Onko mieheni suunnittelemassa jotain selkäni takana

salapoliisi

Hänellä on läppäri johon on nyt hiljattain vaihtanut salasanankin mutta mitään salaista ei pitäisi kuitenkaan olla.
Meillä on lapsia ja nyt kolmen viikon päästä laskettu aika.

Käytän aika vähän hänen läppäriään mutta nyt piti päästä hoitamaan juttuja ja sain tietysti mennä.
No aina kuitenkin käyn läpi sivuhistoriat mistä ei koskaan löydy mitään mainittavaa. Ei tietenkään kun poistaa aina säännöllisesti historiatiedot.

No saan kuitenkin hieman selvitettyä hänen surffailujaan kun kokeilen kaikkia www.sivuja esim. Laitan www.s ja sitten ilmestyy ehdotuksia ja vihreellä näkyy sivut missä on käynyt.

Eli näin sain selville että hän on käynyt

Vr.fi , suomi24.posti, hotmail.com, ja jossain joulukonsertti-sivuilla,suomi.fi

Näistä jäi epäilyttämään nämä sähköpostit, koska hän ei koskaan oo maininnut näistä tai julkisesti käyttänyt näitä posteja. Ainoastaan gmail on meillä käytössä.

Sitten vr-sivu, onko lähdössä jonnekkin!

Ja miksi katsellut joulukonsertteja. Mies ei koskaan oo ehdottanut eikä vienyt mua konserttiin joten tuskin on mua varten niitä katsellut...

Suomi.fi sivuilla on jotain avioerohakemus ym tuollaisia juttuja.
Tosin meidän on ollut tarkoitus kylläkin mennä naimisiin mutta se ei ole vieläkään toteutunut.

On paljon muitakin sivuja missä käynyt ja pitää ajan kanssa käydä nekin läpi....

Nordean sivuilla käynyt myös mutta ei tietääkseni hällä oo muuta ku osuuspankki.

En näistä kysele vaan seurailen ilmestyykö mielenkiintosia sivuja lisää.

Kommentit (12)

salapoliisi

Olin tässä juuri poissa kun piti kuskata lapsia mummolaan. Mies yksin kotona.
Meillä oli ennen lähtöä pientä kinaa ja mies ei sitten suostunut lähtemään.

Mutta pieni kutina on perseessä että hän saattaisikin kirjotella vaikka jonkun naisen kanssa.

Mutta tuskin nyt junalla lähtisi ketään tapaamaan....vai lähtisikö....

salapoliisi

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehesi, lähtisin pakoon ja lujaa. Kaltaisesi ihmisen kanssa eläminen on niin lähellä helvettiä kuin vain voi olla.

No ihan varmasti lähtisit. Mutta vaisto sanoo jotain...kun olin poissa mies laittoi viestin että sitten hänkin voi lähteä jonnekkin yksin ja olla yötä tai jotain...

Oli suuttunut kun olin äitini luona yötä kun ajomatka kesti 4-5 tuntia. Ja mulla oli lapset mukana.

Nyt mietin meinaako oikeesti lähteä jonnekkin jos junamatkoja on käyny kattelemassa.

Toisaalta tuntuu älyttömältä ajatukselta että niin tekisi....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehesi, lähtisin pakoon ja lujaa. Kaltaisesi ihmisen kanssa eläminen on niin lähellä helvettiä kuin vain voi olla.

No ihan varmasti lähtisit. Mutta vaisto sanoo jotain...kun olin poissa mies laittoi viestin että sitten hänkin voi lähteä jonnekkin yksin ja olla yötä tai jotain...

Oli suuttunut kun olin äitini luona yötä kun ajomatka kesti 4-5 tuntia. Ja mulla oli lapset mukana.

Nyt mietin meinaako oikeesti lähteä jonnekkin jos junamatkoja on käyny kattelemassa.

Miksi se junalla menisi, kun autokin on. Tosimies ei junaile

salapoliisi

Mietin myös onko monellakin parisuhteessa elävällä salaisia sähköpostiosoitteita ja jos on niin miksi.

Mihin niitä tarvii jos ei ole mitään salattavaa.
Nää kakki sivut missä mies on käynyt, on historiasta poistettu. Ja tietenkin siksi etten minä niitä nää.

salapoliisi

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se junalla menisi, kun autokin on. Tosimies ei junaile

Tällä hetkellä miehen autolla ei saa ajaa. Katsastamaton ja siinä on jotain vikaa mikä tietenkin pitää korjata että menee läpi.
Minulla on oma auto.

Vierailija

Ootko nyt ihan varma, ettei osoitepalkki vain ehdottele yleisimpiä hakusanoja/verkkosivuja? :D Jos kerta sivuhistoriakin tyhjennetty, niin ei pitäisi ehdotusten perustua aiemmin käytettyihin sivuihin.

salapoliisi

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyylä =)

Ehkä ehkä....mutta en joka päivä käy hänen koneellaan. Ja kun on vaihtanut salasanankin niin eipä sinne niin vaa enää mennäkkään.
Toisaalta tuolla koneella on paljon mun ottamia kuvia.
En oikeen ymmärrä miksi se salasana on pitånyt vaihtaa etten enää pääse sinne.

Kun en koskaan oo miehelle mitää mistää sanonut.
Kuhan käyn tsekkaamassa käydyt sivut itekseni.

Myönnän että olen hiukan loukkantunut kun mitää salaisuuksia ei pitäis olla......

salapoliisi

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt ihan varma, ettei osoitepalkki vain ehdottele yleisimpiä hakusanoja/verkkosivuja? :D Jos kerta sivuhistoriakin tyhjennetty, niin ei pitäisi ehdotusten perustua aiemmin käytettyihin sivuihin.

Niin se ehdotteleekin, mutta sitten sellaiset sivut missä on käyty, on vihreellä.

Kokeilin itse. Kun kävin hoitamassa koulukuva tilaamiset, poistin historiasta sen sivun, mutta se näkyy silti kun kirjoitan www.k ja se tulee vihreenä sivuna heti.

Muut ehdotukset on mustalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös onko monellakin parisuhteessa elävällä salaisia sähköpostiosoitteita ja jos on niin miksi.

Mihin niitä tarvii jos ei ole mitään salattavaa.
Nää kakki sivut missä mies on käynyt, on historiasta poistettu. Ja tietenkin siksi etten minä niitä nää.

Olen elänyt saman miehen kanssa jo 25 vuotta. En tiedä, montako sähköpostiosoitetta hänellä on, en tiedä salaisista tai tunnetuista meileistä. En tiedä koneensa salasanaa eikä se minua kiinnosta. Me kunnioitamme toistemme yksityisyyttä ja luotamme siihen, että toinen kertoo, jos kysymme. Toistaiseksi ei ole ollut tarvetta kysellä, että millä sivuilla olet käynyt tai mitä oikein aiot elämälläsi tehdä käytyäsi joulukonserttisivulla.

Oliko mies muuten käynyt katsomassa sivua "justin bieber alasti"? Se kun tulee omalle koneelleni "käydyksi sivuksi", vaikka en ole siellä koskaan käväissyt

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat