Loukkaannutko,jos joku lähettää sulle jouluna Invaliidiliiton joulukortin?

Vierailija

Siis ne mitä jaetaan joulun alla jokaiseen talouteen. Itse noita lähettelen 3-5 joka vuosi :P kerännyt niitä aina talteen.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En. Itse kun en lähetä mitään kellekään, niin en odotakaan niitä ja ne, joilla on silti pakkomielle lähettää, tuo on oikein sopiva. Tosin nehän ei periaatteessa ole ilmaisia, mutta mielestäni meille ei enää tule sitä kuorta. 

Vierailija

Alkoi naurattaa, anteeksi :D Nauroin ajatukselle, että joku vetäisi hirveät herneet nenään jostain joulukortista. :D Mutta vastaan vähän samalla tavalla kuin edellinen kirjoittaja eli en lähetä itse joulukortteja. Joten jos saan kortin, olen vain kiitollinen.

Vierailija

En loukkaannu. Mutta ajattelen kyllä, että tuskin ovat maksettuja. Esim. mun mummo lähettää niitä, ja olen 100% varma ettei siitä saa invalidiliitto senttiäkään.

Vierailija

Ihan yks hailee mulle. Lähetän itse välillä kortteja joiden hinta on ollut 10cnt/kpl, olenko paljonki parempi kuin ilmaiskorttien lähettäjä? ;)

Vierailija

En loukkaannu, mutta tiedän, että suvussani on ihmisiä, joille joulukortit ovat täynnä salattuja merkityksiä ja jotka loukkaantuvat mm. siitä, jos kortissa on nimet "väärässä" järjestyksessä, jos saavat Syöpäsäätiön joulukortin, jos joulukortissa on tavallinen postimerkki, jos joulukortin kuva ei miellytä (possu on ehdoton no-no) tai jos saavat juuri noita Invalidisäätiön tmv. kotiin ilmaiseksi tulleita kortteja. Ennen vanhaan myös Tiimarin kortit loukkasivat, koska niitä sai niin halvalla...

Vierailija

En loukkaannu, miksi loukkaantuisin?  Harmittaa vaan että ihmiset lähettää meille joulukortteja ja tuhlaavat rahansa. Me ei vietetä joulua, joten kortit menee kierrätykseen saman tien

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat