 6kk  katson josko silaritkin "tarvitsisi" tai laittaisi. Olen näitä jo ensimmäisen lapsen jälkeen miettinyt, mutta nyt en enää aio lisääntyä niin sopiva hetki sitten toteuttaa.T. kolmen äiti

Vierailija

Mua kaduttaa silmäluomileikkaus, koska pieleen meni, arvet näkyy selkeesti ja muutenki hutiloiden tehty, toisesta lähti liikaa ja toisesta liian vähän ja mikä pahinta näitä ei saa piiloon, eikä nyt mitään aurinkolaseja enää viitti käyttää, kun hämärää jo muutenkin.

Vierailija

Kuinka paljon oli vyötärönympärys lähtötilanteessa? Oletan, että keskivartaloon tehtiin eikä muualle. Toivottavasti ei tule komplikaatioita ja mieli tasaantuu. Itse en olis tohon mennyt, mutta ethän sinä sitä enää saa peruutettuakaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua kaduttaa silmäluomileikkaus, koska pieleen meni, arvet näkyy selkeesti ja muutenki hutiloiden tehty, toisesta lähti liikaa ja toisesta liian vähän ja mikä pahinta näitä ei saa piiloon, eikä nyt mitään aurinkolaseja enää viitti käyttää, kun hämärää jo muutenkin.

Oikeesti? Luulin että on helppo operaatio. Tehtiinkö Virossa, vai miksi noin huonolaatuinen tulos?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko muuten laiha?

En, normaalipainon ylärajoilla mennään. Minulla rasva kertyy vatsaan. Kun laihdutan (olen siis normaalisti normaalipainon keskikohdilla) minulla laihtuu jalat, käsivarret ja kaulan seutu. 

Jos laihdun, ihmiset kommentoivat reisiäni, vatsassani laihtumista ei huomaa. Vyötärönympärykseni on ollut lähelle 90, eli omppu olen vartaloltani.

Se on häirinnyt minua aina, ja nyt sitten tein tuon rasvaimun. Huh huh. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Luulin että on helppo operaatio. Tehtiinkö Virossa, vai miksi noin huonolaatuinen tulos?

Ihan täällä suomessa, tosin kirurgi ei suomalainen, en nyt viitsi paikkaa mainita, ei tule vielä syytteitä, mut kaikki ei vaan näköjään osaa tai sit tämä oli joku puoskari.Kannattaa tarkkaan harkita mihin puljuun menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko muuten laiha?

En, normaalipainon ylärajoilla mennään. Minulla rasva kertyy vatsaan. Kun laihdutan (olen siis normaalisti normaalipainon keskikohdilla) minulla laihtuu jalat, käsivarret ja kaulan seutu. 

Jos laihdun, ihmiset kommentoivat reisiäni, vatsassani laihtumista ei huomaa. Vyötärönympärykseni on ollut lähelle 90, eli omppu olen vartaloltani.

Se on häirinnyt minua aina, ja nyt sitten tein tuon rasvaimun. Huh huh. 

Sulle varmaan annettiinkin ohjeet painon pitämiseksi tasaisena, mutta muista sen tärkeys. Nyt kun mahan ihonalaiset rasvasolut on poissa, kertyy rasva jatkossa ihan eri ruumiinosiin tai sitten vatsaan vaarallisemmaksi viskeraaliseksi rasvaksi, johon nyt ei kajottu. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat