Tiedän, että tämä on erittäin huono idea, mutta..
..haaveilen bileistä, joissa olisi kulhollinen sipsejä, kulhollinen boolia ja spiritismi-peli. Oltaisiin niin kännissä sitä pelatessa, ettei aamulla enää muistettaisi pelistä mitään. Huono idea, tiedän. Enkä varmaan edes ikinä oikeasti uskaltaisi kokeilla moista, kunhan haaveilen. Haaveiletteko te muut tällaisesta? :)
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Tuli tosiaan pidettyä moisia spiritismibileitä jo teini-iässä, ei kiinnosta enää. Mutta kyllä mä varmasti menisin, jos hyvä ystävä niistä haaveilisi ja sellaiset järjestäisi. Tuumasta toimeen siis vaan, kutsu frendisi paikalle ja hauskaa iltaa!
Saanko kysyä millaisia kokemukset olivat?
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko sen uutisen, jonka mukaan eräs spiritismiä kännykällään pelannut tyttö oli joutunut psykoosiin?
radiosta kuulin
Olen ollut varhaisnuoruuteni seurakunnan piireissä, joten ei ole tullut spiritismiä silloin harrasteltua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tosiaan pidettyä moisia spiritismibileitä jo teini-iässä, ei kiinnosta enää. Mutta kyllä mä varmasti menisin, jos hyvä ystävä niistä haaveilisi ja sellaiset järjestäisi. Tuumasta toimeen siis vaan, kutsu frendisi paikalle ja hauskaa iltaa!
Saanko kysyä millaisia kokemukset olivat?
Minuakin kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaverisi ovat yhtä kreisejä, niin pidä vaan :D Itsekin saattaisin tulla. Parempi jos pidät jollain mökillä kynttilänvalossa pimeän metsän keskellä myrsky-yönä :D
Joo hyvä idea :)
Tuli juuri oltua mökillä, muttei tullut ehdotettua spiritismiä :)
Mitä veikkaatte - mitä tapahtuisi jos alettaisiin pelata spiritismiä?
Vierailija kirjoitti:
Alkaisiko jotain kamalaa tapahtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taulut alkaisi putoilla seiniltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taulut alkaisi putoilla seiniltä?
Onko kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Kaverit pelasi joskus spiritismiä ja yritti ottaa yhteyttä yhden ei paikalla olleen kaverin henkeen.. :P
saiko ne yhteyden siihen henkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit pelasi joskus spiritismiä ja yritti ottaa yhteyttä yhden ei paikalla olleen kaverin henkeen.. :P
Kyllä kai :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai :D
outoa kyllä
Alapeukuttajat voisi tulla kommentoimaan että millaiset bileet itse haluaisitte järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat voisi tulla kommentoimaan että millaiset bileet itse haluaisitte järjestää.
Kommentoikaa vaan
Psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri Hannu Lauerma kertoi Voicen Herättäjille, miksi lasi spiritismiä pelatessa liikkuu.
- Ilmiö itsessään on erittäin yksinkertainen ja sitä on tutkittu paljon. Se voidaan kuvata niin sanotun ideomotorisen reaktion johdannaiseksi. Ideomotoriikka liittyy siihen, että ihmisen liikkeitten, esimerkiksi sormenliikkeiden ohjautuminen ei ole pelkästään tietoista, kuten kuvittelemme. Spiritismiä pelatessa on useammalla ihmisellä sormus kohdistemella ja alla liukas pöytä. Käsien vapina ja tiedostamaton mielikuvat ohjaavat sen liikettä. Sillon kun näillä osallistujilla ei ole tietoa siitä, miten nämä laudan merkit ovat, tulee vastauksiksi ihan mitä sattuu, eli ei yhtään mitään, Lauerma selittää.
Uskotteko tähän? Minusta vähän outo selitys.
Joo hyvä idea :)